הפועל ראשל"צ תשלם לדור איטח 31 אלף ש"ח בגין הפרת חוזה

איטח במדי ראשל איטח במדי ראשל"צ (באדיבות "ראשוניה")
המוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל קבע: תביעה שהוגשה נגד הפועל ראשל"צ ע"י שחקנה בעבר, דור איטח, תחייב את הקבוצה לשלם פיצוי של 31 אלף ש"ח לאחר שהפרה את חוזהו לפני כשנה וחצי

המוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל נתן אתמול את פסיקתו באשר לתביעה שהוגשה לפני כשנה וחצי על ידי השחקן דור איטח כנגד קבוצת הפועל ראשון לציון.

בפסק הבוררות הוחלט כי הקבוצה מעיר היין תשלם לשחקן פיצוי של 31 אלף ש"ח זאת לאחר שלא עמדה בהסכם עמו, אשר נחתם למשך 4 שנים לפני כשנתיים וחצי. בעונה הראשונה בחוזה, השחקן הושאל לקבוצת מכבי באר יעקב מליגה א' דרום, זאת על מנת לצבור ניסיון בקבוצת בוגרים. עם פתיחת האימונים לעונה השנייה בהסכם, התייצב השחקן הצעיר כמקובל, אך מהר מאוד מצא את עצמו מחוץ למועדון.

בכתב התביעה שהוגש בזמנו באמצעות בא כוחו של איטח, עו"ד שי טל, הושמעו טענות על כך שמאמן הקבוצה דאז, שרון מימר, למעשה 'חתך' את איטח מהסגל בעודו תחת חוזה: "ב-27.8 זימן מימר את איטח לשיחה בה הורה לו להפסיק להתאמן עם הקבוצה לאלתר, הודיע לו לתדהמתו כי הוא לא בתכניות המקצועיות שלו ובנוסף כי הוא נדרש לחפש קבוצה אחרת".
 
לאור הפסיקה האחרונה, ראשל"צ מחוייבת לשלם לשחקן את הסכום הנ"ל, באם לא תעשה זאת תוך 10 ימים, רשאיים השחקן ועורך דינו לנקוט בכל ההליכים החוקיים העומדים לרשותם, לרבות הליכי מימוש בהוצאה לפועל או הליכים במסגרת ההתאחדות לכדורגל ובינהם מניעת פתיחת העונה הבאה. 

פרקליטו של דור איטח, עו"ד שי טל: "פסק הבוררות קובע כי חוזה של שחקן כדורגל הוא לא 'המלצה' שקבוצה יכולה להפר מבלי לשאת בתשלום פיצויי קיום החוזה".

 



 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?