רותם מור חתם בבית"ר פתח תקווה

מכוון גבוה. מור (אלכס סנדלר) מכוון גבוה. מור (אלכס סנדלר)
הוא רק בן 23 ומסומן כמי שעשוי להגיע רחוק. השוער שזכה להתעניינות מצד מועדונים גדולים כבר בהיותו בן 15, מקווה לעמוד בציפיות. בינתיים הוא יעמוד בין הקורות של בית"ר פ"ת מליגה ב'

רותם מור, 1.78 מ', גדל בקריית אונו, אך מהר מאוד עבר למחלקת הנוער בוולפסון של הפועל ת"א. שנה שעברה במדי עמישב פ"ת בליגה א', כשלפני כן שימש כשוער שני בהפועל הרצליה.

השנה נחזה בעונת הפריצה שלך?
"מאמין מאוד שכן. אני זוכה להיות שוער ראשון בבית"ר פ"ת, מקווים בקבוצה להתברג בצמרת, לחלוטין מכוונים לעלייה. מודה שעד השנה לא השקעתי יותר מדי. הייתי מאלה שאומרים עליו שיש לו הרבה פוטנציאל. אני מתאמן תקופה ארוכה באימונים אישיים אצל רפי כהן שוער העבר. הוא יודע מה אני שווה, והתקדמתי הרבה בתקופה הזו. הגעתי להבנה שאם לא אדחוף את עצמי זה לא יקרה".

מה היתרונות שלך?
"אמנם אני לא גבוה, רק 1.78, אך עם משחק רגל טוב מאוד ואינסטינקטים טובים. נותר לי לעבוד יותר על יציאות לכדורים שמגיעים בין השוער להגנה".

שנה שעברה הייתה עונה קצת קשה בעמישב?
"ירדתי מהרצליה בליגה א' לעמישב בליגה ב' כדי לצבור דקות וכושר משחק. המאמן אז דורון ממן הביא איתו ממודיעין את בן בנימין להיות שוער. בנימין נתן עונה גדולה והיה השוער הראשון. הייתי מיועד להיות השוער הבכיר, אך לא התמזל מזלי. לאט לאט עם הרבה עבודה אעלה את עצמי בחזרה למעלה".

אתלטיקו מדריד רצו אותך כבר בגיל 15.
"האמת זה לא נתפס לי אז. זה היה מאוד רציני. הם הגיעו אליי עוד לפני ששיחקתי בנוער של הפועל ת"א, כשהייתי בקריית אונו בנוער. הייתי במחנה אימונים בדנמרק עם הקבוצה, והתלהבו ממני. שלחו לי מייל. הייתי בהלם. בזמנו לא חשבתי קדימה, אז זה התמסמס".

מה אתה מאחל לעצמך בהמשך הקריירה?
"מאמין בלב שלם שאגיע לליגות הבכירות, לאומית וליגת העל. אני רואה שוערים אחרים, ויכול להגיד לך בוודאות שיש לי מקום שם. אני צריך רק לצבור יותר ביטחון ודקות משחק. מאמצע שנה שעברה התחלתי לעבוד בחדר כושר, עובד צמוד עם רפי כהן, ובכלל הרבה פחות מתעסק בבילויים. כל כולי מרוכז בכדורגל".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שעור מדהים ואדם דגול
(חיים: 16:21 30-08-2016)
מההכרות הקצרה שלי עם רותם רואים ומרגישים שמדובר באדם נדיר ושוער ברמה הגבוהה ביותר. בחור מוכשר להפליא מקצוען , מסור, לוחם אמיתי. נכס לכל קבוצה, עלה והצלח בחור צעיר .
2
שחקן הקבוצה אור סימנה
(איציק: 22:21 30-08-2016)
תגלית העונה שחתם בקבוצה אור סימנה יגיע רחוק
3
שוער מצויין וחבר יקר
(בקרי קונה: 10:25 31-08-2016)
אחד מהשחקנים שמגבשים את החדר הלבשה ובמגרש אין מקצוען יותר ממנו.בהצלחה חבר
4
שוער ענק
(אמיר בוטבגה: 18:34 31-08-2016)
5
שוער ענק
(אחד שמבין: 01:10 02-09-2016)
מוכשר בטירוף עבודת רגליים ניתור מדהים מגיב מהר שניתן באחד על אחד מצויין בנוסף משחק רגל של קשר אמצע מאחל לו עתיד מזהיר בעזרת השם
6
רותם שוער ענק
(אחד שמבין: 05:02 02-09-2016)
מוכשר בטירוף אתלט אחד על אחד מצויין חד מאוד טכניקה של קשר אמצע ברגליים...ויגיע לליגות הבכירות יש לו עבודת רגליים מצוינת ואין ספק שאם יקבל את הבמה ייקח את ההזדמנות בשתי רגליים וידיים.. עלה והצלח גבר !

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?