איכסל ברחה לחדרה, מרמורק ונס ציונה ממשיכות לנצח

שחקני הפועל איכסל (דאפר מחמיד) שחקני הפועל איכסל (דאפר מחמיד)
צמד המוליכות ניצחו ונתנו את הטון במחוז הדרומי כאשר הסטטוס קוו בצמרת נשאר על כנו. בצפון, איכסל ממשיכה להראות אופי כשחזרה מפיגור של שני שערים בדרך לניצחון דרמטי וניצלה מעידה של חדרה בכדי להגדיל את הפער

התמונה בנוגע לקוראות תיגר במחוז הדרומי מתבהרת. נס ציונה המשיכה במסע הניצחונות ושמרה על הפער ממרמורק לאחר ניצחון ביתי 1:3 על דימונה. גם האדומים מרחובות ניצחו בביתם את שיכון המזרח, שמצדה בדרך הישירה לליגה ב'. קריית גת שומרת על התקופה הנהדרת מאז החיזוק בחלון ההעברות, ומאז פתיחת הסיבוב השני נמצאת בכושר מצוין וגם השבוע גברה על בקעת הירדן, ועלתה למקום ה-13 בטבלה.

במחוז הצפוני קיבלנו עוד דרמה מבית היוצר של הפועל איכסל, שהגדילה את הפער מהפועל חדרה לארבע נקודות. איכסל גברה במשחק דרמטי על מכבי צור שלום בתוצאה 2:3 לאחר שחזרה מפיגור מוקדם של 2:0. חדרה אכזבה עם תיקו במשחק חוץ 1:1 מול הפועל כפר כנא. במשחק על טהרת המקום בפלייאוף העליון נפרדו עירוני טבריה והפועל בית שאן בתיקו 2:2 מאכזב מבחינתן, כשהמרוויחה העיקרית היא הפועל הרצליה שניצחה, והשאירה את חלום הפלייאוף בחיים.

ליגה א' דרום
הפועל מחנה יהודה - הפועל אזור 0:0
משחק משמים במחנה יהודה בין שתי קבוצות שבאו להעביר את צהריי יום שישי. לאחר הניצחון בשבוע שעבר על כפר קאסם, ציפו במחנה יהודה ליכולת אחרת ותוצאה חיובית מול אזור שנלחמת על חייה בליגה, אבל נתקלו בקבוצה עיקשת ולוחמנית, שחילצה לבסוף תיקו ללא שערים. אזור ממשיכה להוכיח כי מקומה בטבלה לא משקר, והיא תילחם עד לסיום העונה על המקום בליגה א'.

הפועל מרמורק - מ.ס שיכון המזרח 1:3
לאחר מחצית ראשונה מאופסת ולחץ גדול במרמורק, הצליחו חניכיו של ארז בנודיס להכריע את המשחק במחצית השנייה. עידן שריקי ממשיך להוכיח שבוע נוסף יכולת פנטסטית, וגם הפעם הוא סיים עם צמד שערים. עידן חג'ג' קינח בשער השלישי, כשממול ארנון טמיר צימק בפנדל. האירוע העצוב של מרמורק מהמשחק הזה שייך למלך שערי הקבוצה, איציק אבושדיד, שנפצע במחצית הראשונה וצפוי להיעדר זמן רב.

עידן שריקי (יוסי סוריק)
הפועל כפר שלם - עירוני הוד השרון 2:2
תיקו ביתי מאכזב לקבוצה של שרון ברנשטיין שרצתה להמשיך את רצף הניצחונות, ולהדבק לצמד המוליכות במטרה לשפר מיקום בפלייאוף המחוז הדרומי. ממול עמדה קבוצתו החלשה של דודו חלף, שהראתה לחימה ולא ויתרה, הראתה אופי וחזרה פעמיים מפיגור. בר אהרוני ואיתן אהרון כבשו לכפר שלם, כשלשיכון המזרח כבש דור אזולאי צמד.

דור אזולאי כובש הצמד להוד השרון
בית"ר כפר סבא - מכבי קביליו יפו 0:0
בשנים האחרונות המשחק בין כפר סבא ליפו היה מלחמה גדולה על המקום בפלייאוף העליון, אך העונה שתי הקבוצות לא דומות לכלום ומתחרות על התואר "הקבוצה המאכזבת של העונה". אם כפר סבא לא תתעורר, היא עלולה למצוא עצמה במקום נמוך מאוד בסוף השנה. קביליו יפו לעומת זאת בקצב הזה לא תדגדג את הפלייאוף העליון.

הסקציה נס ציונה - מ.ס. דימונה 1:3
ניצחון חשוב לקבוצה של עופר טלספפה. בנס ציונה אומנם סימנו את המשחק הזה כמוקש, אבל נס ציונה של העונה עוברת כל מוקש ונראה שהיא בטוחה בדרך לליגה הלאומית. מהצד השני, דימונה אומנם חשבו על הפתעה, אבל כבר אחרי עשרים דקות המקומיים הכריעו את המשחק. אסף חקאק, מתן לוטטי ודניאל תרועה כבשו לנס ציונה. אלירן אפריאט כבש לדימונה ומשה אסולין מדימונה הורחק.

הסקציה חוגגת עוד ניצחון (לירן דורף)
מכבי קריית גת - הפועל בקעת הירדן 0:1
ניצחון סופר חשוב לקבוצה של חיים לוי, שעוברת את אזור ונמצאת כבר במקום שמשאיר אותה בחוף מבטחים לקראת הישורת האחרונה של העונה. מהצד השני, בבקעה כבר חלמו על הפלייאוף העליון אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד. עדן מור כבש לקריית גת ושי מושל הורחק במדי המארחים.

ליגה א' צפון
עירוני טבריה - הפועל בית שאן 2:2
משחק משובח בטבריה בין הקבוצה המקומית לבין הפועל בית שאן. טבריה יכולה לצאת מאוכזבת כאשר כבר הובילה אחרי עשר דקות בתוצאה 0:2 משערים של חן ידען ומועמר קראקרה, אבל בית שאן של העונה לא מוותרת. הקבוצה של איתן טייב הצליחה לחזור עם צמד שערים של לירון אלימלך, שהשאיר את הקבוצה חזק במאבק בצמרת הגבוהה עם כיוון חיובי לפלייאוף העלייה.

הביך את ההגנה של בית שאן. חן ידען (עודד חסין)
הפועל איכסל - מכבי צור שלום 2:3
ניצחון ענק לאיימן חלאיילה וחניכיו, שהוכיחו אופי חזק בפעם המי יודע כמה ושוב חזרו מפיגור. המוליכה הצפונית ממשיכה לנצח אבל מדי שבוע היא עושה את זה בדרמה גדולה. צור שלום כבר הובילה 2:0 משערים של נתן נודלמן ואלירן אלקובי, אבל איכסל חזרה למשחק ועשתה מהפך עם צמד שערים מרשים של ענאן נסרלדין ושער נוסף של אבי מלכה.

כובשי השערים. אבי מלכה וענאן נסרלאדין (דאפר מחמיד)
מכבי קריית אתא - מ.ס. טירה 0:2
המזל היחיד של טירה העונה, הוא שיש מספר קבוצות חלשות ממנה בליגה א' צפון. טירה שרושמת הפסד תשיעי ועדיין נשארת חזק מעל הקו האדום. לעומת זאת, המארחת מקריית אתא מזמן סיימה את העונה, ורושמת עוד הפסד לקראת העונה הבאה. מתן נחמני וליאור דהן כבשו לאתא.

מכבי דליית אל כרמל - הפועל אסי גלבוע 2:1
ניצחון חוץ חשוב לקבוצה של רפי בוסקילה שמסבך את דליית אל כרמל במאבקי התחתית. עידן דוד ועידן שפשה כבשו לגלבוע, כאשר חסיב אבו רוקון עוד הצליח לצמק, אך לא מספיק. גלבוע חוזרת הביתה עם מלוא הנקודות.

הפועל כפר כנא - הפועל חדרה 1:1
אכזבה קשה להפועל חדרה כאשר הקבוצה סיימה בתיקו 1:1 במשחק חוץ מול הפועל כפר כנא והתרחקה מהמוליכה איכסל, כאשר הפער עומד כרגע על ארבע נקודות. הקבוצה של מומו ניסטל הציגה עוד משחק לחוץ ולא מדויק, ולכן לא הצליחה לנצח מול עשרה שחקנים של הקבוצה מהתחתית. אלירן חודדה בפנדל כבש לחדרה, וג'היאד רביע השווה לקבוצה המקומית.

מומו ניסטל בסיום (שלומי גבאי)
הפועל הרצליה - הפועל מגדל העמק 2:4
הרצליה רשמה ניצחון נוסף והפעם מול מגדל העמק שהולכת ושוקעת לא רק בכל הקשור בכדורגל אלא גם מחוצה לו. הסיפור של המשחק היה דווקא בין חלוצי מגדל העמק צחי אליחן ודוד מלכה שהתעמתו במהלך המחצית השנייה. מבחינת הרצליה מדובר בניצחון חשוב והשאירה לעצמה עוד סיכוי להילחם על פלייאוף העליון. מיכאל קירטבה בלט בהרצליה עם צמד שערים ועוד כבשו יאיר שפונגין ותומר סדן. למגדל העמק כבשו דוד מלכה וג'פרי ניסמבאום.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
2
מומו אין לך מושג הרסת תקבוצה
(הפועל חדרה: 17:28 17-02-2017)
השחקנים לא סובלים אותך תתפטררררררר
3
שכחתם לרדת על מאמנים ושחקנים
(שכחתם ללכלך על המאמנים גועל נפ: 17:32 17-02-2017)
4
אכסאל עם רגל ימין בלאומית
(סאמר דראושה: 19:55 17-02-2017)
ברצף האחרון שחקני הפועל אכסאל הוכיחו שהם מסוגלים לנצח כל סגנון. הם פרקו את בית שאן שהייתה אמורה להראות להם מאצ'אפ קטלני. הם גברו על צור שלום כשהם חשבו שהמשחק גמור והסתגרו בכוונה לשמור על היתרון אבל אחרי מחצית ראשונה איומה הוכיחו אופי וגאווה של אלופים
5
בנודיס דור מליחי
(אוהד כדורגל : 22:50 17-02-2017)
דור מליחי בחור יפה ושרירי אך לצערי שחקן כדורגל הוא לא . יש מגן ימני בשם חן נוגן שחקן התומך בהתקפה . בנודיס היכן הכבוד העצמי אל תתן שיכתיבו לך
6
רז זהבי תאכל ת'לב
(רון: 23:23 17-02-2017)
חדרה פח
7
מומו אין לך שום מושג בכדורגל
(חדרתי מודאג: 06:24 18-02-2017)
מומו ניסטל אין לך שום מושג בכדורגל רצף של נזל מתפוצץ לכולם בפנים לך הביתה צריך להביא מישהו מקצועי מומו אתה מתאים לאמן בשכונה בטורניר של מתנס וגם זה מחמאה
8
הנרי תשלח את אליחן הביתה
(יפום: 08:20 18-02-2017)
9
שים את המפתחות ולך הביתה, אף אחד מהשחקנים לא סופר אותך
10
עמי אלחדד
(חדרה ללאומית: 19:12 18-02-2017)
אורן גולן ...תהיה גבר תביא את עמי אלחדד במקום מומו שיעלה אותנו ליגה
11
הביא אותם לפסגה
(אבי אוחנה: 20:14 19-02-2017)
לפני מומו נלחמו לא לרדת ליגה, מאמן ברמה תמשיך ותצליח
12
אם השחקנים בעייתים שילכו הביתה רק מומו יביא הצלחה לחדרה
13
מומו המלך!!
(חדרתי שאכפת לו : 18:57 19-02-2017)
כל אחד נהיה מומחה לכדורגל מעבר לגדר! תנו לבן אדם לעשות את העבודה שלו! וואלה מומו הצלת את הקבוצה רק אתה תעלה אותנו ותעשה כבוד!
14
מומו הביא הישגים יפים לקבוצה
(אוהד אדום: 19:06 19-02-2017)
נפתח לכם התאבון . רק בזכות מומו הקבוצה הגיעה גבוה. מומו אתה מאמן תותח. עלה והצלח
15
רק מומו הביא ויביא את התשובה
(חדרתי שאכפת לו: 20:21 19-02-2017)
מאמן טוב שהביא הישגים יפים, רק הוא יביא את העליה. שלא יתייחס לכל הרעש מסביב. שני אנשים וחצי שיש להם אינטרס

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?