פותחים עונה: הפועל חדרה 2016/17

שחקני חדרה יחד עם ראש העיר צביקה גנדלמן (שלומי גבאי) שחקני חדרה יחד עם ראש העיר צביקה גנדלמן (שלומי גבאי)
לאחר שהפכו להפתעת העונה בשנה שעברה, חדרה מכוונת ליותר. בקבוצה בטוחים כי הם ראויים לעלות מהמקום הראשון. סלים עמאש ואור הרשקוביץ' הצטרפו. ראש העיר: "המטרה ברורה והיא לעלות ליגה"

קבוצת הכדורגל של הפועל חדרה פתחה את עונת 2016/17. הקבוצה המאוחדת עשתה עונה גדולה בשנה שעברה ואף הגיעה לגמר המחוזות, שם הפסידה לכפר קאסם בבעיטות הכרעה. העונה היא רוצה לשחזר את היכולת ההיא ואף יותר מכך. בעלי המועדון הצהירו כי הרצון שלהם הוא לעלות ליגה.

הקבוצה החלה את אימוניה הרבה יותר מוקדם משאר הקבוצות כאשר האימון הראשון היה חגיגי, אליו הגיעו כ-30 שחקנים, רובם מהעונה שעברה, בצוותא עם הצוות המקצועי והניהולי. גם הפטרון הראשי של הקבוצה, ראש העירייה צביקה גנדלמן, הגיע לאימון ואמר לשחקנים: "השנה אני מבקש שתסיימו מקום אחד יותר גבוה. המטרה שלנו ברורה והיא לעלות ליגה. זה דורש עבודה קשה והשקעה רבה". מאידך השחקנים הודו לגנדלמן על התמיכה והבטיחו לעשות הכל בכדי לאפשר לו לחגוג במהלך חודש מאי.

עמאש והרקשוביץ יחד עם גנדלמן (שלומי גבאי)
השחקנים החדשים שהגיעו לאימון בחדרה הם הבלם אור הרשקוביץ' והחלוץ סלים עמאש שחזר לקבוצה לאחר עונה אחת בהפועל באקה אל גרבייה. שוערה של חדרה, נמרוד כהן, אמר לאחר האימון הראשון: "זה היה מרגש לחזור לכר הדשא ולפגוש את כל החברים. מצפה לנו עבודה רבה בכדי להגיע מוכנים לליגה. העונה הקרובה תהיה הרבה יותר קשה מהעונה שעברה, אבל אנחנו לא מפחדים מעבודה וביחד עם ההנהלה והצוות המקצועי נקווה לעשות את העבודה גם השנה".

מאמן הקבוצה. מומו ניסטל (שלומי גבאי)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
יוסף המספר
(חדרה אימפריה: 16:41 25-07-2016)
בדיבורים הנהלת הפועל חדרה גדולים ובמעשים הםקנים הביאו את סלים שלא הצליח בבקה ואור שהוא בלם נחמד לליגה אבל שחכו לחזק בקישור אז שלא יספרו סיפורם על עליית ליגה כי אין סיכוי
2
אחד שיודע לנשוך
3
חדרה נחלשה
(משה מרציאנו: 09:58 27-07-2016)
מי המחליף של אילון אלימך

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?