1:1 מביך לנס ציונה מול שיכון המזרח

מאמן נס ציונה. אוהד בוזגלו (רפי נחמיאס) מאמן נס ציונה. אוהד בוזגלו (רפי נחמיאס)
למרות תקציב גבוה באופן משמעותי לא הצליחה קבוצתו של אוהד בוזגלו להשיג ניצחון מול אחת הקבוצות החלשות בליגה. מהצד השני מרוצים: "נס ציונה באו מעט יהירים"

אחרי יכולת פושרת באמצע השבוע מול מכבי יבנה בגביע המדינה, רצו בסקציה נס ציונה לחזור למסלול הניצחונות במשחק ביתי מול מכבי שיכון המזרח, אבל במקום זאת הקבוצה של אוהד בוזגלו המשיכה לאכזב ולא הצליחה לנצח את אחת הקבוצות החלשות בליגה.

בנס ציונה טענו כי שיכון המזרח לא תהיה בשר תותחים כפי שמציגים אותה, אבל מאחורי הקלעים במועדון מודעים לכך כי במידה והקבוצה לא תנצח את הוד השרון בשבוע הבא, היא עלולה להכנס למשבר עמוק כבר בתחילת העונה. "רצינו להיות עם שש נקודות אחרי שני משחקי ליגה אבל זה לא קרה והפנים קדימה", אמרו במועדון.

מהצד השני, בשיכון המזרח שמחו על נקודה ראשונה וטענו כי מדובר בקבוצה טובה שמתחברת עם פתיחת העונה. במועדון ציינו כי היריבה באה מעט שחצנית מדי: "הם באו יהירים וקיבלו שיעור על כר הדשא", אמרו בשיכון המזרח בסיום.

מאמן הקבוצה מאיר סומך אמר בסיום המשחק: "לא הופתעתי לא מהמשחק ולא מהיכולת שלנו. אומנם שיחקנו מול קבוצה מצוינת ומאומנת שתהיה ברביעייה הראשונה עד לסיום העונה. מצדנו שיכון המזרח תהיה קבוצה טובה העונה. הגענו מוכנים עם רוח קבוצתית טובה והשחקנים מתחילים להאמין בעצמם ומשתפרים ממשחק למשחק. כל הקבוצות התחילו את ההכנות מוקדם, אבל אנחנו נגיע מוכנים ונדע להשלים את הפער. גם במשחקים הראשונים כמו שהפסדנו יכולנו לנצל את המשחק".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אלי ורונן הרסתם את הקבוצה
(מירו: 10:44 26-09-2016)
די כבר עם הפוליטיקה רונן כל הזמן מלכלך ומתסיס את האוהדים על המאמן. אלי תפוס פיקוד. אוהד שחק פתוח יותר
2
סומך על סומך
(סגל: 13:29 26-09-2016)
מאיר בחור מדהים ומאמן עם פוטנציאל גדול...הוציא מים מהסלע
3
לסגל
(ריצרד: 14:28 26-09-2016)
סומך על סומך ! הבנאדם בדיחה מהלכת עונת אימון אחרונה שלו בהחלט אין כריזה/אין שיטה/אין משמעת/ בדיחה כבר אמרתי !
4
נס ציוה
(שיכון המזרח: 23:52 26-09-2016)
אתם שחצנים אמרתם שתביסו את השיכון יש לכם מזל השוער של השיכון לא נגע בכדור והשיכון בעטו לקורה בכדורגל מדברים במגרש כל קבוצה יכולה לנצח
5
אוהדים שאינם אוהדים
(משה: 12:51 27-09-2016)
לנס ציונה יש כמה עשרות אוהדים שמקללים את המאמן והשחקנים כל המשחק . תלמדו מאוהדי מרמורק איך תומכים בקבוצה ובמאמן . ישנם משחקים טובים וגם משחקים לא טובים קבלו את שלכם באהבה . שיהיה לכם בהצלחה
6
בוזגלופ
(תימור: 00:14 28-09-2016)
מאמן שלצן ויהיר שכל עונה מראה את הבלופ שלו

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?