אופי של אלופים? נס ציונה גברה על כפר סבא

שחקני נס ציונה. שבוע נוסף בפסגה (תומר רוט) שחקני נס ציונה. שבוע נוסף בפסגה (תומר רוט)
ערב המשחק ידעו בנס ציונה כי המשחק מול כפר סבא יהיה קשה. הקבוצה של עופר טלספפה לא התרגשה משער השיוויון ונשארה בפסגה. דלה ימפולסקי הביא שינוי גדול

סקציה נס ציונה עשו את העבודה שלהם וגם אחרי המחזור ה-11 הקבוצה עדיין במקום הראשון. קבוצתו של עופר טלספפה הגדילה את הפער בצמרת ל-4  נקודות בעקבות המשחק המבוטל של מרמורק מול בני יפו.

כמו בחלק מהמשחקים האחרונים, נס ציונה לא הציגה כדורגל גדול, אבל הייתה מאוד יעילה ושחקניה בעיקר הוכיחו אופי כאשר השיגו 3נקודות יקרות. עופר טלספפה החליט להשאיר את דלה ימפולסקי ודניאל תרועה על הספסל בפתיחה, אבל כשאלה נכנסו בהמשך הם הכניסו הרבה מוטיבציה להתקפה של הקבוצה שכבשה שלושה שערים.

כבר בדקה הרביעית עלתה נס ציונה ליתרון משער מצוין של הבלם אסף חקאק. 20 דקות מאוחר יותר יכלה נס ציונה להכפיל את התוצאה, אבל סהר לוי החמיץ פנדל. את מחצית השנייה כפר סבא פתחה מצוין ושחקניה השתלטו על המשחק ואף הצליחו להשוות בדקה ה-67. נס ציונה חזרה להוביל לאחר שער השיוויון בדקה ה-75 כאשר דלה ימפולסקי סיים התקפה מצוינת והחזיר את היתרון.

4 דקות לסיום המשחק מתפרצת של המארחים הסתימה בפנדל וכרטיס אדום לשוער כפר סבא אריאל טליאס. מתן לוטטי לקח את הבעיטה וקבע את התוצאה 1:3.

חקאק אמר בסיום המשחק: "היה לנו משחק לא קל שנפתח טוב, אבל אחרי החמצת הפנדל המשחק שלנו הסתבך לנו, אך עם הרבה אופי של כל הקבוצה עשינו ניצחון חשוב מול קבוצה קשה מאוד".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
היה משחק מצויין
(אייל: 19:52 03-12-2016)
נס ציונה קבוצה חזקה וכ׳ס לא נפלו מהם,עם קצת מזל לכ׳ס הם לא היו מפסידים היה מזל גדול לנס ציונה אבל אוליי זה מזל של אלופים.כ׳ס עןד חדברו חזק בליגה.
2
שופט
(אבי: 07:27 04-12-2016)
נס ציונה לא התרגשו השופט עשה את זה עבורם. שער באופסייד ברור +פנדל שלא היה ופנדל לזכות כפר סבא ברור שלא נשרק.
3
אבי - אתה בטוח ?
(מירו: 17:59 04-12-2016)
ראיתה את השידורים החוזרים מכמה זויות צילום ? ראבק זו ליגה א'. .. ואני אומר לך שלא היה נבדל והיה פנדל 100%. כ"ס אגב, שיחקה באמת טוב.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?