זיו אדלר ינהל את המשחק המרכזי בפלייאוף בין יפו לכפר קאסם

זיו אדלר (דני מרון) זיו אדלר (דני מרון)
פרסום ראשון: משבץ השופטים, מאיר לוי, החליט גם העונה, ובצדק, שהבכירים והטובים ביותר ינהלו את משחקי הפלייאוף. צביקה לוי ישפוט את המשחק בין טבריה להרצליה. החלטה גדולה של איגוד השופטים

בלעדי. שבוע לפני פתיחת משחקי הפלייאוף בליגה א' אתר "דאבל פס" מפרסם את רשימת השופטים שינהלו את המשחקים.

גם העונה מדובר בהחלטה גדולה של איגוד השופטים ככלל, ומשבץ השופטים, מאיר לוי, בפרט, לשבץ למשחקים שופטים מהרמות הגבוהות ביותר בכדורגל הישראלי.

את המשחק המרכזי במחוז הדרומי שיערך בשכונת התקווה ובו תארח מכבי 'קביליו' יפו את מ.ס כפר קאסם ינהל זיו אדלר. באותו מחוז ינהל שמעון אלקבץ את המשחק בין נס ציונה לאזור.

המשחק המרכזי במחוז הצפוני בו תארח עירוני טבריה את הפועל הרצליה ינהל צביקה לוי, בעוד שעידן לייבה ישפוט את המשחק בין הפועל חדרה/גבעת אולגה למכבי קרית אתא.

המשחקים יפתחו בשעה 15:00. במקביל למשחקים מרכזיים וטעונים אלו, יערך בבית שאן משחק גביע ההגינות ובו ישחקו הפועל בקעת הירדן מהמחוז הדרומי מול מ.ס כרמיאל/צפת מהמחוז הצפוני של ליגה א'. דוד פוקסמן ינהל את המשחק שהמנצחת בו תייצג את הכדורגל הישראלי באירופה בטורניר ההגינות המסורתי בו לוקחת מידי שנה חלק נציגה מליגה א'.

בנוסף, תשומת לב רבה מושקעת באיגוד השופטים גם למשחקי הפלייאוף בליגה ב'. כך לדוגמא מנשה משיח, מבכירי השופטים במדינה, ינהל את משחק ההישרדות בליגה ב' דרום א' בין צפרירים חולון לכפר יונה.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
סוף סוף שופט ולא ליצן
(משה קולומבו: 21:54 29-04-2016)
ביום חמישי האחרון היה ליצן וגם הקוונים היו ברמה נמוכה
2
הוא חבר של הרבה שחקנים מטבריה הכוונה לאלה מחיפה קריות
3
לא הגיוני
(ניסים: 05:45 30-04-2016)
מנשה משיח גר בחולון והוא ינהל משחק של חולון??
4
בדיחה עצובה של איגוד השופטים
(שופט בכיר: 07:57 30-04-2016)
רז זהבי מהי בדיוק ההחלטה הגדולה של איגוד השופטים? כל העונה מחכים שופטים מצטיינים בליגות הנמוכות למשחקי ההכרעה הללו ובא איגוד השופטים ושם עליהם פס ובמקום זה משבץ את השופטים העאלק בכירים.אין שום סיבה מוצדקת שלא לתת לשופטים צעירים מצטיינים לשפוט אותם.
5
החלטה מצוינת של איגוד השופטים
(מאמן בליגה: 11:31 30-04-2016)
הרמה של השופטים בליגה א לא מתאימה למשחקים מכריעים ושלא נדבר על שופטים של ליגה ב אוי ואבוי
6
החלטה יפה של האיגוד לשבץ שופטים בכירים !! חשוב

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?