יבנה יצאה למחנה אימונים בקיסריה, אזולאי, ברטקובסקי ולאוטה חתמו בקבוצה

גיבוש אחרון בקיסריה. שחקני יבנה גיבוש אחרון בקיסריה. שחקני יבנה
קבוצתו של שי מאור יצאה הבוקר למחנה אימונים של שלושה ימים במטרה לגבש סופית את הסגל לעונה הקרובה. במועדון החתימו שלושה שחקנים

מכבי יבנה יצאה הבוקר (ג') למחנה אימונים של שלושה ימים במלון דן בקיסריה. במועדון אמנם טרם השלימו את בניית הסגל הסופי לקראת העונה הקרובה, אבל עדיין מקווים לגבש את אותם השחקנים שכבר חתמו במועדון.

ביבנה ממשיכים בחיפושים אחר קשר אחורי ומקווים כי עד משחק גביע המדינה מול סקציה נס ציונה בעוד שבועיים ימצא השחקן המתאים. בינתיים בקבוצה החתימו שני שחקנים התקפיים בדמותם של הקשר מיכה לאוטה והקשר/חלוץ ליאור ברטובסקי. אליהם הצטרף גם ציון אזולאי.

לאוטה בן 23 גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ואף היה קפטן בצמד הדאבלים של חיפה לפני מספר שנים לצד שחקנים כמו שובל גוזלן עאיד חבשי. לאוטה החל את דרכו המקצועית בהפועל עפולה מהליגה הלאומית, אך לרוע מזלו נפצע ברצועה הצולבת ולא שיחק כדורגל במשך שנה שלמה. כעת מקווה השחקן, שחתם באמצעות סוכנו אפי סופר, כי דרך יבנה יחזור לבמה המרכזית של הכדורגל.

שחקן נוסף שהוחתם הוא ליאור ברטובסקי. האחרון גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ולאחר עונה מצוינת במדי הפועל ראשון לציון חתם בתחילת עונה שעברה במכבי פתח תקווה, אבל לא התאקלם ועבר להפועל הוד השרון. ברטוסבסקי התחיל את האימונים ביבנה והרשים את שי מאור שהחליט להחתימו בקבוצה. ביבנה אמרו לקראת המחנה: "יש לנו קבוצה טובה שנמצאת בתהליך בנייה. אנחנו מקווים שהקבוצה תתחבר ונעשה הכול בכדי לעמוד במשימה להגיע לפלייאוף העליון".

 

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?