איתמר כהן: "נשאר בליגה, אנחנו הקבוצה הכי איכותית מבין השלוש"

איתמר כהן (לירן דורף) איתמר כהן (לירן דורף)
נצרת עילית, מכבי יבנה והפועל ירושלים, אחת מבין שלוש הקבוצות תמצא את עצמה בליגה השלישית בעוד ארבעה מחזורים. למרות שסיכוייה הם הנמוכים ביותר לשרוד, בירושלים בהחלט מאמינים: "המזל יעבור לצד שלנו"

העונה של הפועל ירושלים עשוייה להסתיים בצורה מאכזבת מאוד עבורה כאשר ארבעה מחזורים לסיום העונה היא ניצבת במקום ממנו נושרים לליגה השלישית.

מאז הניצחון הגדול בדרבי לפני כחודש ימים, ירושלים לא השכילה לטעום ניצחון וכעת מוצאת את עצמה במרחק של 3 נקודות מהישארות ו-2 נקודות ממקום שמוליך למבחנים. 

בזמן שהיריבות למלחמת ההשרדות, מכבי יבנה ונצרת עילית נמצאות בפורמה טובה יותר ואוגרות נקודות, סיכוייה של ירושלים לעמוד במשימה פוחתים באופן טבעי.
 
אחת מנקודות האור הבודדות בעונה הקשה של הקבוצה מעיר הבירה הוא הקשר המוכשר, איתמר כהן, שהתפנה לספר ל"דאבל פס" על התחושות לקראת הישורת האחרונה: "אנחנו לא מרגישים שיש לנו את הסיכויים הכי פחות טובים להשאר. אני חושב שאם לא חוסר המזל שפקד אותנו לא היינו במקום שאנחנו נמצאים בו היום. אני מעדיף גם שלא לדבר על השיפוט בתקופה האחרונה. יש עוד ארבעה מחזורים ואני חושב שמבין שלוש הקבוצות אנחנו הקבוצה הכי איכותית. מקווה שהמזל יעבור קצת לצד שלנו".

שחקן הבית עשה העונה קפיצת מדרגה משמעותית במיוחד. אחרי עונות של זליגה בין הספסל להרכב, הפעם קיבל כהן את המושכות מחיים בנדה ואלי מחפוד ותפס מקום של קבע בהרכב הראשון. הקשר החזיר בארבעה שערים, חלקם אף נחשבים לשוברי שיוויון. "אני חושב שהעונה התבגרתי המון במשחק שלי. אני לוקח יותר אחריות, החברים שלי לקבוצה מאמינים בי ועוזרים לי. אבל חשוב לציין שכל מה שנתתי עד עכשיו לא יהיה שווה אם לא נשאר בליגה. עבורי הפועל ירושלים זה לא עוד מועדון בכדורגל הישראלי ואני שמח להיות חלק ממנו, מאמין שנשאר בליגה".

המשחק המסקרן והמשמעותי ביותר במחזור הקרוב במסגרת הפלייאוף התחתון הוא בין ירושלים ליבנה, קרב גורלי שעשוי לקבוע לא מעט עבור שתי הקבוצות ולמעשה ישוחק על עונה שלמה. "לא יודע אם המשחק הקרוב מול יבנה הוא להיות או לחדול, אבל אין ספק שזה משחק על החיים הספורטיביים שלנו. אנחנו יודעים את זה ומאמין שנגיע מוכנים", אמר כהן.

הקשר פנה לאוהדי הקבוצה וקרא להם לדחוף את הקבוצה בשלבים המכריעים של העונה: "אני יכול להבטיח לאוהדים של הפועל ירושלים שאני אתן הכל עד השנייה האחרונה בשביל המועדון ובשביל החברים שלי ומקווה מאוד שסוף העונה תהיה מתוקה בשבילנו ושנחייך. אני מצפה מהקהל שלנו להגיע ליבנה ולתמוך בקבוצה כי אנחנו זקוקים להם". 


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
קטמון
(יאללה: 17:31 27-04-2016)
אינשאללה תרדו ליגה כל הזמן נותנים גב לסאסי והוא עושה מכם צחוק די נמאס מספיק
2
שיהיה לכם בהצלחה!
(קטמוני: 15:45 30-04-2016)
3
ירושלים לא תרד
(הפועל ירושלים: 14:47 01-05-2016)
אנחנו נישאר על אפם ועל חמתם של כל שונאינו

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?