המחזור השלישי בחופים: כפר קאסם ונתניה ברבע הגמר

חגיגת כדורגל בחוף פולג (שלומי גבאי) חגיגת כדורגל בחוף פולג (שלומי גבאי)
מחזור דרמטי ומלא בשערים נערך בחוף פולג בנתניה. חולון, כרמיאל ות"א עם ניצחונות בכורה. האלופה הבטיחה את מקומה בשלב הבא יחד עם הצהובים מעיר היהלומים. מכבי חיפה הסתבכה בצרות

מחזור נוסף חם ולוהט נערך היום (ו') על החול בחוף פולג בנתניה כאשר בסיום המחזור השלישי שתי קבוצות הבטיחואת מקומן בשלב רבע הגמר וזו כמובן האלופה מ.ס כפר קאסם יחד עם מכבי נתניה.

יחד עם זאת, שלוש קבוצות שהצליחו סוף סוף לחזור עם חיוכים מהחוף הן חולון, כרמיאל ותל אביב שהשיגו את ניצחון הבכורה שלהם.

הפועל חדרה - הפועל פתח תקווה 4:2

לאחר שני ניצחונות בשני המחזורים הראשונים רצו בחדרה להבטיח בוודאות את המקום ברבע הגמר, אבל ידעו כי המשחק מול פתח תקווה הוא מכשול גדול. למרות הסגל הצעיר נחשבת פ"ת לקבוצה המאומנת בליגה. חדרה פתחה מצוין ועלתה ליתרון משער של בן סיטלקול, אבל מאז ועד השנייה האחרונה סבלה חדרה מחוסר מזל ונתנה לפתח תקווה להנות מהתקפות מתפרצות. פתח תקווה נהנתה ממשחק מצוין והצליחה לקחת את שלוש הנקודות החשובות.

טרס שולוקובסקי יחד עם מיכאל קירטבה (שלומי גבאי)
פתח תקווה רשמה ניצחון חשוב (שלומי גבאי)
בית"ר ירושלים - הפועל כרמיאל 6:3
ברוכה הבאה לליגה. הפועל כרמיאל, קבוצתו של דני שושן ולירון פרטוק, סוף סוף הגיעה לליגה ובגדול. ערב המשחק ידעו בכרמיאל כי מדובר במשחק של להיות או לחדול. שחקני הקבוצה הציגו משחק הרואי והשיגו את ניצחונם הראשון. מהצד השני בית"ר ירושלים לא הזכירה את אותה קבוצה איכותית בשנים האחרונות. קובי בדש ויוגב בנישו הצטיינו בכרמיאל עם צמד שערים, שער עצמי ואחד נוסף של יקיר שינה השלימו את רשימת הכובשים עבור כרמיאל. לבית"ר כבשו שלומי קצר, אלנתן סלמי ויוסי אביטבול.

שחקני כרמיאל חוגגים (שלומי גבאי)
יקיר שינה (שלומי גבאי)
חולון - כפר סבא 1:4
המפגש בין חולון לכפר סבא היה המשחק בין שתי הקבוצות החלשות בליגה כאשר כל אחת מהקבוצות ידעה כי הפסד במשחק יחסל לחלוטין את סיכויי הקבוצה להמשיך לרבע הגמר. לאחר שליש וחצי חלש היה זה אדהם מאייר שהעלה את כפר סבא ליתרון שהעיר את שחקני חולון. שגיא קופמן קבע שוויון בבעיטה חופשית ויניב סבג הפך את התוצאה. ארבע דקות לסיום רון גליק הצליח לכבוש שער חוקי אבל השופט, דודו מור חיים, קבע כי הכדור לא עבר את קו השער. דקה לאחר מכן סבג כבש את השלישי לחולון ושלום אדרי קבע את תוצאת המשחק שלמעשה הוציא את כפר סבא מתמונת רבע הגמר.

שחקני חולון. ניצחון בכורה (שלומי גבאי)
אוריאן יעקב עם ניסיון מספרת מעניין (שלומי גבאי)
עירוני ראש העין - תל אביב 6:5
ההפתעה הגדולה של המחזור. הקבוצה של פליקס חלפון הציגה משחק טקטי נהדר ובשילוב משחק התקפי מושלם וניצחה את אחת הקבוצות החזקות בליגה במשחק הטוב ביותר של העונה עד כה. התל אביבים ידעו לעצור את ההתקפות המתוכננות של ראש העין ומהצד השני פעם אחר פעם הפתיעו את שחקני ראש העין. בן אוזן ועומר הלוי הובילו את הקבוצה עם צמדים, דור הלוי ומשה בן לולו כבשו שער אחד כל אחד. מהצד השני וואסים אגבריה וסלבדור ציקי כבשו צמדים, אורן פחימה הוסיף שער נוסף.

פליקס חלפון חוגג עם שחקני תל אביב (שלומי גבאי)
השחקן הטוב ביותר של תל אביב. בן אוזן (שלומי גבאי)
כפר קאסם - בני יהודה 4:8
המשחק שנפתח בלחימה אדירה של שתי הקבוצות נגמר בתוצאה מאופסת עם סיום השליש הראשון כאשר אדיר חליפה הגיע למצב הכי מסוכן לאחר שהפציץ את המשקוף 2 דקות לסיום. השליש השני נפתח בדיוק באותה מתכונת של הראשון ושחקני שתי הקבוצות המשיכו להלחם על כל כדור. השער הראשון הגיע מרגליו של עאמר יתים שביצע מספרת מרהיבה ושלח כדור לחיבורי השער.

שער מדהים שלו. יתים (שלומי גבאי)
מספר שניות לאחר מכן נור סרסור ניצל טעות קשה בהגנת בני יהודה וכבש את השני. השער השלישי הגיע בזכות בעיטה חופשית מדויקת של דינו. רגע לפני סיום השליש השני שרון גורמזנו הצליח לצמק עם נגיחה מדויקת. כפר קאסם לא התרגשה מהשער המצמק ודניאל דה סילבה כבש את הרביעי, כאשר אחמד סרסור היה אחראי על החמישי.

מגול באחד מהניסיונות (שלומי גבאי)
בשליש השלישי בני יהודה הצליחה להשיג שער נוסף, אך בדומה לשער הראשון שכבשה גם הפעם מיד לאחר מכן כפר קאסם השיגה את השישי אותו כבש חליל פריג'. השער השביעי הגיע אחרי מבצע נהדר של דינו ששלח כדור מדהים מעל השוער. אחמד סרסור כבש את השמיני של כפר קאסם. לפני סיום המשחק אלירן מגול כבש שער משלו בפנדל, סנטוס מיד לאחר מכן את הרביעי של בני יהודה שקבע את תוצאת המשחק.

חליל פריג' חוגג שער עם החברים (שלומי גבאי)
מכבי נתניה - מכבי חיפה 3:6
כאשר הכוח העיקרי של הירוקים מהיציע לא הגיע בהמוניו, ניסו שחקני מכבי חיפה להפתיע את הצהובים מנתניה. לפחות לפי פתיחת המשחק זה לא כל כך עבד עבור חיפה ומי שפתחה ברגל ימין זו מכבי נתניה. מיגל גרידו העלה את נתניה כבר בדקה השלישית ליתרון ראשון לאחר שאסף רז לא הצליח לעצור כדור שחמק לו בין הידיים.

שחקני נתניה מקיפים את בני סימן טוב (שלומי גבאי)
אלעד שיק הצליח להחזיר את הירוקים עם כדור חלש שחמק בין ידיו של שוער נתניה. רגע לפני סיום השליש הראשון, אליחי צברי החזיר את היתרון לנתניה עם שער נהדר. עם פתיחת השליש השני ניגל גרידו הפציץ לאחר פנדל לזכותו והעלה את נתניה ליתרון של 1:3. ניסן רביבו הצליח להחזיר שוב את מכבי חיפה לחיים לאחר שכבש שער משלו ועם האוכל בא התאבון, אבי מלכה עם פעולה אישית נהדרת השיג את השוויון.

הצליח להשיג שוויון אך זה לא הספיק. מלכה (שלומי גבאי)
אדיר דנין עם חילוץ נהדר ופצצה לרשת העלה שוב את נתניה ליתרון. 3 דקות מפתיחת השליש האחרון אלון לוי שלח טיל שנעצר עמוק בתוך הרשת של מכבי חיפה. רגע לפני סיום המשחק לוי כבש את השני שלו ולמעשה קבע את תוצאת המשחק.

צפו בתקצירים (ערוץ הספורט):

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כדורגל חופים
(יניב חדדי: 20:16 01-07-2016)
כדורגל חופים זה שיפור של כדורגל רגיל
2
לא יודע
(תמיר: 13:16 04-07-2016)
אני לא יודע כי אני לא משחק כדורגל חופים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?