הפועל פ"ת הודיעה לאקסברד: תמצא קבוצה אתה לא בתוכניות

אקסברד. לא בתוכניות של פתח תקווה (ערוץ הספורט) אקסברד. לא בתוכניות של פתח תקווה (ערוץ הספורט)
פרסום ראשון: יו"ר הקבוצה, דורון גלנט, נפגש עם החלוץ והודיע לו כי האגודה לא תוכל לעמוד בחוזה העסקתו לעונה הקרובה. כבר במשחק החוץ הקרוב מול אחי נצרת אקסברד לא יעלה בהרכב. פ"ת עשויה להשתתף בשכרו

טלטלה נוספת בהפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית. לפני דקות אחדות הודיע יו"ר המועדון, דורון גלנט, לחלוץ הקבוצה, עידו אקסברד, כי הוחלט להוציאו אל מחוץ לתוכניות המקצועיות בעונה הקרובה. בנוסף, הדגיש גלנט בפני אקסברד כי המועדון לא יוכל לשאת בעלויות הכספיות של חוזה עסקתו לעונה הקרובה.

העיתוי תמוה מאחר וחלון ההעברות נסגר כבר באמצע ספטמבר ולאקסברד נותרו כשלושה שבועות בלבד למצוא קבוצה חדשה. לפני כשנתיים כבש החלוץ 26 שערים במדי אחי נצרת מהליגה הלאומית והיה מלך שערי הליגה. אשתקד, רשם אקסברד עונה חלשה, לא הצליח לכבוש במדי קרית שמונה מליגת העל, ולאחר מכן עבר להפועל פתח תקווה שחתמה איתו חוזה לשנה וחצי ובשורותיה כבש 3 שערים בלבד.

כבר בתחילת ההכנות של הקבוצה העונה היה ברור שהפועל פתח תקווה לא מעוניינת באקסברד שמשתכר כ-30 אלף שקלים בחודש, אבל למרות זאת באגודה התמהמהו עם ההודעה הרשמית לשחקן שנעשתה כאמור רק היום (ג') ולאחר שאתמול עוד הספיק לשחק מול מכבי נתניה.

המאמן אסף נימני עודכן בהתפתחויות, וכבר במשחק החוץ הקרוב של הקבוצה מול אחי נצרת ביום שישי, אקסברד לא יעלה בהרכב הראשון ועדיין לא ברור אם בכלל הוא יירשם בטופס המשחק.

היום, במהלך הפגישה, הבהיר אקסברד לראשי הקבוצה כי גם במידה ותהיה לו אלטרנטיבה, ייתכן והפועל פתח תקווה תדרש להשתתף בשכרו, זאת מאחר ואין בכוונתו של השחקן לוותר על העלות הכוללת של חוזהו לעונת המשחקים הקרובה.

גם היום סערו הרוחות במלאבס, זאת לאחר שבצעד שערורייתי עודכן נימני כחצי שעה בלבד לפני שריקת הפתיחה מול מכבי נתניה על כך שבאגודה שכחו להעביר את טפסי הבדיקות הרפואיות של הבלם אימורו לוקמן והקשר אור אילוז, שנאלצו לפשוט את מדי המשחק ולעלות ליציע.

בעקבות הקפאתו של אקסברד נותרה הקבוצה מעשית עם ליאל ספורטס כחלוץ בודד בעוד שמשה דבורה הצעיר מקבוצת הנוער ישמש כחלוץ נוסף בסגל. שחקנים בקבוצה מספרים על דין ודברים מילולי חריף ביותר בין המאמן, אסף נימני, ליו"ר דורון גלנט והמנכ"ל יחיאל מור, לאחר שהמאמן שמע על המחדל בסוגיית לוקמן ואילוז, דקות ספורות לקראת פתיחת המשחק. למרות זאת, בפתח תקווה היו שבעי רצון מהנקודה שהושגה מול מכבי נתניה ושיבחו את ההערכות הטקטית המהירה של נימני למשחק למרות החסרון בשחקנים שתורגלו באימון המסכם.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ב-י-ז--י-ו-ן
(shay: 18:52 23-08-2016)
הנהלה פח לחקור את ההתנהלות
2
אברמוב. לטיפולך
(בני יהודה אימפריה: 20:41 23-08-2016)
3
גלנט מגוחך
(ניר: 10:56 24-08-2016)
דיבר ברדיו, אמר שאקסברד צריך לכבוש ומהר ואם לא אז ישוחרר. איזה מין בעלים מדבר ככה על שחקן שלו?? אחכ הוא מופתע שלא כובשש
4
לנתניה
(יוסי: 01:53 24-08-2016)
תבוא לנתניה ונפטור את הבעיות של כולם
5
אסף נמני
(יעקב: 07:13 24-08-2016)
שתול של אלונה ברקת, קודם כל פליטי באר שבע! וההמשך, אל אל דניאל(כהן)
6
גלנט ויחיאל אתם לא בתוכניות של הפועל פ"ת
(הפנתרים הכחולים : 08:52 24-08-2016)
יאללה תיתקדמו ותיקחו איתכם את הבכיינים
7
הפועל פת
(מורן: 09:23 24-08-2016)
עוד מישהו יחשוב לפי הכתבה שנמני ברמה של אנג'לוטי,

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?