אמרי זייד: "אין מה לקחת מהמשחק הזה. מצבו של שניר זה מה שעניין אותנו"

אחד מהבולטים בניצחון על כפר כנא. זייד (אבי רביבו) אחד מהבולטים בניצחון על כפר כנא. זייד (אבי רביבו)
בלם הפועל בית שאן שהצטיין במשחק הניצחון 0:1 על הפועל כפר כנא דיבר על הפציעה הקשה של מגן הקבוצה: "מתפללים שיחזור מהר וחזק יותר"

הפועל בית שאן השיגה בשישי האחרון את ניצחונה השני ברציפות בליגה, הפעם 0:1 קטן על הפועל כפר כנא באצטדיון בעילוט בזכות שער של אלמוג אוחיון. הקבוצה של מוריס אוזן אמנם לא דרסה את היריבה מולה, אך בהחלט השיגה ניצחון יקר שיעניק לה רוח גבית לקראת המשך העונה.

למרות הניצחון, מה שהעסיק בעיקר את אנשי בית שאן היא אותה פציעה של המגן שניר שטרית. כזכור, האחרון נפגע קשה ברגלו בדקה ה-20 והתברר כי שבר את רגלו. שטרית כבר עשה את הניתוח היום (שבת) וצפוי להעדר לזמן ממושך מאחר ותקופת ההחלמה היא ארוכה.

בלם הקבוצה ואחד מהמצטיינים בניצחון של בית שאן, אמרי זייד, התייחס למה שקרה: "אמנם ניצחנו ניצחון חשוב, אבל הדבר העיקרי שעניין אותנו זה מצבו של שניר שטרית. האמת שאני עוד לא כל כך יודע איך זה בדיוק קרה אבל זה היה נראה לא טוב, רגע קשה. הבריאות היא לפני הכל ואנחנו מתפללים שיחזור מהר וחזק יותר ואנחנו כמובן תמיד איתו".

רגע הפציעה (אבי רביבו)
על הניצחון עצמו הוסיף: "זה היה משחק חוץ קשה מאוד נגד קבוצה שנלחמת. אין הרבה מה לקחת מהמשחק חוץ משלוש נקודות חשובות מאוד. באופן אישי היה לי משחק טוב, אני נמדד בלא לספוג שערים וזה מה שחשוב לי. יש איתי שוער ושחקני הגנה טובה וקבוצה שעובדת כמו שהמאמן דורש וזה נותן לי באופן אישי הרגשה טובה. כמובן שאני מאוד אוהב את המועדון מההנהלה דרך השחקנים והמאמן ועד אחרון האוהדים, התחברתי אני מרגיש בבית".


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?