יניב בן ישי: "אחרי עונה באשדוד חשבתי כבר לפרוש. בני יפו החזירו לי את חדוות המשחק"

משחק ענק בדרבי. בן ישי משחק ענק בדרבי. בן ישי
הניצחון הגדול של המחזור האחרון בליגה א' דרום היה ניצחונה של האורתודוכסים בדרבי הגדול על קביליו. אחד המצטיינים במשחק היה השוער שחוזר לבמה המרכזית ומצהיר: "עוד הרבה קבוצות גדולות יתקשו לנצח אותנו"

הקבוצה שראויה למלוא המחמאות לאחר המחזור השני בליגה א' דרום היא מ.ס. בני יפו האורתודוכסים. הקבוצה שסומנה כאחת הקבוצות החלשות בתחילת העונה, הגיעה כאנדרדוג לדרבי הגדול מול 'קביליו', ויצאה בסיומו כמנצחת הענקית.

הקבוצה של אלי משען הציגה משחק טאקטי נכון והשיגה שלוש נקודות יוקרתיות הרבה בזכותו של השוער יניב בן ישי שלאחר עונה בליגה ג' במדי אדומים אשדוד חזר לליגה א' ובגדול. "כל הציפיות לפני המשחק היו שקביליו יעברו אותנו בהליכה", אמר השוער והוסיף: "אבל זה מה שיפה בכדורגל שיש דברים לא מובנים מאליו. נתנו את כל הלב והנשמה ועשינו את העבודה על הצד הטוב ביותר. כל אחד שהיה גם פצוע או חולה, נתן את המקסימום ואנחנו שמחים על הניצחון".

היו שחקנים אצלכם שדיברו כי 'קביליו' הגיעה יהירה ושחצנית.
"אני מכיר את המאמן שלהם והרבה שחקנים שם והם חברים טובים שלי ומההיכרות שלי אין מצב שהם הגיעו לא מוכנים מנטאלית. ניצחנו הרבה בזכות הלב והנשמה ואני שמח על הניצחון הזה".

בתחילת העונה דובר כי תהיו אחת הקבוצות החלשות בליגה.
"אנחנו רק בתחילת הדרך. אנחנו קבוצה חדשה ויש פה הרבה שחקנים שלומדים להכיר את הליגה. המטרה שלנו היא להישאר בליגה ולהגיע למקום הגבוה ביותר וזאת בכדי לבנות מסורת בליגה".

מבחינתך באופן אישי העונה שעברה במדי אדומים אשדוד נראתה כעונת פרישה, והפתעת כאשר חזרת לליגה א'.
"חזרתי לאדומים אשדוד כי זה המקום בו גדלתי וחזרו אליו אנשים שגדלתי איתם מגיל צעיר. המטרה הייתה לעלות ליגה ודברים לא התחברו. האמת במהלך עונה שעברה כבר חשבתי שזאת עונת פרישה. היה לי כבר את השובע ואז פנה אליי אלי משען ואמרתי לו שאגיע למספר אימונים, ולאחר מכן נחליט על העתיד. באימונים הראשונים הרגשתי טוב והרגשתי שחדוות המשחק חזרה אליי ובחרתי לא לפרוש".

לכמה זמן דחית את הפרישה?
"כל עוד הגוף לא יפגע בי, אשחק. לשחק בליגה א' זה סיפור אחר. זה הרבה עניין וחדוות משחק, היו משחקים בשנה שעברה שלא נגעתי בכדור בהרבה משחקים וזה פגע בי. העונה חזרתי לעצמי ואתן את כל כולי ביפו".

לסיום, איפה בני יפו תסיים את העונה?
"יש דרך לקבוצה הזאת. אני יכול להבטיח שנפתיע עוד הרבה קבוצות וקבוצות גדולות. אנחנו לא נהיה בשר תותחים ודווקא נהיה הכבשה השחורה של הליגה. יש פה מאמן שבונה דרך ואני מקווה שביחד נצליח במטרה הזאת".


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?