חיים שאבו תובע ממכבי הרצליה 72,334 שקלים בגין הפרת הסכם ואי תשלום של מענקים

דורש את כספו. שאבו דורש את כספו. שאבו
פרסום ראשון: המאמן שפוטר ממכבי הרצליה במחזור ה-26 טוען כי כל פניותיו לקבל את הכספים שמגיעים לו הושבו ריקם על ידי מכבי הרצליה. הבעלים אריאל שיימן: "מכבי הרצליה מעולם לא הייתה חייבת לאף אדם שקל"

חיים שאבו, מאמנה של כפר שלם מליגה א' דרום, תובע את מכבי הרצליה בגין הפרת הסכם ואי תשלום של מענקים שמגיעים לו לטענתו מהתקופה בא אימן את הקבוצה בעונה שעברה, ופוטר ממנה במחזור ה-26. כתב התביעה על סך 72,334 הוגש למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל באמצעות עו"ד רפי יצחק, שהיה בעברו יו"ר הפועל רמת השרון, ובו דורש שאבו מענק עלייה לפלייאוף העליון, פיצוי בגין הפרת הסכם, עוגמת נפש ופגיעה במוניטין.

על פי סעיף 13 בכתב התביעה: "בתום העונה הקבוצה העפילה לפליאוף העליון וסיימה לבסוף במקום החמישי בליגה הלאומית דבר שהיה אמור להקנות לתובע את המענק בגין העלייה לפלייאוף העליון שעליו חתמה הנתבעת באופן גלוי בהסכם הבקרה אשר לא שונה לעולם".

עו"ד רפי יצחק
סעיף 14 אומר: "יודגש כי התובע פוטר מהקבוצה ביום 1.3.16 לאחר המחזור ה-26 כאשר לקבוצה 37 נקודות והפרש של שלוש נקודות מפרידות מהמקום אליו היה ניתן להגיע לפלייאוף העליון".

סעיף 15: "כל פניותיו של התובע לקבל את המענק עלייה של הקבוצה הושבו ריקם על ידי מנכ"ל הקבוצה בהוראתו של הכל יכול במכבי הרצליה אריאל שיימן".

סעיף 16: "אשר על כן סכום חובה של הנתבעת לתובע הינו בסך של 72,334 שקלים קרן כדלקמן: א. בגין מענק עלייה לפלייאוף העליון, סך של 21,167 שקלים. ב. בגין פיצוי כספי על סיכול החוזה סך של 21,167 ₪. ג. עוגמת נפש סך של 30,000 שקלים או כפי שיקבע הבורר.

אריאל שיימן הבעלים של מכבי הרצליה מסר בתגובה: "מכבי הרצליה מעולם לא הייתה חייבת לאף אדם שקל. בהסכם היה כתוב שבמקרה של פיטורין מגיע לו 2 משכורות שאותן קיבל במלואן. הוא תובע מענק פלייאוף עליון שכמובן לא מגיע לו לפי החוזה ולהזכירכם שהפרידה ממנו הייתה בהסכמה והיינו במקום ה-12 בליגה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שאבו אתה צריך להתבייש!
(הרצליה בנשמה: 13:07 26-10-2016)
מענק על פלייאוף עליון? אם היית נשאר, היינו יורדים לליגה א׳....למזלנו פוטרת (מאוחר מדי אפילו) ורק אתה ירדת לליגה א׳ שגם שם אתה לא מצליח כי אין לך מושג בכדורגל! 5 חודשים לא ראינו כדורגל נורמלי! 3 נצחונות בסיבוב שלם (!!!!), 9 הפסדים בחודשיים...מאמן פח!
2
חיים שאבו מאמן מצוין
(אבי: 01:19 27-10-2016)
אריאל שיימן ידוע בבעיות שלו. הוא תמיד חושב שהוא מבין גדול והקבוצות שלו לא מגיעות לכלום. תמיד מאשים את המאמנים ומפטר אותם באמצע העונה. לדעתי הבורר חייב לקחת את הרקע שלו בחשבון וגם את החוזה.
3
מאמן פח בונקריסט. הרסת קריירה של מספר שחקנים. אתה חייב להרצליה . על הביזיון שלך. חודשיים רצופים רק הפסדים. אם היה לך כבוד היית קם והולך. שנה הבאה אתה בליגה ב'

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?