לא כוחות: 0:4 למרמורק על הכח רמת גן

שחקני מרמורק (יוסי סוריק) שחקני מרמורק (יוסי סוריק)
הקטר האדום לא עוצר. אחרי ההצלחה במחזור הראשון, חניכיו של ארז בנודיס נהנו ממשחק מצוין של עידן חג'ג' שהוביל את קבוצתו (צמד) לניצחון מוחץ במשחק הביתי הראשון בליגה. ליאור אסולין ערך בכורה

הזכרנו שזו הולכת להיות ליגה מרתקת במיוחד עוד לפני תחילת העונה, וכבר אחרי שני מחזורים ניתן לראות בבירור שהפועל מרמורק היא חלק מהמשולש הקטלני של צמרת ליגה א' דרום שכולל את כפר קאסם וכפר שלם. הקבוצה של ארז בנודיס רשמה אתמול (שישי) ניצחון נוסף, הפעם על הכח עמידר רמת גן במשחק הביתי הראשון של הליגה.

יתרה מכך, אמנם רק שני מחזורים עברו, אך מרמורק עדיין לא ספגה שער חובה, מה שמעיד על חלק אחורי איכותי שלבטח יביא לא מעט נקודות לקבוצה מרחובות.

שחקני מרמורק לפני שריקת הפתיחה (יוסי סוריק)
כבר מהפתיחה אפשר היה לראות את הביטחון של מרמורק ששלחה המון שחקנים קדימה, בדקה העשירית, לאחר חילופי מסירות, עידן חג'ג' נכנס לתוך הרחבה והוכשל בבירור, אור לוגסי שופט המשחק הצביע על הנקודה הלבנה. איציק אבושדיד ניגש לבעוט את הפנדל מלא בביטחון וקבע 0:1 מוקדם. שער שני לחלוץ.

הכדור של אבושדיד ברשת (יוסי סוריק)
למרות שליטה של מרמורק, הכח הצליחה להגיע למספר הזדמנויות, אך נעצרה אצל החלק האחורי שכולל את עידו לוי, שוערה האיכותי של הקבוצה. באחת מהתקפות המעבר המהירות תפסה מרמורק את הכח שוב לא מוכנה. שחקנה של האורחת, אילן שאולסקי נגע בידו בתוך הרחבה, פנדל נוסף למרמורק. אל נקודת ה-11 ניגש הפעם סהר שבתאי שדייק בדיוק כמו אבושדיד, 0:2 במחצית.

שמר על רשת נקייה. עידו לוי (יוסי סוריק)
סהר שבתאי כובש השער השני (יוסי סוריק)
המחצית השנייה המשיכה בשליטה של מרמורק. מנגד, הכח שלחה המון שחקנים קדימה ויצרה מספר מצבים טובים, אך לא הצליחה לנצלם. ארז בנודיס, מאמנה של מרמורק, ערך מספר חילופים על מנת לרענן את השורות, ביניהם גם כניסתו של ליאור אסולין שהייתה משמעותית והעירה את הקהל.

בכורה במדי מרמורק. ליאור אסולין (יוסי סוריק)
בדקה ה-75 מרמורק זכתה בכדור חופשי מרחק 24 מטרים משערו של איתי כהן. לבעיטה ניגש עידן חג'ג' ששלח כדור שפגע בחומה, הטעה את כהן ונכנס פנימה, 0:3 קליל.

המופע של עידן חג'ג' (יוסי סוריק)
את המסמר האחרון בארון של הכח רמת גן דפק שוב עידן חג'ג'. הקשר קיבל מסירה מליאור אסולין, גם הפעם הוא לא התבלבל והקפיץ מעל השוער בדרך לשער הרביעי של מרמורק ולשני שלו במשחק, 0:4 אדיר ומוחץ לשחקניו של בנודיס על הכח האומללה.

אחראי גם על הרביעי. חג'ג' (יוסי סוריק)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
יישר כח
(הירושלמי: 19:06 24-09-2016)
קבוצה ואוהדים איכותם מלאים בשמחה וחדוות היצירה
2
גל אתה איש עסקים ממולח,הקבוצה היא הכבוד שלך. אם לא רוצה להשקיע תמכור אותה .בוקי קונה. אני סומך עליך!!!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?