בן לולו: "רוצה לחזור ללאומית עם הפועל חדרה"

משה בן לולו (אבי רביבו) משה בן לולו (אבי רביבו)
הפועל חדרה ממשיכה את מסע הניצחונות ובשבת גברה בחוץ 0:2 על הפועל הרצליה. במשחק הציגה האורחת את הרכש המרשים שלה בינואר - החלוץ משה בן לולו שרוצה לחזור יחד עם הקבוצה לליגה השנייה

לאחר סיבוב ראשון מוצלח אותו סיימה הפועל חדרה במקום הראשון ידעו בקבוצה של מומו ניסטל כי היא עדיין חייבת חיזוק. ראשי חדרה והצוות המקצועי עבדו שעות נוספות בכדי להתחזק במועד ההעברות ולמצוא את השחקן המתאים שיביא את השינוי בסיבוב השני.

לאחר חיפושים מעמיקים ויממה לפני סיום מועד ההעברות החליטו בחדרה להחתים את החלוץ משה בן לולו. החלוץ בעל עבר עשיר בליגה הלאומית. העונה החליט בן לולו לשנות שגרה ועבר להפועל נצרת עילית. לאחר חצי עונה החליט לראשונה בקריירה לרדת לליגה א' ולעזור לחדרה לעלות לליגה הלאומית. בראיון מיוחד מספר בן לולו על מעברו לחדרה ועל התחושות לעזוב את הליגה הלאומית.

נתחיל מהניצחון החשוב בהרצליה.
"עשינו ניצחון חשוב במאבקי הצמרת וחזרנו למקום הראשון. הרגשתי טוב במשחק ובעיקר ראיתי קבוצה חזקה וטובה שתרוץ עד הסוף".

בוא נחזור אחורה. איך הגעת לחדרה?
"ביום האחרון של מועד ההעברות קיבלתי פנייה מיו"ר הקבוצה אורן גולן. עשיתי בירורים על המועדון ושמעתי רק דברים חיובים והבנתי שמדובר בקבוצה שיודעת לקלוט את השחקנים וקבוצה שרצה בצמרת והחלטתי לעשות את המעבר שלי".

איזה מועדון ראית בשבוע הראשון שלך?
"מדובר במועדון מאוד חם עם שחקנים מצוינים שמכבדים ועוזרים להתאקלם בנוסף למאמן וההנהלה וכעת נשאר לי רק להחזיר להם על המגרש".

בתחילת העונה שיחקת עם הבלם אלירן חודדה בנצרת עילית וכעת אתה מצטרף אליו לחדרה.
"בהחלט. דיברתי עם חודדה לפני ושמעתי רק מילים טובות והיה לזה חלק גדול בהחלטה שלי לחתום כאן".

לפי המשחק מול הרצליה היה שוני גדול בין ליגה לאומית לליגה א' לדעתך?
"האמת לא כל כך. המשחק מאוד דומה ומדובר במשחק פיזי ופחות מהיר מהליגה הלאומית אבל עדיין אני חושב שהסגנון ההתקפי של חדרה יעזור לנו לעשות עונה טובה ולעלות ליגה".

חשבת בתחילת העונה שתשחק בליגה א'?
"לא ואני יכול להגיד לך שהיה לי קשה לרדת, אבל בסיטואציה שנוצרה הבנתי שהחיבור שלי עם חדרה זה הדבר הטוב ביותר עבורי ועבור חדרה. נצרת עילית מועדון מאוד טוב זה שהיא נלחמת על חיים וחדרה קבוצה יותר התקפית וזה היה השיקול להריח את השער ואני מקווה שיגרום לי לתת מעצמי ולתת גולים".

מה קרה בנצרת עילית שלא כבשת אף שער העונה?
"אפשר להתעסק בתירוצים כאלה ואחרים אבל הסיבה העיקרית לדעתי שנצרת עילית משחקת משחק הגנתי וזה היה לי קשה ולכן באתי לקבוצה התקפית בכדי לכבוש שערים ולהוכיח את עצמי"

מה אתה מצפה מעצמך העונה?
"אני לא מסתכל על המספרים שלי ולא מסתכל על עצמי אלא רואה את חדרה כקבוצה ורואה את המטרה של חדרה לעלות ליגה. אני רוצה לראות את התרומה שלי בסיום העונה".

אתה מאמין שהקבוצה הזאת יכולה לעלות ליגה?
"בהחלט. אני חושב שיש לנו את הכלים ויש פה מועדון שבנוי נכון ואני מצטרף למכונה משומנת ומקווה לתרום כמה שאני יכול".

יש רצון לחזור לליגה הלאומית?
"הייתי שם ואני חושב שארצה לחזור לשם דרך הדלת הראשית. אני חושב שזה היה נכון עבורי לקחת צעד אחורה ולקחת את חדרה וביחד איתה לעלות לליגה השנייה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בן לולו אתה שחקן ענק
(עמיחי: 18:57 24-01-2017)
אין ספק שהליגה הזאת קטנה על בן לולו במספר מידות והוא יעשה בעזרת השם היסטוריה עם חדרה ויעלה איתה ללאומית . שחקן איכותי ומנוסה מאוד. שיהיה בהצלחה
2
3
זה איחוד
4
השם גבעת אולגה מעולם לא היה
(אחד שיודע : 10:05 25-01-2017)
האיחוד הוא עבודה בעיניים , העירייה לא יכלה לתמוך בשתי קבוצות אז לקחו את הקבוצה עם התשתית הבריאה יותר עם קבוצות נוער שנוהלה בצורה סבירה והדביקו לה כאילו את אולגה הרעיון לא היה לעשות איחוד אלא למחוק את אולגה הרי אולגה לא עיניינה אף אחד חוץ מהטרמפיסטים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?