חצאי הגמר בחופים: כפר קאסם מול נתניה, בני יהודה תפגוש את ראש העין

שחקני נתניה. יפגשו את האלופה בחצי הגמר (וואסים מוואסי) שחקני נתניה. יפגשו את האלופה בחצי הגמר (וואסים מוואסי)
נקבעו העולות לשלב הבא בתום מותחן אדיר. האלופה תפגוש את הקבוצה של בני לם שניצחה בזכות דו קרב פנדלים מדהים לאחר החמצת פנדל של צחי אילוז. חולון וכפר סבא יתמודדו במשחק ההישרדות. צפו בתקצירים

משחקי רבע הגמר הסתיימו להם ונקבעו העולות לשלב הבא בסיום יום מרתק במיוחד בחוף פולג. בני יהודה רמסה את כרמיאל בדרך למקום בפיינל פור, האלופה מכפר קאסם לא התקשתה במיוחד מול תל אביב, ראש העין השיגה את הכרטיס לאחר מאבק צמוד מול חדרה, ונתניה השיגה את המקום האחרון בשלב חצי הגמר כשניצחה את פתח תקווה בדו קרב פנדלים.

פלייאוף עליון
בני יהודה - הפועל כרמיאל 2:10
הצגת ענק של בני יהודה. בעונה השנייה מאז הקמתה הצליחו הכתומים להגיע לפיינל פור. מחמאות מגיעות לאשר עזרן שעמד על הקווים של בני יהודה במקומו של נמרוד קוסטיקה שנמצא במחנה האימונים של מכבי פתח תקווה ובטלפון בצוותא עם האחרון ניהלו את המשחק בצורה נהדרת. בדקה ה-12 של השליש נפתח הבליץ של בני יהודה שנמשך עד לסיום. אנדרג'יניו בלט עם שלושער, שרון גורמזנו ואלירן מגול כבשו צמד שערים, אדיר חליפה, רונן פרץ וסנטוס הוסיפו שער אחד כל אחד. יוגב בנישו כבש צמד לזכות כרמיאל.

האווירון החדש? מגול (וואסים מוואסי)
סיימו את דרכם. שחקני כרמיאל (וואסים מוואסי)
כפר קאסם - תל אביב 4:9
למרות כל המחמאות לפליקס חלפון ולקבוצתו, כפר קאסם של מאמון עמאר הגיעה מוכנה ומרוכזת למפגש הזה ונהנתה ממשחק נהדר של הברזילאים שלהם בדרך לחצי הגמר. תל אביב ומשה בן לולו ניסו לדגדג את כפר קאסם, אבל כאשר צמד הזרים של האלופה, דה סילבה ודינו, בכושר קשה מאוד להתמודד מולם כששני הברזילאים סיימו את המשחק הזה עם שלושער, נור סרסור הוסיף צמד. מהעבר השני בן לולו סיין עם צמד, דור הלוי הוסיף שער אחד משלו.

הקבוצה האיכותית בליגה. כפר קאסם (וואסים מוואסי)
משה בן לולו. שלושער שלו לא הספיק (וואסים מוואסי)
ניסיון מעניין (וואסים מוואסי)
ראש העין - הפועל חדרה 3:4
המפגש המרתק הסתיים עם עלייה של ראש העין לחצי הגמר בזכות משחק פנטסטי של דיגיניו. המופע הפרטי של השחקן החל עם השער הראשון לזכות קבוצתו. מיכאל קירטבה הצליח לאזן מפנדל שנשרק לקבוצתו והפך בזכות בעיטה חופשית נהדרת. צ'יקי הצליח עם צמד להחזיר שוב את היתרון לקבוצתו, דיגיניו עם מספרת שנייה הכפיל. קירטבה ספג כרטיס אדום בעקבות עבירה שביצע ולמרות חסרון מספרי חדרה הצליחה לצמק, אך לצערה זה לא הספיק וראש עין חגגה בסיום. ישראל צרפתי, מאמן ראש העין, תקף בסיום את צוות השיפוט: "אני מאוד עצבני. לא יכול להיות שישנו החלטות של שופט, זה מאוד מרגיז אותי. לא יכול להיות שהיו"ר של כפר קאסם יבוא לנהל את המשחק. בסופו של דבר יש לנו קבוצה טובה".

מיכאל קירטבה מחדרה (סטראבו)
קירטבה במספרת (סטראבו)
מכבי נתניה - הפועל פתח תקווה 4:4 (1:2 בפנדלים)
המשחק החם ביותר של המחזור הסתיים עם ניצחון של נתניה בזכות דו קרב פנדלים מרתק במיוחד. המשחק נפתח עם שער ראשון לזכות נתניה מרגליו של טורס. בן בריגה עם גולאסו אדיר כבש את השני. טעות גדולה של שוערה של נתניה בשליש השני אפשרה למראדונה לצמק. במהלך המשחק נרשם אירוע לא נעים כאשר שלום בן עזרא, הבעלים של פתח תקווה, הורחק לאחר שאמר לשופטים: "המשחק מכור". המפגש בין שתי הקבוצות המשיך להתחמם ובעקבות שריקה לא נכונה של צוות השיפוט לפנדל לזכות פתח תקווה, גם הספסל של נתניה החל להשתולל. לקראת סיום השליש השני טורס הצליח להשלים צמד ולהחזיר את היתרון לנתניה. פ"ת שוב חזרה למשחק עם שער נוסף של צחי אילוז כאשר הדרמה הגיעה עם הבאזר בזכות שער של אלעוברה שקבע מהפך. נתניה לא ויתרה והשיגה את השוויון בשליש השלישי בזכות שער עצמי של אזברגה. שתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש ובתום שוויון בהארכה ניגשו לדו קרב פנדלים.

לא יכלו לעמוד בלחץ. שחקני פתח תקווה (וואסים מוואסי)
חגגו בסיום. שחקני נתניה (וואסים מוואסי)
נויה כבש ראשון לזכות נתניה, בוארון איזן, גרידו עשה זאת נכון ושלח את הכדור לרשת, אך אז הגיע צחי אילוז, אחד מהשחקנים המנוסים בחופים, שהחמיץ את הבעיטה הגורלית.

צחי אילוז לאחר החמצת הפנדל (וואסים מוואסי)
פלייאוף תחתון
מכבי חיפה - כפר סבא 3:7
העונה הכושלת ביותר בהיסטוריה של מכבי חיפה בכדורגל חופים הסתיימה בניצחון קליל על הקבוצה החלשה ביותר בליגה, כפר סבא. שחקני חיפה היו הרבה יותר טובים וזאת למרות שלא הציגו משחק איכותי. אבי מלכה בלט עם רביעייה, אילן טל, אלעד כהן וניסן רביבו הוסיפו שער כל אחד. כפר סבא תשחק ביום האחרון במשחק הירידה מול חולון. הסיפור הפיקנטי במשחק היה הפרידה משחקן חיפה אילן סויסה שפרש העונה גם מכדורגל דשא וגם מכדורגל חופים.

בית"ר ירושלים - חולון 2:4
גם בחלומות הכי שחורים שלהם לא ציפו אנשי חולון שהם יגיעו ליום האחרון ויאלצו להלחם על חייהם במשחק ההישרדות. התנהלות לא נכונה של ראשי הקבוצה הביאה למצב שרק ניצחון על כפר סבא ישאיר את חולון בליגה. במשחק מול בית"ר שחקני חולון הגיעו עצבניים ולא מרוכזים ובעיקר זכו לראות משחק גדול של הצהובים. שקד יפרח ואלנתן סלמי שכבשו צמד כל אחד והבטיחו את ההישארות. חולון תתמודד מול כפר סבא.

שחקני בית"ר ירושלים לא התקשו (וואסים מוואסי)
יצטרך לעזור לקבוצתו מול כפ"ס. שלום אדרי (וואסים מוואסי)צפו בתקצירים (ערוץ הספורט):


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
צחי אילוז מלך החופים.
(מוטי יונה: 00:58 23-07-2016)
קשה היה היום שלא להזדהות עם הגיבור הטרגי של המשחק. מלך כדור רגל החופים צחי אילוז.פשוט עשה בית ספר לבני לם..צחי במשחק הכי טוב שלו העונה .היה הטוב במגרש.יכולת מדהימה .מנהיג ענק. ומאמן מעולה. כל זה לא עזר היום.חבל מאוד.צחי אתה המלך!!!
2
קצת הגזימו העוסקים במלאכה
(קובי...: 04:38 23-07-2016)
צרפתי ראש העין משחק אותה מוריניו לוח וסימונים ובשטח כלום רד נמוך שם מקומך .סירוטקין עם פני הנוכל והלשון החלקלקה , אימונים בבית על משפטי חוכמה מלחמה על דקת שידור להוכיח כמה הוא מבריק ובתכלס איפה שנגע לא נראה אושר ...נוכל אמיתי . אילוז דוגמא שלילית
3
איזה כיף
(כרמיאל בדיחה: 21:11 23-07-2016)
איזה כיף שכרמיאל לא עלתה ובשתי המשחקים האחרונים חטפה 20 גולים.עכשיו על הבעלים לשלם לשינה בדש וחבריו על כל גול שהם ספגו 1000 שקל כל אחד חחח
4
הטורניר זה כניסה חינם?
(יוגב עמר : 14:24 24-07-2016)
הטורניר זה כניסה חינם?

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?