"שישי ושערים": נס ציונה מול יבנה, טירה פוגשת את "רובי שפירא"

"שישי ושערים" מחזור 16 בליגה א' (לירן דורף)
החל מ-13:00: הסיבוב השני בליגה א' יוצא לדרך עם משחקים מרתקים במיוחד. רז זהבי חוזר לאולפן ומחכה לכם יחד עם מיטב השדרים לקראת שלוש שעות שידור משובחות ומרתקות

הסיבוב השני בליגה א' יוצא לדרך והמחזור ה-16 יעמוד במרכזה של "שישי ושערים", תכנית הרדיו של ערוץ הספורט.

במחוז הדרומי, יעמוד במוקד הקרב בין הראשונה בטבלה, נס ציונה מול הרביעית בטבלה מכבי יבנה. שתי הקבוצות רוצות להמשיך את המומנטום החיובי עוד מסיום הסיבוב הראשון. השנייה בטבלה, הפועל מרמורק שעשתה את החיזוק המרשים ביותר בפגרה האחרונה, תארח את הפועל מחנה יהודה וכל תוצאה פרט לניצחון מבטיח של בנודיס ושחקניו תחשב להפתעה גדולה. קרב מסקרן ייערך גם בוינטר שם מועדון ספורט כפר קאסם, שהצליחה להתחבר במשחקים האחרונים, תהיה חייבת להמשיך ולנצח בכדי להישאר בצמרת הגבוהה, אך מולה תעמוד 'קביליו' יפו שהרכש הגדול שלה בינואר היה להשאיר את השוער דורון רוזנקוביץ'. קרב תחתית חשוב ייערך בקריית גת שם הקבוצה המקומית תארח את שיכון המזרח. גם בני יפו עשו רכש נהדר, אך עדיין נותרו ללא מאמן וחנן פדידה שיעמוד על הקווים ירצה להשיג שלוש נקודות מול הוד השרון. משחקים נוספים: בקעת הירדן - דימונה, כפר סבא - אזור וכפר שלם - הכח עמידר רמת גן.

במחוז הצפוני, המוליכה הפועל חדרה תשחק רק במוצאי שבת מול הפועל הרצליה ולכן המתחרות שלה לצמרת הגבוהה ירצו להלחיץ את הקבוצה של מומו ניסטל. המשחק המרכזי ייערך בטירה שם הקבוצה המקומית תרצה להתחיל את הסיבוב השני כמו את בתחילת העונה ותארח את הפועל "רובי שפירא" חיפה. הקבוצה של עודד קוטר עשתה את הרכש המרשים ביותר שכולל את השוער רז רחמים, את הבלם דור הלוי והקשרים דניאל ברק וגל אלקנתי, ולכן כל תוצאה פרט לניצחון תחשב לכישלון.

הפועל איכסל עשתה רכש נהדר בדמותו של הקשר ענאן נסרלאדין שאת הבכורה שלו ייעשה במשחק חוץ מול הפועל כפר כנא שיכול להיות מוקש עבור הקבוצה של איימן חלאיילה. משחק מעניין נוסף ייערך בבאקה אל גרבייה שם הקבוצה המקומית תארח את הפועל בית שאן. בבאקה כבר עשו את הפאדיחה של השנה כאשר ניסו להעביר את המגן רחמים צ'קול רק עשו זאת אחרי המועד החוקי. ניצחון של בית שאן ובאקה תתקרב לליגה ב'. קריית אתא עם המאמן החדש אורן פלאש תארח את אסי גלבוע ומגדל העמק תשחק מול צעירי כפר כנא.

רז זהבי חוזר לאולפן ובגדול יחד עם מיטב שדרי התוכנית שפרוסים במגרשים השונים ברחבי המדינה בכדי לשדר לכם את כל השערים, האירועים, ההתפתחויות והפרשנויות בשלוש שעות חמות ומרתקות במיוחד של כדורגל ישראלי טהור ומזוקק.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הכח מלחמה מגיעים לשכונה לפרק אותכם
2
הכח רמת גן עולים ללאומית
(הכח רמת גן: 10:12 20-01-2017)
היום מנצחים יאלה הכחחחח
3
לא הגיע הזמן?
(מתי זה ישתנה: 10:26 20-01-2017)
בכל העולם משדרים את הליגות הנמוכות ליגות המשנה ספורט 1משדר משחקים מליג 1 שזה הליגה השלישית וגם מליג 2 שזה הליגה הרבעית באנגליה. אותו דבר צרפת ספרד איטליה וכו... הגיע הזמן שיהיה משחק מרכזי שמשודר גם ייתן כסף וגם יחשוף את השחקנים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?