"שישי ושערים": סירוטקין חוזר לכפר קאסם, איכסל יוצאת למגדל העמק

יוחאי כהן מקריית אתא. קבוצתו תרשום ניצחון שני ברציפות? (וואסים מוואסי) יוחאי כהן מקריית אתא. קבוצתו תרשום ניצחון שני ברציפות? (וואסים מוואסי)
החל מ-12:30: המחזור ה-11 בליגה א' מבטיח משחקים חמים ומרתקים במיוחד. פאדי מוסטפא מחכה לכם באולפן יחד עם מיטב השדרים לקראת שלוש שעות שידור משובחות ומרתקות

המחזור ה-11 בליגה א' יעמוד במרכזה של "שישי ושערים", תכנית הרדיו של ערוץ הספורט. במחוז הדרומי, תארח המוליכה החדשה, נס ציונה, את בית"ר כפר סבא למבחן אופי רציני עבור הקבוצה של עופר טלספפה. לאחר הפסד ביתי כואב בשבוע שעבר, תצא הפועל מרמורק למשחק מול בני יפו, מה שאמור להיות אחד המשחקים הקלים עבור הקבוצה של ארז בנודיס. הצלע השלישית של הצמרת הגבוהה, כפר קאסם, תארח בביתה את הכח רמת גן יחד עם מאמנה לשעבר, חיים סירוטקין. משחק מסקרן נוסף יתקיים בדימונה, שם הקבוצה המקומית שמוכיחה שהמגרש הביתי הוא מבצר של ממש, תארח את מכבי יבנה שהבעיות מחוץ לכר הדשא גדולות במיוחד. קרב תחתית ישוחק במושב תומר שם בקעת הירדן תרצה להשכיח את הבושה משבוע שעבר ולנצח את אזור. משחקים נוספים: 'קביליו יפו' - שיכון המזרח והוד השרון - מחנה יהודה. במחוז הצפוני, המוליכה החדשה/ישנה, הפועל איכסל, תצא לאחד ממשחקי החוץ הקשים בליגה מול הפועל מגדל העמק. השנייה בטבלה, הפועל חדרה, תארח את עירוני טבריה למשחק שיכול להיות מוקש עבור הקבוצה של מומו ניסטל. מ.ס. טירה שאכזבה לאחרונה, תארח את הפועל בית שאן המתפרקת כאשר האורחים צפויים להגיע למשחק הזה ללא שוער. קרב מעניין ייערך בקריית אתא שם הקבוצה המקומית שמתאוששת מהפתיחה הגרועה תארח את הפועל כפר כנא בזמן שהקבוצה שהנציגה השנייה של הכפר, צעירי כפר כנא, תארח בקרב על שש נקודות את אסי גלבוע.

פאדי מוסטפא כבר מחכה לכם באולפן ומיטב שדרי התוכנית פרוסים במגרשים השונים ברחבי המדינה בכדי לשדר לכם את כל השערים, האירועים, ההתפתחויות והפרשנויות בשלוש שעות חמות ומרתקות במיוחד של כדורגל ישראלי טהור ומזוקק.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הכח מכבי רמת גן
(משה: 09:06 02-12-2016)
בהצלחה
2
הכח אימפריה
(גלי גיל: 15:00 02-12-2016)
סגולים יקרים רוצים אותכם בחזרה בליגה הלאומית, תחזרו לשמח אותנו

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?