הפצצת החתמות בצור שלום: 11 שחקנים חתמו בקבוצה

עובד בשקט. קובי דנינו מאמן צור שלום (עודד חסין) עובד בשקט. קובי דנינו מאמן צור שלום (עודד חסין)
שרון לוי, יוני יוסיפוביץ', נתן נודלמן, יובל קרן, רועי ארז, ארנון רבינוביץ', דני אסולין, מידן שטיינברג, אלי ברקוביץ', אלירן אלקובי ודניאל מקונן ישחקו גם בעונה הבאה במועדון שיצרפו מגן וחלוץ

מכבי צור שלום, אחת מההפתעות של הסיבוב הראשון בעונה שעברה, החלה ללחוץ על הגז בכל הקשור לתכנון העונה הבאה. לאחר שפורסם לראשונה באתר "דאבל פס" כי קובי דנינו המאמן המוכשר יקבל את המושכות גם בעונה הבאה, התחיל האחרון בתכנון הסגל והחתים בשבוע האחרון לא פחות מ-11 שחקנים.

שרון לוי, יובל קרן, רועי ארז, , דני אסולין, מידן שטיינברג, אלי ברקוביץ', אלירן אלקובי, דניאל מקונן, יוני יוסיפוביץ', נתן נודלמן וארנון רבינוביץ' חתמו באופן רשמי במועדון.

צור שלום החלה בתהליך של בנייה בשנה האחרונה יחד עם דנינו ובמועדון יודעים כי בעוד שנתיים יכולו להתמודד בצמרת הגבוהה, אך כעת המטרות נשארו אותן המטרות ובקבוצה ינסו לשחזר את ההצלחה מהסיבוב הראשון בעונה שחלפה.

יחד עם זאת, בקבוצה מעוניינים לצרף באופן מיידי חלוץ ומגן כאשר במועדון החלו בגישושים אצל מספר שחקנים. בצור שלום אישרו את הפרטים: "אנחנו מחפשים חלוץ יחד עם מגן נוסף, מקווים שבשבוע הבא נמצא את מה שמתאים לנו ונוכל לסגור את הסגל כמו שצריך".



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
להנהלת צור שלום היקרה
(המבין מהמרכז: 11:54 25-06-2016)
אני יודע שמיסתמן איחוד של קריית ים ליגה ג ומכבי עכו ליגה ב צפון א ואים יהיה איחוד אז עים הישתמשו עים המיגרש אתוס שהעריית חיפה תיתן להם אוו בעלות נמוכה אוו בלי כסף אז אני מציע לכם שאים המשא ומתן לגבי האיחוד לא הלך אז תעשו איחוד עים מכבי עכו ואין חובות

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?