עם תשעה שחקנים: קרית אונו הביסה 1:4 את פרדסייה

אופיר חלוואני (20 בלבן) עם הכדור. כבש צמד לזכות קרית אונו (אלי שמואלי) אופיר חלוואני (20 בלבן) עם הכדור. כבש צמד לזכות קרית אונו (אלי שמואלי)
קרית אונו כבר הובילה 1:4 לאחר 35 דקות בבית על הפועל פרדסייה, ספגה שני כרטיסים אדומים בהמשך אך הצליחה לשמור עד לסיום על התוצאה ועל הסיכוי להגיע לפליאוף העליון

חתיכת משחק קיבלנו ביום שישי במשחק השני מבין שניים שנערכו במגרש בקרית אונו. הפועל המקומית, שנאבקת עדיין על מקום בפליאוף העליון, אירחה את הפועל פרדסייה בעלת אותן היומרות, אך רחוקה מעט מהחמישייה הראשונה. 

המשחק נפתח בבליץ מצידה של המארחת שכבשה שלושה שערים כבר בעשר הדקות הראשונות. בדקה השנייה הגבהה של מיכאל וקסלר מצאה את הראש של עומר גרין שנגח לחיבורים, 0:1 לקרית אונו. עוד ארבע דקות חלפו ושוב וקסלר הגביה לרחבת פרדסייה והפעם היה זה הראש של אופיר חלוואני שנגח פנימה, 0:2 לקרית אונו. גם בשער השלישי  בדקה העשירית וקלסר היה מעורב, כאשר כדור חופשי שהגביה מצא את חלוואני ברחבה והחלוץ הותיק דחק פנימה והשלים צמד, 0:3 מהיר לקרית אונו.

פתחו בבליץ. שחקני קרית אונו חוגגים (אלי שמואלי)
לאמיר אברהם, מאמן פרדסיה, זה הספיק כדי להגיב חילוף כפול, אבל בדקה ה-28 הקבוצה שלו ספגה את הרביעי. חלוואני הראה שהוא יודע גם לבשל ושלח כדור עומק לגרין שמול השוער בעט פנימה והשלים צמד משלו, 0:4 ענק לקרית אונו.
בדקה ה-35 האורחים חזרו מעט למשחק. השוער, אלעד אורן, שלח כדור ארוך עליו השתלט עירון כהן שמול באק אברג'יל קבע 1:4 למארחים.

דווקא אז אונו החלה לאבד הראש. בדקה ה-40 ביצע טל חבה עבירה קשה על שחקן אורח, ראה את האדום הישיר והוריד את קבוצתו להפסקה עם יתרון של שלושה שערים, אך גם עם שחקן אחד פחות על המגרש.

פרדסייה ניסתה לחזור במחצית השנייה, מנגד, אונו ביצעה חילופים הגנתיים כאשר ויתרה על גרין וחלוואני, אך שערים לא ראינו. בדקה ה-75 עבירה של רחד המצטיינים במשחק, מיכאל וקסלר, זיכתה אותו גם כן באדום ישיר ואונו נותרה עם תשעה שחקנים על כר הדשא. למרות זאת, האורחים לא ניצלו זאת כדי לכבוש שערים נוספים ובסיום, 1:4 חשוב לקרית אונו שמצמקת את הפער מהמקום החמישי לשלוש נקודות בלבד. 

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אופיר חלאווני בגיל קרוב ל40 עמוד השדרה של הקבוצה ואחד המצטיינים שהרבה בזכותו נשארה בשנה שעברה בליגה.
2
מיכה מספר אחד בליגה !
(אלכס : 23:40 22-01-2017)
כבש את אחד השערים היפים שניראו העונה מזוית בלתי אפשרית !

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?