כחילה: "אני לא מאמן של דימונאים, אלא מייצג את הקבוצה של העיר"

"רוצה לעשות את הבלתי ייאמן גם העונה". כחילה
העולה החדשה לליגה א' היא ללא ספק המרענן הרשמי. המאמן אינו מסתנוור מפתיחת העונה, לא מפחד לחשוב על הצמרת לקראת סוף הסיבוב הראשון, ומתייחס לביקורת מהקהל על היעדר שחקני בית בסגל

העולה החדשה, דימונה, היא ללא ספק אחת ההפתעות הנעימות של פתיחת העונה והמרענן הרשמי של ליגה א'. הקבוצה מדורגת במקום ב-4 לאחר 5 מחזורים כאשר היא מוכיחה כי היא לא נופלת מקבוצות צמרת כמו נס ציונה עמה סיימה בשישי האחרון בתיקו 0:0.

מאמן הקבוצה, אהוד כחילה, התייחס למשחק מול נס ציונה: "היה משחק טוב שלנו. שלטנו ברוב דקות המשחק ונטרלנו את הצעדים החזקים שלהם. לצערי אחרי הפנדל קצת ירדנו להגנה אבל בגדול זה היה משחק טוב שלנו".

בכלל אתה מרוצה מפתיחת העונה?
"אני חושב שעבדנו קשה בקיץ ועשינו הכנה נכונה. בניגוד להרבה קבוצות רוב הקבוצה שלנו ממשיכה מהעונה שעברה וזה יתרון גדול. יש כאן קבוצה שהיא משפחה וחברים וכיף לעבוד איתם".

אתה מופתע מהעובדה שאתם משחקים שווה בשווה מול קבוצות שבתחילת העונה הוזכרו כקבוצות בצמרת הגבוהה?
"בהחלט. כאשר ישבנו בקיץ ואתה רואה תקציבים של קבוצות שמביאות שחקנים מהליגה הלאומית אז היה נראה כי ההבדל יהיה גדול יותר אבל זה לא ככה. השאיפה שלנו בקיץ הייתה לבנות קבוצה שתישאר בליגה ותבנה יציבות למועדון אבל אני לעולם לא אומר לשחקנים. שלי שהמטרה להישאר בליגה אלא אני רוצה לנצח בכל משחק ואם ב"ה נהיה לקראת המחזור ה-15 במקום שבו אנחנו היום אז נגבש אולי מטרות אחרות. גם בשנה שעברה חשבנו בהתחלה להגיע רק לפלייאוף העליון ובסוף זה הצליח ועלינו ליגה. הלוואי וגם העונה נעשה את הבלתי ייאמן".

המגרש הביתי שלכם הפך למבצר משמעותי.
"אנחנו משחקים מצוין בבית ויש דחיפה אדירה מהקהל. לפעמים אני קצת מאוכזב שבאים רק אלף צופים אבל מצד שני יש קבוצות בליגת העל שלא מביאות את הכמות הזאת. בתחילת העונה אמרתי לשחקנים שאם אנחנו רוצים להישאר בליגה אנחנו צריכים לדאוג לא לאבד נקודות אצלנו בבית ולהפוך אותו למפחיד עבור כל קבוצה. כאשר שיחקתי בבית"ר טדי היה מבצר וכל קבוצה הייתה מאבדת את הנקודות כבר בכניסה לעיר. בבית אנחנו באים לשחק על כל הקופה מול כל קבוצה".

איך אתה מתייחס לביקורת של חלק מהאוהדים על כך שאין שחקני בית בקבוצה?
"אני לא מאמן של הדימונאים אלא של מועדון ספורט דימונה. כל דימונאי שלא משחק בקבוצה יש לו את הסיבות שלו. כאשר הגעתי לקבוצה היו כאן שחקנים מקומיים שהיו רגילים לבוא לשני אימונים ולשחק בשבת. בליגות ב-ג יש מצבים שאפשר להסתדר אבל בליגה א' זה לא מקובל. כבר בשנה שעברה הייתה לי חזית מול אותם שחקנים והעונה הובהר חד משמעית מי שלא יגיע לאימונים, לא ישחק. אני לא מתייחס לשחקן אם הוא מדימונה, ירוחם או תל אביב רק אם הוא מתאים לקבוצה. אני מייצג את העיר דימונה ורוצה לבנות קבוצה שאפשר יהיה להתגאות בה. הפועל באר שבע הגדולה שזוכה לכל כך הרבה אהדה אין לה אף באר שבעי בסגל. זה כדורגל מקצועני ואם התחלנו בשילוב שחקני נוער בקבוצה הבוגרת. אם יהיו כאן שחקנים דימונאים טובים אין שום מצב שאעצור את זה. אין שחקן מדימונה שהיה מספיק טוב ואמרתי לו לא לבוא. מי שטוב ויהיה מחויב, ישחק אצלי".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אהוד כחילה
(תומר: 16:02 16-10-2016)
אהוד כחילה תפסת תחת והרמת את האף!!! כחילה אתה בסך הכל מאמן חלש בליגות הנמוכות אז תפסיק לקשקש ותמשיך לעבוד!!! ועוד משהו ההופעות שלך כחילה בערוץ הספורט הם הופעות עילגות ומבישות אתה לא מפסיק לצרוח כל פעם שאתה מופיע בפאנל הספורט של הערוץ.
2
כחילה אתה גדול
(אלי: 17:27 16-10-2016)
יש דימונאים שמשחקים בקבוצה שיזכרו איפו הקבוצה היתה לפי שני עונות זה נהוג בכול הקבוצות להחתים שחקנים מבחוץ מי שטוב משחק ומי שלא לא משחק בסך הכול אנחנו רוצים את הצלחת הקבוצה בהצלחה בהמשך
3
תומר לך תעשה חמוצים
(איציק אוחנה בית שמש: 00:22 17-10-2016)
כחילה אתה אחלה מאמן והלוואי ויום אחד נראה אותך בליגת העל

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?