פותחים עונה: הפועל "רובי שפירא" חיפה 2016/2017

הצוות המקצועי והשחקנים מודים לאוהדים האדומים (גיא אמודאי) הצוות המקצועי והשחקנים מודים לאוהדים האדומים (גיא אמודאי)
העולה הטרייה לליגה א' פתחה גם היא את האימונים באופן רשמי עם סגל נוצץ המורכב משחקני רכש חדשים כשהמטרה של קבוצת האוהדים ברורה לכולם - עלייה שלישית ברציפות

"המטרה היא ברורה והיא לעלות ליגה, עם סגל כזה ושחקני רכש שנחשבים לבכירים בליגה א' אין סיכוי שלא נעלה" כך דאג להבהיר אחד האוהדים של הקבוצה האדומה מהכרמל מיד לאחר סיום האימון הראשון.

האמת? הוא צודק. אחת מהקבוצות שעבדה שעות נוספות במהלך הפגרה היא "רובי שפירא". מאמן הקבוצה, עודד קוטר, בנה סגל שחקנים איכותי שיעזור לו לעמוד במשימה הברורה - עלייה שלישית ברציפות.

מאות אוהדים אדומים הגיעו השבוע למגרש האימונים של הקבוצה כדי לדחוף את השחקנים והצוות המקצועי לקראת עונה מרתקת במיוחד. החגיגה על כר הדשא צפויה לעבור גם ליציעים. ליגה א' מקבלת העונה בשמחה רבה קבוצה עם קהל מדהים שלא נופל מאף מועדון מליגת העל. כבר מעניין לראות איך יראו היציעים במפגש בין האדומים לבין בית שאן.

אימון פתיחה (גיא אמודאי)
מבחינה מקצועית לא פחות מ-9 שחקנים חדשים הצטרפו: שלומי איטח, יוני אוחיון, ליאור לינדר, שלומי בן עשור, גדי מלסה, יפתח דרי, אור שלייזינגר, שלו ברוור וסעיד דיאב שיצטרפו ליותם וולך, נתי תורג'מן, דייגו מראדונה ועופר יקשין שימשיכו לעונה נוספת במדי הקבוצה.

"אני מקווה שנצליח להתחבר מאוסף שחקנים לקבוצה חזקה ומגובשת" אמר יוני אוחיון לאתר הרשמי והוסיף: "ברגע שזה יצליח להתחבר אני מצפה שנעמוד במטרות שיציבו בפנינו. האמת שזה בהחלט סוג של סגירת מעגל עבורי. בתור ילד גדלתי בהפועל חיפה. מרגש אותי ללבוש שוב אדום".

גם פריצה לכר הדשא הייתה (גיא אמודאי)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אימון פתיחה של רובי שפירא
(אוהד מהצפון: 16:55 27-07-2016)
איפה תשחקו האים נגד קבוצות שיש להם הרבה קהל תשחקו במיגרשים נשר קריית אתא עכו סמי עופר ונגד קבוצות שיש פחות קהל תשחקו במיגרשים קריית ים צור שלום ואבי רן
2
לא משחקים קדימה כמעט בכלל במקרים נדירים יוני יוצא קצת ,יפתח דריי בלי קבלה אחת הוא לא קשור לעליה של נשר בכלל,בן עשור לא גאון גדול והסטטיסטיקה שלו די יציבה כל עונה גג 5-7 גולים גם הוא לא אעלה את נשר,בקיצור רובי חייבים 4-5 שחקנים שנושכים ולא בינוניים
3
חרטה
(מה: 19:05 27-07-2016)
היה להם 40 אוהדים איך מאות?
4
תצלמו ותראו שזה נכון
(נ. א: 16:53 28-07-2016)
1. באימון פתיחה היו 100 אוהדים (הפועל חיפה ביטלה את האימון פתיחה בגלל שלא באו אוהדים) 2. משחקים גדולים ישוחקו בסמי עופר ומשחקים קטנים במגרש קטן כמו אתו"ס (במידה ולא משחקים בנשר) 3. הקרוב יגיע חלוץ טוב לקבוצה.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?