ליגה ב' - סיכום משחקי שישי

שחקני כפר יונה חוגגים הישארות בליגה (אלון יהודיוף) שחקני כפר יונה חוגגים הישארות בליגה (אלון יהודיוף)
צפרירים חולון ירדה לליגה ג', כך גם הפועל מרחבים ואיחוד בני בקה. טירה גברה על מ.ס. ב"ש ותפגוש את עמישב פ"ת נציגת ליגה א'. הפועל אום אל פאחם תתמודד מול מכבי דליה בצפון

הגמרים של ליגה ב' התקיימו היום (שישי) ונפתח הפעם עם ליגה ב' דרום א' ודווקא במשחק כנגד הירידה, בו אירחה צפרירים חולון את מכבי כפר יונה. שתי הקבוצות, שעד לא מזמן עוד פיארו את ליגה א' (צפרירים אפילו את ליגת העל), הגיעו לנקודת השפל של העונה כשנאלצו להתמודד במשחק הגמר כנגד הירידה לליגה ג'. כדור חופשי של עמית רצבי בדקה ה-41 ושער של שאולי אמזלג בדקה ה-81 העניקו לכפר יונה 0:2 שהשאיר אותם בליגה. בן מסילתי מחולון ספג אדום עם השריקה לסיום, במקום התפתחה מהומה שנרגעה די מהר, אבל הסיפור הגדול הוא שצפרירים, 15 שנה לאחר שירדה בפעם האחרונה מליגת העל, תשחק בעונה הבאה בליגה האחרונה בישראל.

בקרב הצמרת בין נציגת דרום א' לנציגת דרום ב' חיכו 1,500 הצופים באצטדיון בלוד עד לדקה ה-88, אז הגיע עמר מנצור, שהעניק למ.ס. טירה 0:1 על מ.ס. ב"ש ואת הכרטיס למפגש מול עמישב פ"ת השבוע הבא, שבו המנצחת תשחק בעונה הבאה בליגה א'.

שחקני טירה (אלי שמואלי)
בקרב התחתית של דרום ב' הספיק לצעירי רהט שער אחד של אוסמא אבו זעילה בדקה ה-81 כדי לנצח 0:1 את הפועל מרחבים, שהצטרפה בסופו של דבר להפועל רהט וירדה לליגה ג'.

בצפון הביסה הפועל אום אל פאחם את הפועל בועיינה 0:3 ועלתה למשחק מול מכבי דליית אל כרמל על הזכות לשחק בליגה א' בעונה הבאה. טאהא זובידאת כבש צמד (2, 45) ואחסאן חלבי השלים (60) את הניצחון של הקבוצה מואדי ערה.

מאמן אום אל פאחם, איימן חלאיילה, בסיום המשחק (וואסים מוואסי)
בתחתית צפון ב' הביסה רמות מנשה 0:3 את איחוד בני בקה ששבה לליגה ג' כעבור שנה אחת בלבד. עבור רמות מנשה, שנשרה לפליאוף התחתון ממש במחזור האחרון, היה זה סיום עונה מתוק במיוחד. עמיר רוזנבבאום (33, בפנדל), מוחמד עליסאת (81) ותאמר זובידאת (93) כבשו לרמות מנשה.

מחר (שבת) תארח אלנהדה נצרת את אחי ביר אלמכסור בקרב כנגד הירידה במחוז צפון א'.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כפר יונה
(לירוי: 18:48 06-05-2016)
קבוצה בלי כסף עם השקעה נכונה תגיע רחוק בי צפרירים
2
כ י ש ל ו ן
(גיגי ולירן חלובה: 22:10 06-05-2016)
3
מאמן חלש
(חלש: 23:11 06-05-2016)
דורון ממן אתה מאמן חלש לא יודע לאמן אפס סמרטוט...
4
חמימו
(כפר יונה : 08:06 07-05-2016)
אין כסף כשהוא לא מנהל נכון ויש לצנים ובכפר יונה יש אנשים שיכולים להיות שם ..........

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?