מתחממים לקראת החופים: ראש העין

שחקני ראש העין (בצהוב). הולכים על כל הקופה (שלומי גבאי) שחקני ראש העין (בצהוב). הולכים על כל הקופה (שלומי גבאי)
עם אחד הסגלים הטובים ביותר בליגה ושני שחקני נבחרת ברזיל שיגיעו לראשונה לשיראל, תנסה ראש העין להתמודד על התואר. האחים צרפתי יתפקדו בצד המקצועי - המנהל המקצועי ישראל, המאמן אילן

לאחר שלא צלחו בעונה שעברה להגיע לפיינל פור, העונה בראש העין לא חוששים להצהיר - רוצים להגיע ליום האחרון ולקחת את המקום הראשון.

הקבוצה, בניהולו של ערן אביב, מציגה את אחד הסגלים הטובים כאשר לראשונה בחוף פולג ינחתו שני שחקני נבחרת ברזיל - אדריאנו וניליטו. השניים נחשבים לבכירי השחקנים בעולם ואף הוכיחו את עצמם לא מעט בזירה העולמית. לצדם של הברזילאים אפשר למצוא את השוערים נמרוד כהן, עמית שמש ואיתי טרבלסי. בחלק האחורי ישחקו ואסים אגבריה, אסף בן מוחה וערן סספורטס ואילו בקישור וההתקפה יתפקדו ויטלי גנון, איתי בר דוד, עומר בוארון, אורן פחימה וארז שמואלי.

הסיפור המעניין ביותר יהיה על הקווים שם אפשר למצוא את האחים צרפתי. ישראל, שנחשב לאחד מבכירי המאמנים בישראל, ישמש העונה כמנהל מקצועי ואילו אחיו אילן ישמש כמאמן ראשי.

ישראל צרפתי אמר לקראת העונה: "מדובר בקבוצה מצוינת והמטרה שלנו זה להדביק את כמות האליפויות של כפר קאסם. בנינו סגל איכותי שאם יתחבר, יגיע הכי גבוה שאפשר. במשך שנים אני מקדם מאמנים צעירים ואם אני יכול לקדם את אחי אז זה מבורך. אשמש כמנהל מקצועי אבל ההחלטות המקצועויות יהיו של אילן שהוא בא מהמשחק ומבין אותו ברמה הגבוהה ביותר".


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?