יו"ר מכבי קריית עקרון: "מתכונן לחלק עוד 100 ארטיקים"

שחקני אשדוד. יחגו גם היום? (מדיה אדומים אשדוד) שחקני אשדוד. יחגו גם היום? (מדיה אדומים אשדוד)
משחק עונה נוסף בליגה ג', והפעם ההצגה עוברת למחוז מרכז שם א.ס אשדוד תתארח אצל הדולקת אחריה, מכבי קריית עקרון, כשלשתי הקבוצות מאזן זהה ורק הפרש שערים אסטרונומי של האשדודים משאיר אותם במקום הראשון. יו"ר קריית עקרון: "70 אחוז מהסגל הם תושבי המקום"

אחד המפגשים היותר צמודים ולוהטים שיש לליגה ג' להציע יתקיים בשישי הקרוב במגרש בקריית עקרון, בו ההפתעה הנעימה של הליגה, הפועל המקומית, תארח את א.ס אשדוד שחולמת על דרבי בליגה ב' בעונה הבאה.

פרט למשחק, יתקיים קרב נוסף בין שני מלכי השערים של הליגה, כשבקבוצה מרחובות יציגו את אושר בן שטרית, שכבש עד כה 15 שערי ליגה, ומולו במדי הקבוצה האורחת תעמוד מכונה משומנת היטב הטוענת לכתר מלכות השערים, בדמותו של גדיף וורקאט שסופר כבר 19 כיבושים.

איתן כהן, היו"ר הנצחי של קריית עקרון המלווה את הקבוצה כבר 35 שנה, אמר לקראת ההתמודדות המסקרנת: "אין היערכות מיוחדת למשחק, צריך לבוא ספורטיביים, ועל כל תוצאה שלא תהיה לא ייפלו השמיים למחרת". מעבר לכך שאין היערכות מיוחדת, כהן ציין נתון שכלל הקבוצות במדינה, בכל הליגות, יכולות רק לקנא: "יש שחקנים רעבים וצעירים שרוצים להצליח. 70% מהסגל הם תושבי המקום".

הפתיעה אותך ההצלחה השנה?
"לא ממש. תמיד היינו במקומות הגבוהים, בד"כ מקומות 1-4. כבר היינו עשר שנים בליגה ב', ואם תלך לשנות השבעים היינו גם בליגות גבוהות יותר".

מן הסתם אתם מכוונים לעלייה?

"באמת שאנחנו חיים ממשחק למשחק, ומול אשדוד זה עוד משחק בדרך למטרה. אם תגיע העלייה לא נגיד לא. כך או כך אני מכין שני סדרנים ועוד 100 ארטיקים לחלק לקהל".

ממול תתייצב א.ס אשדוד, שמבחינתה אי עליה בסוף העונה יהיה כישלון צורם. אצל הדרומיים יש צפי ל-250 צופים שילוו את הקבוצה לקריית עקרון במשחק הגורלי. בקבוצה מודעים לחשיבות המשחק, כשכל תוצאה פחות מניצחון לא באה בחשבון. "כל קבוצה יכולה למעוד מתישהו, יש עוד סיבוב שלם לפנינו. אין ספק שמדובר בצעד חשוב בדרך למטרה. אנחנו מגיעים כדי לנצח, אבל ברור לנו שזה לא יהיה קל. הדרך לא סלולה, לא יהיה קל, והמאבק יהיה עד סוף העונה", ציינו באשדוד.


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?