מצטייני השליש השני: אסף חקאק וגיא עיני בדרום, אבי מלכה בצפון

חקאק (מימין) ועיני (לירן דורף) חקאק (מימין) ועיני (לירן דורף)
כשנותר עוד שליש אחד לסיום העונה, זה הזמן לבחור את המצטיינים עד לרגע זה. במחוז הדרומי בלטו מעל כולם שחקני ההגנה של נס ציונה מוליכת הטבלה, ובצפון הפועל "אבי מלכה" איכסל עם 18 כיבושים

שני שליש של העונה בליגה א' כבר מאחורינו, וזה הזמן לתת כבוד למצטיינים בדרום ובצפון. מטבע הדברים המצטיינים באים גם מהקבוצות המדורגות במקום הראשון בטבלה.

בצפון, לאבי מלכה חלוצה של הפועל איכסל, אין בכלל מתחרים. מלכה הפך ב-20 המחזורים שעברו לתופעת טבע של ממש. 18 שערים הוא כבר כבש ולמעשה לא היה בשנים האחרונות שחקן אחד שהשפיע כל כך על קבוצה שלמה בפרט ועל הליגה ככלל.

הפועל איכסל הפכה למעשה להפועל “אבי מלכה” איכסל, וקרדיט גדול על היכולת של השחקן, כמו גם על מיקומה של הקבוצה, מגיע למאמן איימן חלאיילה שסגנון המשחק של קבוצתו הותאם למימדיו וכישוריו של אבי מלכה שבמידה וימשיך ביכולת הזאת גם יעלה את קבוצתו בשעריו וביכולתו לליגה הלאומית.

מלך שערי ליגה א' (וואסים מוואסי)
בדרום, צדו את העין שחקנים רבים, אבל מעל לכולם היו אלה שניים - אסף חקאק וגיא עיני, שחקני ההגנה של נס ציונה. אוהד בוזגלו היה זה שהביא את השניים לנס ציונה בתחילת העונה. עופר טסלפפה, שירש את בוזגלו, שידרג את היכולות של השניים והפך אותם לאימתם של שחקני החלק הקדמי בקבוצות השונות בליגה א’ דרום.

יתרה מכך, חקאק הצליח לכבוש עד כה 5 שערים חשובים שהובילו בין היתר את נס ציונה למקום הראשון במרחק של 3 נקודות ממרמורק הדולקת בעקבותיה.

אשתקד, בלט עיני בכפר שלם וחקאק היה מהמצטיינים בהפועל אזור שקרסה העונה מאז שעזב. העונה רושמים השניים רגעי שיא בקריירה ועלייה של נס ציונה לליגה הלאומית תהיה רשומה בראש ובראשונה על שמם.

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?