שלומי דורה: "אם יחשבו שאני לא מתאים אני אגיד תודה רבה"

פתיחה לא טובה עבור עכו. שלומי דורה (אבי רביבו) פתיחה לא טובה עבור עכו. שלומי דורה (אבי רביבו)
מאמן הפועל עכו התראיין בתכנית הרדיו "5 באוויר" והתייחס לפתיחה הרעה של קבוצתו בלאומית: "יש אכזבה גדולה מאוד מהמצב של נקודה אחת מ-6 אפשריות. מקווה שנדע מהר לתקן את המצב"

הפועל עכו, הקבוצה בעלת הסגל הטוב ביותר בליגה הלאומית, פתחה את העונה ברגל שמאל. אחרי התיקו המאכזב במחזור הראשון מול רמת השרון, ספגה קבוצתו של שלומי דורה השפלה (0:4) ממכבי נתניה ביום שני האחרון, ונראתה חסרת אונים על כר הדשא.

בראיון לתכנית הרדיו של ערוץ הספורט "5 באוויר" עם רז זהבי, דיבר דורה על המפגש מול נתניה: "שלטנו במשחק ופתאום משום מקום השוער הכשיל את דיא סבע וזה פתח לגמרי את כל המשחק. יש אכזבה גדולה מאוד מהמצב של נקודה אחת מ-6 אפשריות. אני מקווה מאוד שאנחנו נדע מהר מאוד לתקן את המצב שאליו נקלענו".

"יש קבוצה טובה", הוסיף דורה, "יש חומר שחקנים טוב, יש הכל, זה צריך להתחבר. להגיע לפלייאוף העליון זו המטרה, לאחר מכן נצהיר שאנחנו רוצים להגיע לעלות ליגה. חסר לנו איזשהו ברק. אולי קצת מזל. יש לנו שחקן כמו פאנקה באמצע שהוא לא פראייר. השליטה המוחלטת באמצע הייתה שלנו".

המאמן התייחס לעתידו: "עברתי הכל בכדורגל, זה לא מעניין אותי כמה סבלנות יש להנהלה לעכו, אם יגידו לי שלום אז אני אגיד להם להתראות. זו פעם ראשונה שאני עובד מול ההנהלה הזו, הכל בסדר והכל שקט. אם יחשבו שאני לא מתאים אני אגיד להם תודה רבה. אבל זה ממש לא באופק".

דורה סיכם: "הקבוצה הזו צריכה את הדבר הכי חשוב בכדורגל וזה ניצחון. אין פשוט בליגה הזו. יש פה משהו שהוא מעורב מבחינת ניסיון של שחקנים. ידענו לקראת מה אנחנו הולכים. מול נתניה היינו נאיבים ונענשנו".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שלטנו במשחק?
(עודד: 14:40 31-08-2016)
שלומי יקר. נראה לי לא היינו באותו משחק. ממה שאני ראיתי המקסימום שהפועל עכו שלטה זה על המים המינרלים על הספסל. קבוצה חלשה בלי מחץ. ואחוק, לרגע לא שלטתם אל תחנטרש
2
3
שלומי
(דני: 16:20 01-09-2016)
אני אוהד של הפועל חיפה האמת וגם של דורה ..כניראה לא ראית או שתית משהו אח שלי שליטה מוחלטת של נתניה אפילו לא תקפתם אז לא לדבר ששטיות

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?