ללא אבי מלכה: 0:0 בין מגדל העמק לאיכסל

ואיל חרבאווי ורם סופר (אבי רביבו) ואיל חרבאווי ורם סופר (אבי רביבו)
כשהיא חסרה את השחקן המשמעותי ביותר שלה, איבדה קבוצתו של איימן חלאיילה נקודות יקרות במשחק החוץ וסיימה בתיקו מאופס שני ברציפות. חדרה חזרה למקום הראשון בזכות הפרש שערים

לגלריית התמונות המלאה לחצו כאן!

במשחק חלש במיוחד של שתי הקבוצות, נפרדו מגדל העמק והפועל איכסל בתיקו 0:0 שבעקבותיו חזרה קבוצתו של איימן חלאיילה למקום השני לאחר שהופחתו לחדרה 3 הנקודות בעקבות התפרקותה של כרמיאל/צפת.

האורחים, שחסרו את אבי מלכה (5 צהובים) ומהראן אבו ריא (פציעה) הציגו משחק חלש במיוחד בחלק ההתקפי כאשר חסרונו של אבי מלכה בלט במיוחד. מנגד, מגדל העמק יכלה לעקוץ פעמיים עם שתי הזדמנויות טובות, אך גם היא לא השכילה לנצל את המצבים, ובדומה לאיכסל חסרה את אחד השחקנים המשמעותיים שלה, צחי אליחן (הרחקה). בסיום משחק בו הציגה יכולת חלשה, הוסיפה למאזנה נקודה די חשובה להמשך הדרך.

מזג האוויר היה נהדר, משטח הדשא במגדל העמק היה נפלא, אך בכל זאת המפגש בין השתיים היה אחד המשחקים היותר חלשים שלא התאימו לקבוצות שמשחקות בליגה א'. מלבד שני מצבים מסוכנים, אחד למגדל העמק והשני לאיכסל, לא ראינו שום דבר משתי הקבוצות.

איכסל ששואפת לרוץ בצמרת הגבוהה, לא הצליחה להתגבר על הרחקתו של אבי מלכה והיה די ברור לראות שחלק גדול מהקבוצה נשען על יכולותיו של החלוץ. במידה ואכן איכסל רוצה לדבר בצמרת הגבוהה יצטרך איימן חלאיילה להוריד את התלות באבי מלכה ולחשוב איך לגרום לשאר השחקנים, דוגמת ניסן רביבו ושלומי מראד, לבוא לידי ביטוי ולחפות על חסרונו של מלכה.

מאמן איכסל איימן חלאיילה (אבי רביבו)
המשחק נפתח ובדקה השביעית טעות קשה של הגנת איכסל, אפשרה ליותם כהן להשתלט על הכדור בתוך הרחבה, מתיבת החמש אלכסונית לשערו של בשאר דאהר בעט האחרון כדור שפגע בגופו של השוער. הזדמנות אדירה למגדל העמק. בדקה ה-14 איכסל הגיע למצב משלה. כדור עומק נשלח לכיוונו של אשרף רבאח, מג'די חלאיילה עם יציאה מסוכנת במיוחד לא הצליח להגיע ראשון לכדור, רבאח עבר את חלאיילה, אך נתקל בעידן בלסטרה שגלש והרחיק.

יותם כהן עם המצב המסוכן (אבי רביבו)
מגדל העמק ניסתה לסכן את השער עם הרמות מהאגף של אופק מלול, אך יציאות נהדרות של בשאר דאהר הצליחו למנוע משחקני האורחת להגיע לכדור. 0:0 בהפסקה.

איציק נאש ואביב מלכה (אבי רביבו)
במחצית הראשונה עוד הגיעו שתי הקבוצות למצבים, אך השנייה הייתה פשוט חלשה להפליא. אפילו לא מצב אחד מסוכן נרשם ליד אחד השערים, ואלו היו 45 דקות רעות. איכסל איבדה שוב נקודות יקרות במאבקי הצמרת, מגדל העמק לעומתה יכולה לצאת מרוצה מנקודה חשובה שנוספה למאזן.

שלום לוי (אבי רביבו)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
יפיע
(ראמי: 11:31 03-12-2016)
רואים שיש לאכסאל סגל נהדר.אבל הקבוצות באות להסתגר מול אכסאל כדי להוציא תיקו מאופס..בעזרת השם שבוע הבא נצחון לאכסאל..בהצלחה קבוצה חזקה
2
כל הכבוד הפועל מגדל העמק
(אוהד מגדל : 15:30 03-12-2016)
הקרבה ורוח לחימה כל הכבוד שחקנים הנהלה משחק טוב אווירה מחשמלת שאפו ענק מגדל בדם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?