בילאל בדיר: "פספסנו הזדמנות לחזור למאבק"

כבש את השער היחיד. רן בן שמעון (לירן דורף) כבש את השער היחיד. רן בן שמעון (לירן דורף)
אכזבה קשה בכפר קאסם לאחר שזו לא ניצלה איבוד נקודות של נס ציונה ומרמורק וסיימה את משחקה מול 'קביליו' יפו בתיקו 1:1: "החלק ההתקפי שלנו לא כובש", אמרו במועדון

אכזבה קשה במועדון ספורט כפר קאסם לאחר תיקו ביתי 1:1 מול 'קביליו' יפו. עיקר האכזבה באה מהעובדה ששתי הראשונות, נס ציונה ומרמורק, איבדו נקודות וזאת הייתה הזדמנות מצוינת עבור כפר קאסם לצמק את הפער ולחזור למאבק על המקום הראשון.

"כנראה שבקבוצה לא מאמינים ובגלל זה לא התחזקנו במועד ההעברות בינואר. אם ההנהלה לא מאמינה, זה משפיע על כל הקבוצה שלא מצליחה לנצח", אמר גורם בקבוצה.

כ-600 צופים ראו את כפר קאסם מציגה מחצית ראשונה בה הצליחה לכבוש שער בדקה ה-40 ע"י החלוץ רן בן שמעון. לאחר רבע שעה במחצית השנייה הגיע השיוויון של נתי ארז'ואן. יפו הציגה כדורגל טוב יותר בחצי השני והייתה יכולה גם להפוך את התוצאה.

בכפר קאסם סיפרו כי עיקר האכזבה הגיעה מהחלק ההתקפי שבדקות טובות של הקבוצה יכל לכבוש עוד שערים, אבל הקבוצה סבלה מחוסר ריכוז של השחקנים. יו"ר כפר קאסם, בילאל בדיר, אמר לאחר המשחק: "שיחקנו משחק טוב ושלטנו ברוב הדקות, אבל לצערי לא ניצחנו. פספסנו הזדמנות לחזור למאבק אבל אנחנו מסתכלים קדימה ורוצים להיות במקום הגבוה ביותר בסוף העונה".

בכפר קאסם מאמינים כי חזרתו של סמאח מרעב בשבועיים הקרובים אמורה להשפיע בהמשך העונה.

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?