ירידה לצורך עליה: חיים שאבו סיכם בהפועל כפר שלם

חיים שאבו חיים שאבו
פרסום ראשון: החתמת ענק בהפועל כפר שלם בדמותו של המאמן חיים שאבו שהסכים לרדת לליגה א' במטרה ברורה - לחזור כבר העונה לליגה הלאומית. תקציב הקבוצה יהיה כמיליון וחצי שקלים

החתמת ענק בהפועל כפר שלם- חיים שאבו מונה למאמן הקבוצה. כזכור, האחרון אימן בשנים האחרונות בליגה הלאומית ובעונה האחרונה את מכבי הרצליה.

שאבו נפגש לאחרונה מספר פעמים עם ראשי כפר שלם, אביחי יחיא ואיתן אהרון, והשניים שכנעו אותו לרדת לליגה א'. שאבו ירד לליגה השלישית במטרה ברורה להעלות את כפר שלם כבר העונה לליגה הלאומית. במועדון סיפרו כי הקבוצה תיבנה העונה על תקציב חסר תקדים מבחינתה שיעמוד על כמיליון וחצי שקלים ומספר שחקנים בכירים משתי הליגות הראשונות יגיעו לקבוצה. בכפר שלם סיפרו כי המהלך יצא לפועל הרבה בזכות איש העסקים מישל נתנזון שהצטרף לקבוצה העונה ומונה לנשיא המועדון. 

בסביבתו של המאמן סיפרו כי הסיבה לפיה הסכים לחתום בכפר שלם למרות שקיבל הצעות רבות מליגה א' היא חברות קרובה עם אהרון ויחיא וגם הבנת המצב כי מדובר באתגר משמעותי הן מבחינה מקצועית והן מבחינה כלכלית. יו"ר כפר שלם, אביחי יחיא, אישר ואמר: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של שאבו. מדובר באחד המאמנים הטובים בישראל ולאחר משא ומתן ארוך, אנחנו יוצאים לדרך ומקווים לעמוד במשימה שזה לעלות את כפר שלם לליגה הלאומית".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
יאללה כפר שלם!
(אוהד: 22:49 29-06-2016)
כל הכבוד!
2
בהצלחה תותח, תן בראש!!
(רמת שרוני: 01:24 30-06-2016)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?