צפו: נתניה ורמה"ש נעצרו, 0:1 להרצליה על בני לוד

יקיר שינה (אבי רביבו) יקיר שינה (אבי רביבו)
1:1 לצהובים מול נצרת עילית בגרין, הקבוצה של מנחם קרצקי ספגה 1:0 מהפועל ירושלים ולוד חזרה להפסיד

המחזור החמישי בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים מעניינים. מכבי הרצליה אירחה את בני לוד באצטדיון רמת גן וגברה עליה 0:1 משער מאוחר של שימי אלמלם. בנוסף, מכבי נתניה והפועל רמת השרון נעצרו. הקבוצה מעיר היהלומים סיימה רק ב-1:1 מול הפועל נצרת עילית, בזמן שהקבוצה מהשרון הפסידה 1:0 להפועל ירושלים.

מכבי הרצליה - בני לוד 0:1
המארחת השיגה ניצחון שני העונה ועלתה למקום החמישי עם אותו מספר הנקודות כמו לרמה"ש במקום השני (8). לאחר 83 דקות משמימות באצטדיון רמת גן, שימי אלמלם הניף את הרגל מ-25 מטרים ושלח פצצה אדירה לחיבורים של סתיו פלזנטל. לוד המאכזבת הגיעה לאחר ניצחונה הראשון העונה במחזור שעבר ותמשיך להיות בחלק התחתון של הטבלה שבוע נוסף, כשבאמתחתה 4 נקודות בלבד.

הפועל נצרת עילית - מכבי נתניה 1:1
שתי הקבוצות נותרו מתחת לקו האדום. נתניה, שהתחילה את העונה במינוס 9 נקודות, השיגה 11 מפתיחת העונה ובמציאות אחרת הייתה יכולה להוביל את הטבלה, אבל כרגע מדורגת אחרונה עם 2 נקודות. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' הגיעה במומנטום נהדר לאחר ה-1:2 על הפועל רמת גן בתוספת הזמן, אבל לא הצליחה לגבור על היריבה מהתחתית. ליעד אלמליח הפתיע כשהעלה את המארחת ליתרון בדקה ה-34, אבל ערן לוי הרגיע את האוהדים הצהובים בפתיחת המחצית השנייה (48).

הפועל ירושלים - הפועל רמת השרון 0:1
האורחת מהשרון הייתה יכולה להעפיל לפסגה, אבל ספגה את הפסדה הראשון העונה. המארחת הכריעה את המשחק כבר בדקה ה-15 משער של הייתם חלבי. הירושלמים, שהשיגו את הניצחון השני העונה, עלו למקום השישי כשבמאזנם 7 נקודות. עוד לפני המשחק, רמה"ש הודיעה על החתמתו של קשר עירוני קריית שמונה בעונה שעברה, אור אוסטוינד.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הפועל יש רק אחת
(הרצל: 21:24 26-09-2016)
ישששש. איתמר כהן תחזור אנחנו צריכים אותך

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?