אסי בלדוט שוחרר מבני יהודה, בדרך לכפר שלם

קשרה החדש של כפר שלם? בלדוט (ערוץ הספורט) קשרה החדש של כפר שלם? בלדוט (ערוץ הספורט)
פרסום ראשון: הקשר צפוי לשתף פעולה עם חיים שאבו בליגה א' דרום. שלום אדרי הצטרף באופן רשמי ללא שום פיצוי לבית שאן שם כבר היה חתום בתחילת הקיץ

האם ליגה א' בדרך לאחד מהשחקנים המוכשרים בכדורגל הישראלי? עושה רושם שכן. אסי בלדוט, קשרה של בני יהודה מליגת העל, שוחרר לפני דקות אחדות מהקבוצה של אריק בנאדו בעקבות החלטתו של הבעלים, ברק אברמוב.

בהפועל כפר שלם ניסו לצרף את הקשר כבר לפני חודש וחצי, אולם האחרון סרב לרדת לליגה א'. כעת, לאחר ששוחר מבני יהודה השיחות עימו צפויות להתחדש, ולא מן הנמנע שנראה את בלדוט מככב בעונה הקרובה במשחקים מול מרמורק ומכבי יבנה.

יו"ר כפר שלם, אביחי יחיא, אמר: "הצענו לפני חודש לשחקן הצעה שהוא סרב. מאז הבאנו שחקנים חדשים ולא נוכל להביא לשחקן הצעה דומה. אם בלדוט ירצה להגיע נקבל אותו בתנאים שלנו, בזרועות פתוחות".

שחקן נוסף שהצטרף באופן רשמי הוא הקשר שלום אדרי. כפי שפורסם לראשונה באתר "דאבל פס", אדרי שחתם כבר בתחילת הקיץ בבית שאן, החליט בסופו של דבר להצטרף למאמנו חיים שאבו בכפר שלם, ולמרות החוזה שנחתם בית שאן לא קיבלה אף פיצוי בתמורה.

"אני שמח לחתום בכפר שלם", אמר אדרי והוסיף: "מקווה לעשות עונה טובה מבחינה קבוצתית ומבחינה אישית ולחזור לקדמת הבמה של הכדורגל".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אני מהכפר
(אבי: 04:05 29-08-2016)
הרכש הכי טוב עשו כפר שלם בעשור האחרון שלום אדרי
2
דעה מקצועית מאחד שמבין
(ינקו: 07:56 29-08-2016)
אביחי חיים ואיתן היקרים. אסי בלדוט מתאים לכם כמו הנעל לסינדרלה. הוא מנהיג אמיתי שחקן מנוסה וחרוץ עם משמעת רצינות ומוסר עבודה גבוה שיכול להוות ערך מוסף ושובר שיוויון, חבל להפסיד את ההזדמנות לצרפו אחרי כל ההשקעה שעשיתם,בלעדיו אתם טובים ואיתו מצויינים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?