בילאל בדיר: "טעיתי כאשר מיהרתי לפטר את חיים סירוטקין"

חש אופטימיות לקראת הסיבוב השני. בדיר חש אופטימיות לקראת הסיבוב השני. בדיר
כפר קאסם הייתה אחת האכזבות הגדולות של הסיבוב הראשון, אך הניצחונות לקראת תום הסיבוב המתיקו את הגלולה המרה והחזירו את החיוך על הלחיים של אוהדי הקבוצה שעדיין מאמינים

כפר קאסם היא אחת האכזבות הגדולות של הסיבוב הראשון. הקבוצה שנבנתה כדי להילחם על אחד משלושת המקומות הראשונים, הייתה רחוקה מהיכולת שציפו ממנה, החליפה שלושה מאמנים ולא מעט שחקנים.

אוהדי הקבוצה אף הצביעו ברגליהם לאור היכולת החלשה, אבל ניצחונות לקראת סוף הסיבוב העלו להם חיוך מחדש ונראה כי למרות הכשלון בסביבו הראשון, כפר קאסם עדיין יכולה להגיע למטרותיה במידה ותרשום סיבוב שני מוצלח יותר.

גם יו"ר המועדון, בילאל בדיר, מודע לכך שקבוצתו נכשלה בסיבוב הראשון, אבל נחוש בכך שכפר קאסם עדיין לא אמרה את המילה האחרונה.

איך אתה מסכם את הסיבוב הראשון?
"התחלנו טוב את העונה, אבל היינו הקבוצה הראשונה שנקלענו למשבר בחלק המקצועי ועשינו מספר טעויות, אבל הצלחנו להתגבר וכעת אנחנו בדרך הנכונה".

מה המטרה שלכם בסיבוב השני?
"המטרה היא להילחם על המקום הראשון אבל זה יהיה קצת קשה. אם לא נהיה שם אז המטרה לסיים כמה שיותר גבוה בפלייאוף וגם אם נסיים בפלייאוף זה יהיה סוג של כישלון מבחינתי".

החלפתם שלושה מאמנים במהלך העונה.
"נכון זה יותר מדי. לדעתי מיהרנו עם הפיטורים של חיים סירוטקין. המאמן השני לא התחבר לשחקנים כי הוא לא בנה את הקבוצה אבל כעת יש לנו מאמן שידע לאן הוא מגיע ועושה עבודה מצוינת".

למה מיהרתם בהחלטה עם סירוטקין?
"טעיתי שפיטרתי אותו כל כך מהר במיוחד שלא הייתי בטוח עם עצמי. אז היו כמה אנשים שקיבלו את ההחלטות ביחד איתי והיום זה רק אני וטארק סרסור".

בכל זאת אתם כמעט ולא התחזקתם לקראת הסיבוב השני.
"אני חושב שהקבוצה מוכנה לסיבוב השני. דאגתי לכך שהשחקנים שמתאימים לנו מקצועית וחברתית ישארו בקבוצה ואני שמח שגם רוביל סרסור ושרון לוי חזרו מפציעות וסמאח מרעב שהצטרף אלינו".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בילל
(בילל: 11:35 16-01-2017)
הבאתם מאמן פח אשפה שלא יביא אתכם לשום מקום והוא שחרר את השחקנים לא אתה לא מקצועית לא חברתית ולא בטיח. בגלל זה חטפנו 6 בחיפא.
2
הקבוצה לא היתה יציבה בגלל ציפיות בשמיים. כעת שאין לחץ אולי משהו יזוז.
3
טעות גדולה מאוד
(בדיר: 13:05 16-01-2017)
חבל מאוד אבל וי תחזירו אותו לא מאוחר וי תעשו הכל להביא אותו חזרה
4
כל הדרך חזרה לליגה א'
(סומך על סומך: 16:51 16-01-2017)
מאמן חלש ללא אופי וללא כריזמה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?