אלכס באסוק: "המיקום שלנו בטבלה די משקר ולא מתאים לרמה של אזור"

שחקן מפתח. באסוק שחקן מפתח. באסוק
אחת מהאכזבות הגדולות של העונה היא הפועל אזור שהייתה אמורה להילחם על מקום בפלייאוף העליון אבל בנתיים מדשדשת בתחתית. במועדון מקווים כי הקבוצה תעשה את השינוי המיוחל כבר במשחק היום מול כפר קאסם

משהו רע עובר העונה על הפועל אזור. הקבוצה שהייתה בצמרת הגבוהה בשנים האחרונות ובמיוחד בעונה שעברה כאשר הגיעה לגמר המחוז הדרומי, הייתה אמורה להילחם גם העונה בפלייאוף העליון, אבל מאז פתיחת העונה הקבוצה סובלת מכישלון מקצועי גם על כר הדשא וגם מחוצה לו.

אחת הסיבות לכישלון הייתה בנייה לא נכונה שכללה החתמת שחקנים רבה שרובם כבר הספיקו לעזוב את הקבוצה. באזור מקווים כי המשחק הקרוב מול כפר קאסם יהיה משמעותי עבור המשך העונה. ניצחון של אזור והיא תוכל לחזור לחלום גבוה, הפסד והיא תחלום דווקא על ליגה ב'.

אחד השחקנים המשמעותיים שהגיעו הקיץ הוא הקשר אלכס באסוק שאמר לקראת המשחק: "מדובר במשחק קשה מאוד מול אחת הקבוצות החזקות והמוכשרות בליגה. זה משחק גורלי בשבילנו ונבוא לנצח אותו. אנחנו בהתקדמות והקבוצה כבר מתחברת כאשר אנחנו מתחילים להבין מה המאמן דורש מכל אחד בפן האישי והקבוצתי. המקום שלנו בטבלה די משקר ולא מתאים לקבוצה ברמה של אזור להיות במקום הזה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?