בלאגן בבאקה: חסן פדעוס התפטר, האימון בוטל והשחקנים לא יופיעו למשחק מול טירה

הודיע על התפטרותו. חסן פדעוס (וואסים מוואסי) הודיע על התפטרותו. חסן פדעוס (וואסים מוואסי)
המנהל המקצועי הודיע כי לא ימשיך בתפקיד לאחר שהתקציב שהובטח לא הגיע, כרטיסי השחקן הועברו על ידי מנהל הקבוצה לראש העירייה. צחי אילוז: "ליבי ליבי עם חסן. אין סיכוי שנמשיך במתכונת הזאת"

עוד חוזר הניגון. הבלאגן בבאקה אל גרבייה חוגג, והיום (ראשון) נרשמה עליית מדרגה משמעותית לאחר שהמנהל המקצועי של הקבוצה, חסן פדעוס, הודיע כי הוא מתפטר מתפקידו מאחר והתקציב שהובטח לו מהעירייה לא הועבר והמשכורת טרם שולמה לשחקנים,  יחד עם זאת, האימון שתוכנן להתקיים היום בוטל.

בתוך כך, נכון לכתיבת שורות אלה, שחקני הקבוצה שנותרו חסרי אונים לא יופיעו למשחק הליגה שצפוי להתקיים בשישי הקרוב מול מ.ס. טירה.

מאמן הקבוצה, צחי אילוז אמר: "בעונה שעברה בשיניים הצליח חסן פאדעוס להחזיק את הקבוצה ללא תקציב בכלל, אני מוריד את הכובע בפניו, ולמרות הכל הייתה הצלחה זה היה פשוט נס מה שעשינו שנה שעברה תאמין לי שכמאמן להיות גם מנהל קבוצה ואפסנאי זה לא אידאלי, אבל עשיתי זאת באהבה כי התחברתי מאוד למקום לאוהדים ולחסן במיוחד".

אילוז המשיך: "אבל השנה הכל היה אמור להיות שונה וזה גם מה שהובטח לי לפני שחתמתי. אמנם התחלנו מאוחר מאוד אבל בנינו קבוצה טובה שרק זקוקה לתיקונים קטנים וזמן ויש יופי של קבוצה למרות התוצאות הפחות טובות. כרגע כלום לא השתנה וליבי ליבי עם חסן, אין סיכוי שנוכל להמשיך במתכונת הזאת, אני מקווה שהדברים יסתדרו והפוליטיקה תשאר מחוץ לתחום כי מגיע לבאקה קבוצה שתהיה מסודרת ותייצג בכבוד את האוהדים והעיר בכלל".

וג'די קעדאן, מנהל הקבוצה, הוסיף: "האימון בוטל היום עקב התקציב של הגיע, אני באופן אישי מסרתי את כרטיסי השחקן לראש העיר. אני לא רוצה לקחת החלטות שאני אבכה עליהם אחר כך. יש פה קהל שלא יאפשר לשחקנים לא להופיע למשחק ביום שישי. מה שקרה הוא שחסן פדעוס התפטר מתפקידו. תשובה מראש העיר עדיין אין. אני יודע שתהיה ישיבה מחר, אני רוצה רק כסף לקבוצה לא צריך כלום מאף אחד".

אחד מהשחקנים הוסיף ואמר: "בושה וחרפה שככה מתנהלים במועדון. כאילו הפסדנו בכוונה. אולי בהנהלה חושבים שאנחנו עבדים אבל אנחנו ממש לא".

צחי אילוז (וואסים מוואסי)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בסופו של דבר אני מאמין שהכל יסתדר.
(אוהד עירוני טבריה: 17:05 23-10-2016)
2
בהצלחה לבקה
(אוהד טירה: 19:46 23-10-2016)
ליבי עם בקה, מקווה שהקבוצה תצליח בסוף לגייס את הכסף הדרוש והדרבי בשישי יתקיים כרגיל

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?