D&A - סוכנות בדרך להצלחה

הדרך הנכונה להצלחה הדרך הנכונה להצלחה
אחד החידושים הגדולים של הקיץ האחרון בליגות הנמוכות היה פתיחת סוכנות שחקנים חדשה שבה כל שחקן בעל פוטנציאל מקבל תמיכה ארגונית ומקצועית בדרך להצלחה, ולראשונה ליווי מקצועי לעונה שלמה וכל זאת בניהולו של אורן דניאל

הקיץ האחרון הביא לא מעט דברים חדשים לליגות הנמוכות בכדורגל הישראלי, אחד מהם שייך לסוגיית הסוכנים. כיום, כמעט כל שחקן כבר צירף לעצמו סוכן שחקנים שיעזור לו למצוא קבוצה מתאימה לעונה הקרובה.

אין ספק שבכדורגל הישראלי יש מספר רב של סוכנים, אבל הקיץ קם משהו חדש ומיוחד. לסוכנות הזאת קוראים D&A. מדובר בסוכנות שחקנים בניהולו של אורן דניאל עם ליווי מקצועי של תומר אסולין. דניאל למעשה הביא עמו ריענון עם חידוש מדהים. הסוכנות בעלת מערך סקאוט חדיש, מאתרת שחקנים כשרוניים תוך מעקב של שנה שלמה. מתחילים לעבוד עם השחקן בכל המישורים בכדי להביא אותו למיצוי הפוטנציאל. המוטו של הסוכנות אומר: ניהול - קידום - שיווק שחקני כדורגל. בסוכנות מעניקים ייעוץ והכוונה עם ליווי מקצועי, פסיכולוגי, תזונתי ומנטלי על ידי מיטב המומחים בתחום.

בנוסף, בנושא השיווק והקידום יש שימוש במיטב הטכנולוגיה והקשרים לבניית תדמית ולשיווק השחקן. קיים גם ליווי וייעוץ משפטי בניהול משא ומתן וייעוץ ועריכת הסכמים מול המועדונים. הייחודיות של הסוכנות באה לידי ביטוי בליווי מקצועי ואישי של השחקן לאורך כל השנה.

בין השחקנים הבולטים שחתומים בסוכנות ניתן למצוא את קווין ריינשטיין מהפועל עכו, עמיר אבלס מעירוני נשר, דיאא לבאדידי מהפועל עכו, איברהים מוברשם מהפועל פתח תקווה, אמרי זייד מהפועל בית שאן, בר איבגי מעירוני נשר, בן בן שושן מהפועל הרצליה, איהם אבדח מאחי נצרת ועוד שחקנים בכירים בליגה א' כמו שלומי מראד, עידן שפשה, אביאל גבאי, יפתח דריי וגדי מלסה.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
רמה הכי גבוהה...
(אחד שמבין: 14:37 30-08-2016)
סוכנות שחקנים ברמה הגבוהה ביותר...תוך מספר שנים ותראו שחקנים שישחקו באירופה ובליגת העל דרך הסוכנות המקצועית הישרה והמדהימה הזאת.... עלו והצליחו
2
הדרך הנכונה להצלחה
(ניסיון אישי: 22:33 30-08-2016)
בעולם הכדורגל של היום זאת הדרך הנכונה להצלחה ולמימוש עצמי של הכדורגלנים. לייצוג שחקנים מסוג זה יש ערך מוסף גדול מאוד!!
3
סוכנות ברמה גבוהה
(חבר של....: 19:31 30-08-2016)
ממליץ בחום לכל אבא שרוצה שהילד שלו יצליח.
4
חחחחח
(חחחחח: 16:12 31-08-2016)
חחחח גדול
5
אני שחקן בליגה א צפון והחבר'ה האלה דפקו, רק ניצלו אותי. חוסר מיקצועיות, חוסר ידע (עוד שנים יעברו עד שיבינו את התחום), חבל שהם פועלים באופן לא אמין (כמו שעשו איתי) לא דאגו מלצרכים שלי ואחרי שהתלוננתי דאגו לדפוק אותי. חברים, ראו הוזהרתם.
6
אמינות
(אדום: 08:40 07-01-2018)
תומר אסולין איש ישר אמין ומקצועי מומלץ בחום.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?