פותחים עונה: הפועל מרמורק 2016/2017

הספונסרים החדשים. איילן גולן ושינו זוארץ (יוסי סוריק) הספונסרים החדשים. איילן גולן ושינו זוארץ (יוסי סוריק)
לעיני כ-500 אוהדים פתחו האדומים מרחובות את העונה תחת עיניהם הבוחנות של הספונסרים אייל גולן ושינו זוארץ. הזמר: "אני רוצה לעלות כבר העונה"

הפועל מרמורק החלה היום באופן רשמי את עונת 2016/17. בכל עונה מגיעה מרמורק עם ציפיות ומטרות אבל הפעם נראה כי המטרה ברורה - לחגוג עלייה לליגה הלאומית בסוף חודש מאי.

הקבוצה עברה מהפכה גדולה בקיץ האחרון. זה התחיל בשינויים בהנהלה כאשר זורי שעובי ותמיר חופי פינו את מקומם לאילן סגל שמייצג את הספונסרים החדשים, אייל גולן ושינוי זוארץ, והמשיך בשינוי בעמדת המאמן כאשר עוד לפני הגעתם של גולן וזוארץ הוחלט למנות את ארז בנודיס לקדנציה נוספת.

הספונסרים המפורסמים אומנם התמהמהו בכל הנוגע לעמדת המאמן, אבל לבסוף החליטו להשאיר את המנדט לבנודיס שבנה את הקבוצה לעונה הקרובה. הקבוצה גם החתימה עוזר מאמן ברמה גבוהה בדמותו של שלומי שלמה. הצוות המקצועי ביצע שינוי מהותי בסגל הקבוצה כאשר צירף מספר רב של שחקנים בכירים וביניהם השוער עידו לוי, המגן עומרי אטיה שחזר לאחר עונה אחת, צמד הבלמים עוז יפרח ושחף הלמן, עידן חג'ג', דודו בן שושן שחזר מפציעה ובהתקפה קטלנית שכוללת את גיא עובדיה, איציק אבושדיד, יוסי אסייג והמצטרף האחרון סהר שבתאי.

שחקני מרמורק בשיחת הפתיחה (יוסי סוריק)
אייל גולן בפנייה לקהל ולשחקנים (יוסי סוריק)
מה שלא השתנה, כבר שנים ארוכות, זה הקהל הנפלא של הקבוצה שנחשב לאחד מהטובים בליגה א'. הקהל של מרמורק הגיע בהמוניו הערב והריע לשחקנים והבעלים החדשים וביקש מהם לתת להם לשמוח גם בסיום העונה. זוארץ וגולן נשאו דברים, אך לפני הכול ביקשו סבלנות בבנייה מחדש של אחד המועדונים הותיקים בכדורגל הישראלי.

"אני גדלתי כאן ואני שמח לסגור מעגל כבעלים", אמר אייל גולן והוסיף: "מרגש אותי שהקבוצה תיקרא על שם סבי. המטרה שלנו היא לעלות ליגה העונה אבל גם אם לא נעלה, אנחנו נמצאים כאן להרבה שנים.  הדברי מאוד חסר לי ואני מקווה שנביא את הדרבי כבר בעונה הבאה בליגה הלאומית". גם הבעלים השני שינו זוארץ פנו לאוהדים והשחקנים ואמר: "אני רוצה שנשחק כדורגל שמח ונפסיד כמה שפחות משחקים. אנחנו מתחילים בבנייה מהגיל הצעיר יותר להרבה שנים קדימה".

האוהדים שיבחו את ההנהלה החדשה ובמיוחד את סגל על ארגון האירוע ואחד מהם אמר: "אם ככה נראה האימון הראשון אז פנינו לעתיד ורוד. אנחנו מקווים שהצוות שנמצא כאן יישאר הרבה שנים ויוביל אותנו לבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי".

הצוות הניהולי החדש (יוסי סוריק)
יוצאים לדרך. הפועל מרמורק 2016/17 (יוסי סוריק)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אייל גולן ושינו זוארץ לא מינו את בנודיס ופה הבעיה הגדולה ברור שגולן רצה מאמן איכותי ולא מאמן שכונתי כארז בנודיס.זוארץ רוצה נצחונות ובנודיס רוצה 0:0. ברגעי לחץ בנודיס לא מתפקד וכדי לעלות ליגה צריך מאמן גבר ולא פחדן כבנודיס. חבל שתאבדו נקודות .....
2
צפו להפתעות בצוות המקצועי
(ידיעון רחובות: 10:20 28-07-2016)
רמז גדול שנאמר על ידי הבעלים גולן : רוצים כבר השנה לעלות ליגה ושל זוארץ : רוצים הרבה נצחונות מעיד על מחשבה של החלפת הצוות המקצועי הנוכחי שמונה לפני הגעתם. ברור שהם לא מחזיקים מבנודיס וההחלפה צפויה מהר מהמתוכנן . אל תפלו מהכיסא בקרוב תדעו !!!!!
3
חידון הקיץ של ליגה א׳ דרום
(ביז׳ו: 10:46 28-07-2016)
השוואה בין תכונות בעלי חיים לתכונות המאמנים : 1) מיהו האריה ? 2) מיהו הזיקית ? 3) מיהו השילוב שועל+נחש+שפן ? 4) מיהו הכבשה ? 5)מיהו החתול + הכלב ? תזרמו עם התשובות היצירתיות ותסבירו מעניין מאוד .... בכל צחוק יש אמת !!!!
4
צעירים - אל תאמינו לו (שחקני בית ???)
(שחקן צעיר (קבוצה במרכז הארץ): 10:54 28-07-2016)
ארז בנודיס פגע לי בקריירה. כל הזמן מלקק לחברים שהביא ומשבח אותם ואותנו הצעירים רק צועק ומאיים. אין לו עמוד שדרה.מבין רק במוטיבציה ואין לו מושג בכדורגל. מזל שהיה מישהו שעזר לו אחרת לא יודע איפה היינו מגיעים היה מבטיח ולא מקיים.צעירי מרמורק תבינו בקרוב
5
יאללה מרמורקקקק
(שיפרושקה: 11:21 28-07-2016)
אל תדאגו תהיי עונה ״(שיפרה)״-דשופרא! יש מי שידאג לזה !
6
עד החגים
(יוסי המרמורקי: 13:37 28-07-2016)
השנה עולים ליגה , השנה יהיו הרבה הפתעות . ההפתעה הראשונה עד החגים ואז ההמשך יהיה ורוד בניגוד לחולצה של הפנתר הוורד שהוא ליבו שחור - והמבין בטוח מבין יאללללה מרמוווררררקקקקק ללאומית אבל בלעדיו כי איתו רק נסבול
7
4 צודק זאת האמת הכואבת
(שחקן צעיר נוסף מהדרום : 13:41 28-07-2016)
הוא תרגל אותי כל השבוע בהרכב ודיבר איתי והכין אותי ואז ביום המשחק לא שיחקתי אפילו דקה הוא גמר אותי העיקר חיבק אותי וחייך אליי חיוך של רמאי ושיקר כל השבוע כלפי חוץ נראה אחלה בנאדם בפנים רשע ואכזרי כן זה הפנים האמיתיות של ארז בנודיס ״המאמן״ עאלק
8
למה סגל קשוח
(אבי: 21:04 28-07-2016)
איזה מבט מפחיד ומפוחד אולי הוא מבין שהכל חארטה והקבוצה גג מסיימת במקום תשע
9
מה אתה מתפלא
(ל7: 22:52 28-07-2016)
כל המאמנים בליגות האלה הם כאלה משחקים רק עם שמות בלי קשר ליכולת. לראייה העוזר הדגול של בנודיס הידוע באמירותיו "סמורי מה עושים" רק מאמן תחת שואל את העוזר באמצע המשחק מה לעשות
10
למגיב מספר 9
(גלעד: 12:44 30-07-2016)
שלומי שלמה בחור מקסים.בנודיס נתקע בלי עוזר והיה חייב להמציא מישהו. נכון שהם צוות בינוני ומטה שמתאים לליגות הנמוכות ולקבוצות דרג ב׳ וג׳ . שינו ואייל יסיקו מסקנות בקרוב. גם בנודיס וגם שלומי נלחצים ומקובעים כי הם דור ישן שלא מתאים לכדורגל המודרני .

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?