קובי חסן: "לפי שני המשחקים האחרונים הבנתי שאני לא בתוכנית של קריית אתא"

המאמן רוצה לשחררו, ההנהלה רוצה להשאירו. חסן (עדי מלול) המאמן רוצה לשחררו, ההנהלה רוצה להשאירו. חסן (עדי מלול)
הקשר שלא שותף ולו דקה אחת במשחק ההפסד המביך לטירה 0:3 בודק אופציות חלופיות, אך מבהיר: "מחכה להחלטה של המועדון". בהנהלה הביעו ביקורת חריפה כלפי המאמן אבי סבג על אי שיתופו של הקשר במשחק האחרון

הקשר קובי חסן היה שחקן הרכש המשמעותי שהגיע במהלך הקיץ לעירוני קריית אתא. האחרון, היה אמור להיות אחד מעמודי הטווח של הקבוצה.

חסן נפצע בתחילת העונה והחסיר את שלושת המשחקים האחרונים, כאשר זה חזר לכשירותו, ולאחר חילופי המאמנים, השחקן לא מקבל את הקרדיט המקצועי מהמאמן אבי סבג. השיא הגיע במשחק ההפסד של הקבוצה לטירה כאשר השחקן לא שותף ולו דקה אחת.

חסן: "הופתעתי שלא קיבלתי דקה וזה היה רק החלטה מקצועית. בכלל לפי שני המשחקים האחרונים הבנתי שאני לא בתוכניות של קריית אתא. קבוצות רבות פונות אליי, אבל אני לא קיבלתי שום הודעה מקריית אתא". גם במועדון ישנן דעות חלוקות לגבי עתידו של השחקן כאשר המאמן אבי סבג לא מעריך אותו מקצועית ואף מעוניין לשחררו באופן מיידי בעיקר בכדי לפנות תקציב ולהביא שחקן אחר במקומו, אך בהנהלה מאוד רוצים את חסן בקבוצה.

אחד הגורמים אמר בנושא: "חסן הוא שחקן חשוב אצלנו והוא ימשיך במועדון. גם מול טירה היה לו מקום במגרש בטח אחרי הרחקתו של גרשומוב. גם המאמן יבין שהוא שחקן חשוב למועדון שלנו".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מאמן חלש ביותר
(אוהד: 11:38 19-10-2016)
2
סבג תיתפטר
(אחד שיודע: 13:12 19-10-2016)
לא היתה ולא תיהיה מאמן אתה בובה וקובי חסן ישאר וגם ישחק אם תירצה או לא אין לך כבוד לך הביתה
3
עמודי תווך לא טווח
(מתקן: 13:16 19-10-2016)
4
יצחק שדה 67 תל אביב
(אתי שמעוני: 13:21 20-10-2016)
לדעתי עושים טעות שלא משתפים את קובי חסן הוא יכול לעזור המון לקבוצה למרות גילו אבל כשהוא עולה על המגרש הוא נותן את כל כולו להצלחת הקבוצה כמו שעשה במכבי נתניה ובכח קבוצה ששיחק בה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?