מסתמן: חוקרי ויצמן יער צפויים להגיע למשחק בין מורשה לכפר שלם

שחקני מורשה (שקד מורג) שחקני מורשה (שקד מורג)
הפועל כפר שלם יכולה להתברג בפלייאוף העליון, אך היא תלויה בהפרש השערים אותו היא תנסה לשפר במשחק מול מורשה שמצידם מרגיעים: "נבוא להיות ספורטיביים עד הסוף"

המשחק בין הפועל מורשה לבין הפועל כפר שלם היה יכול להיות חסר משמעות, אך בעקבות הקרב המרתק במחוז הדומי על הפלייאוף העליון, הפך המפגש בין השתיים למסקרן במיוחד.

ניצחון של כפר שלם במשחק יכול לעזור לאחרונה להתברג בחמישייה הראשונה, אך בשביל שזה יקרה היא תצטרך עזרה בשאר המגרשים בהן ישחקו קבוצות שמועמדות להתברג בחמישייה הראשונה. יחד עם זאת, כפר שלם מצדה תצטרך לנצח את מורשה בהפרש שערים גדול. מהחשש שזה יקרה לאתר ״דאבל פס״ נודע כי חוקרי ויצמן יער עשויים להגיע למשחק בכדי לבדוק את הספורטיביות של שחקני שתי הקבוצות.

במורשה זעמו על הקולות שנשמעו לאחרונה כי הקבוצה תוותר על המשחק הזה ומספרים כי המפגש הזה יקבע לא מעט לאותם שחקנים צעירים שיהיו חלק מהקבוצה בעונה הבאה בליגה ב׳.

יו"ר מורשה, מאיר הדרי, אמר בנושא: "נבוא במלוא הרצינות למשחק בזה. לצערי כל העונה לא היינו ביכולת טובה וירדנו ליגה אבל כל שחקן אצלנו יודע שהוא חייב להיות רציני כדי להוות חלק מהקבוצה גם בעונה הבאה".

מהצד השני בכפר שלם ירצו להמשיך את היכולת הטובה גם מהניצחון על כפר סבא. חלוץ הקבוצה, מאור עידה, אמר לקראת המשחק: "אני חושב שאנחנו צריכים לבוא ולעשות תוצאה טובה שתיתן לנו מקום בפלייאוף, כמובן שהדברים לא תלויים בנו מקווים שהתוצאות במיגרשים האחרים היו לטובתנו מאמין מאוד שבסוף אנחנו כן נתברג לתוך החמישייה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
טוב מאוד
(ארר: 13:15 26-04-2016)
למרות שלא יודע אם זה יעזור
2
כפר שלם
(משה: 14:09 26-04-2016)
ויצמן יער צריכים להגיע לכל משחק בו מעורבת כפר שלם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?