במרמורק מצפים להתפטרותו של בנודיס, הושג סיכום עקרוני עם ייטב לוזון

משבר אמון עם ההנהלה. בנודיס (לירן דורף) משבר אמון עם ההנהלה. בנודיס (לירן דורף)
פרסום ראשון: למרמורק נמאס מארז בנודיס ורק זהותו של המחליף מפרידה בין פרידה סופית של הצדדים. שינו זוארץ הופקד על זהותו של המאמן הבא כאשר זה הטיל וטו על החתמתם של אורי אוזן ונמרוס קוסטיקה, עם ייטב לוזון הושג סיכום

בלעדי. הנהלת הפועל מרמורק מצפה להתפטרותו של המאמן, ארז בנודיס. יחד עם זאת, בנודיס עצמו לא מתכוון להתפטר לבד. הקבוצה שצברה 6 נקודות מתוך 18 אפשריות, נמצאת במשבר מתמשך, עובדה שמשפיעה על מצב הרוח של הבעלים אייל גולן שהחליט לוותר אתמול (שישי) על הופעתו של ניקוס ורטיס לטובת תמיכה מקרוב בקבוצתו האהובה.

יחד עם זאת, גם גולן וגם היו"ר, אילן סגל, החליטו להפקיד את נושא בחירתו של המאמן שיגיע במקומו של בנודיס בידיו של שינו זוארץ, שותפו של גולן לבעלות. בישיבות שהתקיימו במועדון הועלו שמותיהם של אורי אוזן, מאמן קבוצת הנוער של מכבי פתח תקווה, וכמו כן שמו של נמרוד קוסטיקה, עוזר המאמן של קובי רפואה במכבי פתח תקווה, אולם זוארץ הטיל על כך וטו מוחלט בכדי לא לפגוע בקבוצת הנוער והבוגרים שנמצאות בצמרת ליגת העל בהתאמה. בנוסף, נפסלו שמותיהם של מספר מאמנים בליגה א' כמו לדוגמא שמו של שי מאור, באגודה הגיעו למסקנה שאוהד בוזגלו נחוש להמשיך בהפועל ירושלים ותהא ההצעה אשר תהא, הוא לא ירד בשלב זה חזרה לליגה א'.

השם החם והבולט ב-24 השעות האחרונות המשיך להיות שמו של מאמן הכח עמידר ר"ג, חיים סירוטקין, אך לאחר הסירוב המוחלט מצד הנהלת הקבוצה כבר לפני כשבועיים, הוחלט שלא לעשות פנייה נוספת ובכדי לא להסתכסך עם הכח, מה עוד שמרמורק והכח יפגשו ביום שישי הקרוב.

במהלך השעות האחרונות הושג סיכום עקרוני עם המאמן ייטב לוזון כאשר אביו, אבי לוזון, נמצא בסוד העניינים והוא אף תומך במהלך שעשוי לסייע לשיקום הקריירה המדשדשת של בנו. לאחר משחק העונה של מכבי פתח תקווה מול הפועל באר שבע בליגת העל שיתקיים היום (מוצ"ש), אמור זוארץ, שמשמש גם כבעלים משותף אצל המלאבסים, להתפנות בכדי לקבל החלטה סופית. לא מן הנמנע שזוארץ יחליט על הזדמנות נוספת ואחרונה לבנודיס במשחק הקרוב מול הכח עמידר ר"ג, זאת למרות שבמרמורק שורר קונצנזוס לגבי הרצון העז לראות את בנודיס מסיק מסקנות ומודיע על התפטרותו.

בדרך לקאמבק? ייטב לוזון (ערוץ הספורט)
בנודיס סופג החל מאתמול ביקורות נוקבות על סגנון המשחק והשיטה והשימוש הלא נכון, לדעתם של חברי ההנהלה, בשחקני הסגל, לרבות בשחקני החיזוק החדשים שעמדו לרשותו.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
קבוצה של אפסים
(סקרא: 18:31 21-01-2017)
לא יעזור כלום...רק תלמידה צעירה מ- דה שליט תוביל אותכם קדימה... יאלה אייל בכל הכח.
2
היה ברור
(מרמורק: 18:39 21-01-2017)
מה יצא לך מזה? נתת להם לעשות מה שהם רוצים היה ברור שתשלם את המחיר עכשיו איכזבו את על השחקנים שהעיפו ולא נלחמת עליהם ובסוף אתה גם בחוץ.. המלצתי אליך בפעם הבאה תפתח עמוד שדרה
3
שינו לך הביתה !!!
(מרמורקי מיואש: 18:42 21-01-2017)
נמאסת , מה זה מינוי מקורבים ???? לך וקח תמרוקאי ( גם המאמן וגם הזמר) עזבו אותנו רוצים להישאר בליגות האלה !!
4
נמאסתם
(אציל : 21:31 21-01-2017)
שינו סגל והקירח לכו הבייתה נמאסתם. הרסתם אותנו. גרמתם לכל הליגה לשנוא אותנו. אני לא מאמין שאני מתגעגע לעדני. ארז נכשלת בגדול
5
שינו ואייל
(הכריש מלוד: 21:39 21-01-2017)
ככה לא נותנים למאמן לעבוד כל שבוע מנחיתים לו על הראש שחקנים לכו ללמוד לנהל קבוצת כדורגל
6
הכל יותר טוב מבנודיס, גם ייטב
(אליטת 03: 23:41 21-01-2017)
אבל ללאומית זה לא יספיק. בהצלחה, קחו את ניר ברקוביץ'
8
קיבל כלים שבחיים לא חלם לקבל
9
שי מאור
(שי מאור: 12:57 22-01-2017)
תקחו אותי תקחו אותי תקחו אותי
10
מאמן
(joker: 19:30 23-01-2017)
רומא מנשירוב

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?