ברגל ימין: 1:3 ענק ל"רובי שפירא" על טירה

דניאל ברק (דף הפייסבוק הרשמי) דניאל ברק (דף הפייסבוק הרשמי)
קבוצתו של עודד קוטר פתחה את הסיבוב השני בהצלחה רבה עם ניצחון חוץ חשוב במיוחד בזכותו עלתה למקום השני. דניאל ברק: "מאושר סוף סוף לחזור וליהנות מהכדורגל". בוארון, הרוש ובן עשור כבשו

הסיבוב השני בליגה א' צפון יצא לדרך, ומי שיכולה להיות מרוצה במיוחד היא הפועל "רובי שפירא" חיפה שפתחה אותו עם ניצחון חוץ חשוב במיוחד מול מ.ס. טירה.

במהלך הפגרה התחזקה "רובי שפירא" בארבעה שחקנים וצירפה לשורותיה את השוער רז רחמים, הבלם דור הלוי שפתח ב-11 יחד עם דניאל ברק, וגל אלקנתי שהחל את המשחק על הספסל.

הפתיחה הייתה נהדרת עבור האורחים באדום שעלו ליתרון בדקה ה-37 משער של עומר בוארון, תוצאה שנשמרה למעשה עד להפסקה. עם פתיחת המחצית השנייה, השיגה "רובי שפירא" את שערה השני עבר אחרי 3 דקות משער של המגן שמעון הרוש. בדקה ה-71 שלומי בן עשור מצא גם הוא את הרשת והעלה את מאזן השערים שלו ל-10 כיבושים.

בזכות הניצחון, עלתה קבוצתו של עודד קוטר למקום השני בטבלה, כשנקודה אחת מפרידה בינה לבין איכסל, ולהוסיף לא מעט לחץ על הפועל חדרה שתשחק רק מחר (מוצ"ש) מול הפועל הרצליה.

קהל האוהדים של "רובי שפירא" (דף הפייסבוק הרשמי)
אחד השחקנים שבלטו במיוחד במשחק הוא שחקן הרכש החדש, דניאל ברק, שהצליח לרשום בבכורה שלו שני בישולים. "הרגשה כיפית מהניצחון ולא כקלישאה", אמר ברק והוסיף: "פחות מעניין אותי המספרים שלי, אבל באמת שמח שהייתה פתיחה ברגל ימין".

הקשר הוסיף: "הקהל פה זה דבר מדהים, לא נתקלתי בקהל כזה עד היום, הם נותנים דחיפה אדירה במשך כל המשחק וגם אחריו. מאושר סוף סוף לחזור וליהנות מהכדורגל. אני שמח שבמשחק הראשון בקבוצה פתחנו ברגל ימין, מקווה רק שימשיך ככה כי הליגה כל כך קשה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
2
חדרה
(עדי : 18:10 20-01-2017)
גם מכבי דליה לפני 3 שנים הייתה באותו מצב ומי שעלה היתה עםולה והפעם חדרה עולה חבל על הכסף
3
חבל לשתיכן
(דראושה סאמר: 19:22 20-01-2017)
שלא יבלבלו אותכם גם שפירא וגם חדרה חבל לכם על ההשקעה הרי ברור לכולם שהקבוצה שמוכיחה את עצמה בליגה על אפם ועל חמתם של השופטים ושלא היה לה שום הפסד היא הפועל אכסאל שתעלה ללאומית בעזרת השם
4
למיספר 3
(אוהד שמבין: 09:08 21-01-2017)
ובוא דוגמה אים איכסל יעלו איפה ישחקו הרי שמעתי שאחד מהאוהדים של הקבוצה אומר שיצטרכו להשכיר מיגרש
5
למספר 4
(סאמר דראושה: 15:42 21-01-2017)
שלום לך ידידי אל תגיד לי שמעתי במגרש של אכסאל שחקנו עם אשדוד מליגת העל אני בטוח שאם המגרש לא היה מתאים אז לא היו נותנים להם לשחק בו חוץ מזה אני מזמין אותך לבקר אצלנו ואז תחליט אם המגרש מתאים יתר על כן המגרש של חדרה לא מתאים אפילו לליגה ב׳
6
אם השיקול בעליה הוא מגרש
(יודעי דבר: 10:03 23-01-2017)
אז לרובי יש עדיפות שכן בליגה לאומית המגרש יהיה סמי עופר

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?