תימור אביטן: "מעכשיו כל משחק עבורנו הוא כמו מלחמת עולם"

שחקני כפר שלם (יורם מורג) שחקני כפר שלם (יורם מורג)
שחקני כפר שלם הבינו את גודל הבושה בהפסד מול הוד השרון ויודעים כי הפסד נוסף מול קבוצות חלשות ממנה, לא בא בחשבון. ביפו לא רוצים לחזור לזיגזג וירצו ליצור ההמשכיות

המשחק המסקרן של המחזור ה-6 בליגה א' דרום יפגיש את הפועל כפר שלם מול 'קביליו' יפו. בתחילת העונה סומן המשחק הזה כאחד המשחקים המרכזיים של העונה כולה כאשר שתי הקבוצות סומנו כמועמדות ודאיות לצמרת הגבוהה. המציאות מעט שונה יותר. גם כפר שלם וגם יפו פתחו בצורה קטסטרופלית ומבחינתם כל ניצחון חשוב מאין כמוהו.

כפר שלם מגיעה למשחק הזה לאחר הפסד להוד השרון שהיה ההפסד השני ב-5 מחזורים, דבר שלא מקובל על ראשי הקבוצה שרוצים לעלות מהמקום הראשון. במועדון הביעו אכזבה וביקורת קשה על השחקנים, וטענו כי רק שינוי גישה יביא את התוצאות החיוביות. שחקנים בכירים שהגיעו הקיץ לקבוצה הופתעו לשמוע את הביקורת, אבל מבינים כי הפסד נוסף ומקומו של כל אחד בסכנה. החלוץ תימור אביטן אמר לקראת המשחק: "עדיין לא יצא לי לראות את אחת מהקבוצות הבכירות, אבל לפי שאיך שאני רואה את התמונה אנחנו בין ארבע הקבוצות החזקות בליגה והקרב יהיה צמוד ועד לרגע האחרון. ביום שישי מצפה לנו עוד משחק וכמו כל משחק שהוא כמו מלחמת עולם ועל אחת כמה וכמה שאנחנו מגיעים אחרי הפסד בשבוע שעבר. זה יהיה משחק לא קל אבל אנחנו באים לקחת את כל שלושת הנקודות".

יפו מהצד השני אומנם התעשתה מעט מפתיחת העונה המזעזעת והיא מגיעה לאחר ניצחון ביתי חשוב על בית"ר כפר סבא לאחר שהציגה יכולת טובה שהניבה קצת אופטימיות באוהדיה. גם בקבוצה וגם בקרב האוהדים מבינים כי החשיבות תהיה בהמשכיות וכי ניצחון נוסף יקפיץ את הקבוצה, אך מנגד במידה והקבוצה תרשום הפסד, מצבה העגום יחזור לעצמו. תום מדהלה אמר לקראת המשחק: "אנחנו מתרכזים באיך להשתפר ממשחק למשחק. אנחנו רוצים להביא את מה שאורי קרגולה וגיא אפשטיין מעבירים לנו באימונים לידי ביטוי. מתכוננים למשחק במלוא הרצינות כמו שאר משחקי הליגה, תקשורתית זה אחלה משחק, אבל בשבילנו זה עוד שלב בדרך להיות קבוצה חזקה ויציבה יותר".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
יאללה כפר שלם!
(אוהד: 13:49 21-10-2016)
אוהבים!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?