"ברקוביץ' החליט העונה לפתוח את הכיס ואני משוכנע שנאבק בצמרת"

ימשיך בכתום אבל בלאומית. אוהד קדוסי (אלן שיבר) ימשיך בכתום אבל בלאומית. אוהד קדוסי (אלן שיבר)
בראיון ל-5 באוויר, תכנית הרדיו של ערוץ הספורט עם רז זהבי, אוהד קדוסי מסכם תקופה בבני יהודה ("קופחתי. לא נתנו לי לשחק משיקולים מוזרים") ומסתכל קדימה ("בנו בראשלצ קבוצה מצויינת")

הפועל ראשון לציון צירפה בקיץ האחרון את אוהדי קדוסי, חלוצה של בני יהודה ב-3 השנים האחרונות.

מבחינה מקצועית אין ספק שהחלוץ נמצא במגמת ירידה. לאחר שחווה תקופה די ארוכה בבני יהודה עומד קדוסי על ממוצע של 5 שערים לעונה, נתון שהוא לא רגיל אליו. קחו לדוגמה את עונת 2012/13 בה שיחק במדי עכו וסיים עם מאזן של 15 שערים.

גם החלוץ יודע שהוא חייב לחזור לכושר הבקעה, ובעונה הקרובה ינסה לעשות את זה דווקא בליגה הלאומית במדי ראשון לציון. אין ספק שעצם צירופו של החלוץ השפיע על מטרות הקבוצה באופן ישיר, והכתומים מעיר היין הפכו להיות מועמדים להתמודדות על הכרטיס לליגת העל.

בראיון ל-5 באוויר, תכנית הרדיו של ערוץ הספורט עם רז זהבי, התייחס החלוץ על המעבר, מטרות הקבוצה, התקופה בבני יהודה והטענה שקופח.

ינסה לשפר את המספרים (אלן שיבר)
"ראשון לציון זה מקום טוב" כך פתח את דבריו קדוסי, "יצא לי לשבת עם המאמן החדש. בחור מדהים. מאוד התלהבתי לבוא ולשחק אצלו תחתיו. יש קבוצה טובה שבנו פה. ברקוביץ' הביא לפה שחקנים טובים. אם הביאו אותי את רז שטיין ואת אמיר אבוניל, אז מצפים לעשות כאן משהו יפה. להיות בצמרת. ואם נוכל להעלות ליגה אז למה לא".

"אני חושב שיש לנו חדר הלבשה מאוד טוב. יש לנו אווירה טובה, שחקנים מנוסים כמו מיכאל זנדברג ואבי סטרול. אנשים טובים ובטח במגרש" הוסיף החלוץ.

מה לגבי בני יהודה?
"אין כבר סמלים בכדורגל זה לא כמו פעם. מאוד אהבו אותי בקבוצה. הרגשתי כמו בן בית. זה נגמר וממשיכים קדימה. הייתה אפשרות כזאת להמשיך עוד עונה, אבל זה לא באמת עלה על הפרק מצד שני הצדדים".

מרגיש שקופחת?
"בטוח שקופחתי. לא נתנו לי את הדקות שהגיעו לי. מאוד מאוד קופחתי. הגיע לי יותר אבל אין מה לעשות. יש מאמן והוא מחליט. אם הייתי משחק יותר הייתי מבקיע יותר. אני בטוח בזה. אין לי בעיה לקחת אחריות על המצב שלי. ביקשתי הבהרות וקיבלתי תשובות מעט מצחיקות. הכל מבחינתי עבר. אני לא נותר טינה".

קדוסי המשיך: "זה לא פשוט לבוא לאימונים ואתה יודע שאתה לא בתכניות למשחקים בשבת. אבל זה המקצוע שלנו זו הפרנסה. אין מה לעשות. זה המצב". החלוץ התייחס לליגה הלאומית ואמר: "אני עוקב אחרי הליגה הלאומית, ליגה מעניינת כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. זו ליגה מאוד שיוויונית. תראה את העולות החדשות ששפכו כספים רבים. כל השינוי עם הכסף שנכנס לקבוצות זה עושה רק טוב".

מה לגבי המטרות?
"להבקיע פחות ושנעלה ליגה אני מעדיף את זה מאשר להבקיע הרבה ושלא נעלה. לסיים עם מספר כיבושים דו ספרתי זה יהיה יפה מאוד מבחינתי. אני לא בגיל שיציעו לי סכומים נמוכים בליגת העל ואני ישר לחתום. עברתי כמה דברים בכדורגל והעדפתי ללכת לצד הכספי".

עוזב אחרי 3 שנים במדי בני יהודה (אלן שיבר)

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
התחזקו לאומת שנה שעברה .
2
לפתוח את הארנק יא דבע
(raz: 21:15 27-07-2016)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?