כמו אוויר לנשימה: בית"ר כפר סבא הביסה את הבקעה

אלון לוי תופס את ויטלי גנון (לירן דורף) אלון לוי תופס את ויטלי גנון (לירן דורף)
בקרב ישיר על ההמלטות ממשחקי המבחן, הביסה בית"ר כפר סבא את בקעת הירדן 0:4 ושיפרה עמדות בטבלה. ויטלי גנון, אלנתן סלמי, אורן אסיף וגיא עובדיה כבשו כשאבירם זיאת שוער הבקעה עוד מנע תבוסה גבוהה יותר

לא מעט טלטלות עברה בית"ר כפר סבא, חילופי מאמנים ושחקנים שכבר בלתי ניתנים לספירה, שקיעה בבוץ התחתית ועל הדרך לא פחות מחמישה שוערים שעמדו בין הקורות כשהאחרון ביניהם, גל לובטון, לא נגע היום בכדור ולו פעם אחת.

מנגד, בקעת הירדן משלמת את מחיר הנאיביות של עולה חדשה. שחקניה נראו היום אפטים, אדישים וכאלו שלא מבינים את מצבה של הקבוצה. למעשה אילולא אזור הייתה משווה לקראת הסיום מול עמישב, הבקעה הייתה רחוקה בתום המחזור, רק כ-2 נקודות מהמקום שמוליך למשחקי המבחן.

כפר סבא ומאמנה שי מאור, עלו למפגש יותר רעבים ולמרות מחצית ראשונה פושרת, התפוצצו בשנייה בדרך לנצחון ענק שעשוי להוציא את הקבוצה מהבוץ ומי יודע, אולי בסופו של דבר גם להיאבק על הפלייאוף העליון.

כאמור, ההתמודדות נפתחה בהססנות מצד שתי הקבוצות ולמעט חצי מצב של סלמי אותה זיאת הדף, לא נרשמו אירועים מיוחדים עד הדקה ה-45 כשויטלי גנון לקח כדור, דהר קדימה לרחבה ללא מפריע, הגנת הבקעה חלמה וגנון בעט כדור שטוח ולא חזק במיוחד שאיכשהו הכניע את זיאת שרק הצליח ללטפו בדרך לרשת, 0:1 לכפר סבא בגול שכולו נאיביות אחת גדולה של האורחת.

לא מספיק שהבקעה איבדה עוד במחצית הראשונה את עומר פרץ בעקבות פציעה, במחצית הוחלף במפתיע גם קובי בדש מה שגרם להתקפה הכל כך אנמית גם כך של הבקעה, להראות ככלום ושום דבר ב-45 הדקות הנותרות.

אזברגה ועומר פרץ (לירן דורף)
המחצית השנייה הייתה הטובה ביותר של כפר סבא העונה שפשוט שטפה את כר הדשא וללא יכולת מצויינת של אבירם זיאת בשערה של הבקעה, יכלה גם להכפיל את התוצאה כשגנון, סלמי ועובדיה הגיעו למצבים פנטסטים ברחבה מולו אך כשלו.

בדקה ה-58 עלתה כפר סבא ל-0:2 מוצדק כשגיא עובדיה (המצטיין במגרש) הגביה כדור מאגף שמאל היישר לראשו של אלנתן סלמי שריחף ומשישה מטרים נגח פנימה.

הבקעה קרסה טוטאלית ובדקה ה-73 ספגה שוב כשאורן אסיף שהוסב מעמדת החלוץ המרכזי לקישור, עבר שניים משחקני האורחת ללא קושי ושיחרר כדור חד מ-16 מטרים שפירפר עמוק ברשת, 0:3.

סלמי כובש את השלישי (לירן דורף)
כפר סבא לא ריחמה ובדקה ה-79 סגרה עניין כשגיא עובדיה ניצל את העובדה שהבקעה נותרה למספר דקות בעשרה שחקנים בעקבות יציאתו של חיים יוסף שסבל מהקאות, דהר קדימה, לא התרגש מיובל ברק ובעט בקלילות פנימה, 0:4.

לא פחות מ-7 קבוצות עדיין נאבקות על מנת לא להגיע למשחקי המבחן אך דומה שבמומנטום הנוכחי, מצבה של הבקעה הוא הרע מכולן, למזלה (או שלא) היא פוגשת בשבוע הבא למשחק העונה שלה את מורשה כשאי נצחון מולה, עשוי לסבך אותה קשות.

שי מאור. מאמן כפר סבא (לירן דורף)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
איזה כיף
(רגזני: 09:29 15-02-2016)
קדימה לליגה ב'
2
בלי יותר מידי מילים -יאלללה
(איציק הגדול: 18:08 15-02-2016)
תנו פוטו פיניש כמו שצריך - אתם קבוצה ל 1-4 - כל הכח לאילת !!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?