אבי עמוס חתם בכפר קרע

שוערה החדש של כפר קרע. עמוס (עודד חסין) שוערה החדש של כפר קרע. עמוס (עודד חסין)
פרסום ראשון: שוערה של אסי גלבוע חתם במועדון שהצהיר על כוונתו לעלות לליגה ב'. עמוס: "שמח לחתום המטרה היא כמובן לעלות ליגה". בקבוצה מעוניינים באורן עידו

כפר קרע ממשיכה עם מסע ההחתמות וחיזוק החלק האחורי של הקבוצה. לאחר החתמתם של מור דהן ו-וואסים אגבריה, במועדון צירפו היום (ב') באופן רשמי את השוער, אבי עמוס.

האחרון, עמד בין הקורות של אסי גלבוע בעונה אחרונה, וכעת החליט לרדת שוב לליגה ב' במטרה לעזור לכפר קרע להשיג את המטרה ולהעפיל עמה לליגה א'. צירופו של עמוס לסגל הקבוצה ישדרג את החלק ההגנתי של איתן טייב.

אבי עמוס אמר בתגובה לאחר החתימה: "שמח לחתום בכפר קרע. זה מקום שהייתי בו 3 שנים בעבר. המטרה היא כמובן לעלות ליגה". 

מנהלה המקצועי של הקבוצה, מסארוה עאיד, הוסיף: "זו חתימה מוצלחת. אבי הוא אחד השוערים הטובים בליגה הזאת, מאחלים לו בהצלחה. החתמנו חוליית הגנה נהדרת, הוא שיחק אצלנו בעבר וכבר עלה איתנו ליגה, וכעת הוא חוזר לבית שלו".

כפי שפורסם לראשונה באתר "דאבל פס" במועדון מעוניינים לצרף גם את הקשר אורן עידו. האחרון שעלה ליגה בעונה החולפת עם הפועל "רובי שפירא" חיפה חתום לעונה נוספת במועדון, אך הנהלת הקבוצה מבקשת מהקשר לקצץ בשכרו. כעת לא ברור אם עידו יסכים להישאר בתנאים החדשים במועדון, וקיים סיכוי גבוה כי יצטרף גם הוא לסגל של כפר קרע.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בהצלחה עמוס!
(אבי: 17:22 27-06-2016)
2
אבי תודה על שנה מופלאה
(אוהדי אולטרס: 17:22 27-06-2016)
3
עולים ליגהההההההההה
(כפר קרעעע: 17:23 27-06-2016)
4
בית ספר לעיתונאות
(אחד שעוקב: 17:59 27-06-2016)
העיקר האתר המתחרה כותב פרסום ראשון חחחחחחחחחחחח דאבל פס תמשיכו בעבודה מעולה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?