בהוד השרון סרבו להכניס את אייל גולן

אייל גולן (יוסי סוריק) אייל גולן (יוסי סוריק)
רגע לפני שריקת הפתיחה במשחק בין הוד השרון להפועל מרמורק, ראשי הקבוצה הערימו קשיים והחליטו שלא להכניס את הבעלים. אילן סגל: "גם אותי יבשו בכניסה"

המפגש הטעון בין הוד השרון למרמורק מתחמם. רגע לפני תחילת המשחק בין שתי הקבוצות ראשי המארחת הערימו קשיים על כניסתם של אנשי מרמורק למגרש, ומי שלא הוכנס הוא הבעלים של הקבוצה אייל גולן.

על פי גורמים שהגיעו למערכת בהוד השרון זכרו כי בסיבוב הראשון אנשי מרמורק הקצו להם 8 כרטיסים בלבד ולא נתנו ליוסי שאבי, היו"ר של הקבוצה, להכנס למגרש.

עושה רושם שקבוצות האזור מחכות לסגור חשבון עם מרמורק. קבוצה נוספת שמחכה לה היא בית"ר כפר סבא, שגם לה עשו בעיות עם כניסת בעלי תפקיד במשחק מולה.

אילן סגל, יו"ר מרמורק, אישר את הידיעה ואמר: "גם אותי יבשו בכניסה, אבל רק בגלל שאני רשום בטופס הכניסו אותי בסופו של דבר".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אנחנו עושים פדיחות
(מרמורקי בדם: 14:28 24-02-2017)
סגל סגל למה לקלל את השומר הוא האשם ? תעשה טובה קח את אייל ולך יבזיון שכמוך עבד של אייל !!! קיללת תשומר מסכן בגיל 70 תתבייש
2
בבקשה
(מרמורקי: 22:28 24-02-2017)
תסלחו לנו אנחנו משתפרים בהתנהגות אל תשכחו שאנחנו רק כפר
3
כל הכבוד
(אש: 09:23 25-02-2017)
אני שמח שאנשי הוד השרון זכרו שלא הכניסו אותם ונקמו שלא הכניסו את אייל. אגב גם מרמורק נקמו אתמול, בצורה הכי ספורטיבית על המגרש! עידן סרור אתה שחקן ענק, אם רק היה לך קצת שכל....
4
נקמו חחחחחחח מי סופר אתכם לוזרים בלי כבוד ספורטיבי
5
לעם ישראל היקר המון הצלחות בעזרת ה' וברכות על המשחק ועל הגול רביבו תענוג.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?