נס ציונה שמרה על פער 3 נקודות ממרמורק, חדרה ואיכסל ניצחו לקראת משחק העונה

שחקני מרמורק. לא ספרו את הוד השרון (יוסי סוריק) שחקני מרמורק. לא ספרו את הוד השרון (יוסי סוריק)
תוצאת המחזור שייכת למרמורק שהביסה בחוץ את הוד השרון 6:0, נס ציונה ניצחה את בקעת הירדן 2:0. איכסל חזרה מהתענכים עם ניצחון יקר, מלכה כבש צמד

המחזור ה-21 של ליגה א' פתח את השליש האחרון של העונה וקבצות מתחילות לתפוס את מקומן. במחוז הדרומי, עמד בפני המוליכה, סקציה נס ציונה, מבחן לא פשוט בדמות משחק החוץ בבקעת הירדן, אך גם בניגוד לתחזיות מוקדמות שהקבוצה המקומית תערים קשיים, הצליחה הקבוצה של עופר טלספפה לחזור עם שלוש נקודות עם ניצחון משכנע. השנייה בטבלה, הפועל מרמורק, ממשיכה לחכות למעידה של המוליכה, ובינתיים הציגה משחק מושלם כאשר הביסה 0:6 את הוד השרון המפורקת. כפר קאסם חזרה למסלול הניצחונות עם 0:2 ביתי על קריית גת, ובני יפו שכמעט וכבר ירדה ליגה הצליחה לנצח פעם שנייה השבוע והפעם על מחנה יהודה ופתחה את מאבקי ההישרדות מחדש.

במחוז הצפוני ממשיכה הפועל איכסל להוביל את הטבלה בבטחה עם ניצחון חוץ מרשים על אסי גלבוע, מעוד צמד של השחקן שכל הסופרלטיבים עליו נגמרו, אבי מלכה, שהופך להיות לשחקן העונה בשתי המחוזות בפער ניכר. הדולקת אחר איכסל, הפועל חדרה, חזרה למסלול הניצחונות לאחר שגברה 2:4 על מכבי דליית אל כרמל, וכל זאת לפני משחקה מחר של השלישית בטבלה, הפועל "רובי שפירא" חיפה, מול הפועל באקה אל גרבייה. 

ליגה א' דרום
מ.ס. דימונה - בית"ר כפר סבא 0:1
ניצחון גדול וחשוב למועדון ספורט דימונה, כאשר הקבוצה של אהוד כחילה עדיין שומרת את חלום הפלייאוף העליון בחיים עם שלוש נקודות חשובות. המשחק שהיה חלש ברובו, התעורר כשתי דקות לסיום המשחק כאשר המחליף אלירן גבאי כבש את שער הניצחון. הניצחון של בני יפו על מחנה יהודה החזיר גם את כפר סבא למאבקי התחתית.

שחקני דימונה חוגגים עם אלירן גבאי (איציק כלפי)
מ.ס. בני יפו אורתודוכסים - מחנה יהודה 0:1
בני יפו ממשיכה את המסע המרשים שלה בהישרדות, כאשר קולטת שש נקודות בשבוע אחד לאחר הניצחון המרשים על כפר קאסםם באמצע השבוע. מאיד, הקבוצה של אמיר סקחפי שעושה עבודה נהדרת מאז שהגיע מערבת את מחנה יהודה במאבקי התחתית, שרושמת מצידה הפסד ראשון תחת המאמן החדש, גיא רוזנצוויג. לירון ג'רבי כבש את שער הניצחון לזכות יפו בדקה השלושים.

הפועל בקעת הירדן - סקציה נס ציונה 2:0
ניצחון גדול לנס ציונה. הקבוצה של עופר טסלפפה ממשיכה להוכיח ששום מוקש, גם בדמות המשחק במושב תומר לא יעצור אותה העונה. בניגוד לתחזיות כי נס ציונה לא תחזור מהבקעה עם ניצחון, ולאחר מחצית ראשונה מאופסת וחלשה, התעשתו שחקני נס ציונה וכבשו צמד שערים באדיבותו של דניאל בלומנפלד.

שחקני נס ציונה. שבוע נוסף במקום הראשון (לירן דורף)
מכבי יבנה - הפועל אזור 1:1
דרמה גדולה ביבנה כאשר הקבוצה המקומית מצליחה לכבוש את שער השיוויון כאשר היא בתשע שחקנים. חלוץ יבנה, שרון גורמזנו, ניצל טעות קשה של שוער אזור חן ברקוביץ' וכבש שער כמעט ממחצית המגרש. אזור החלשה מסתבכת לאור הניצחון של בני יפו. גורמזנו כאמור כבש ליבנה ומאור אוחיון לאזור. עומרי כהן וגליל בן שאנן הורחקו ביבנה.

מ.ס. כפר קאסם - מכבי קריית גת 0:2
ימים לא פשוטים עברו על אנשי כפר קאסם לאחר ההפסד המביך לבני יפו באמצע השבוע, אבל הפעם החבורה של שי מאור הגיעה מרוכזת וקטפה ניצחון סופר חשוב לקבוצה מהמגזר בדרך לפלייאוף העליון. בקריית גת, ששמחו לאחרונה שהתרחקו מהמקומות האחרונים, שוב חוזרים למאבקי ההישרדות לאחר ההפסד. יוני רביבו וטל ארז כבשו לכפר קאסם.

מכבי 'קביליו' יפו- הפועל כפר שלם 0:0
הרבה שמועות ודיבורים היו סביב המשחק, אבל דיבורים לחוד ומציאות לחוד. שתי הקבוצות הציגו משחק חלש וחבל ששתיהן צפויות לקבל נקודה שלא מגיעה להם.

אורי קרגולה (לירן דורף)
עירוני הוד השרון - הפועל מרמורק 6:0
ניצחון ענק להפועל מרמורק שפשוט השפילה את הוד השרון החלשה, שלמזלה צברה נקודות בתחילת העונה, בדיוק בשביל רגעים משפילים כאלה. אומנם מקומו של דודו חלף יציב כי מדובר בקבוצה של אחיו, אבל טוב ייעשה המאמן אם ייקח אחריות בעצמו. מרמורק יכולה לצאת מרוצה כאשר לראשונה כבשה שישייה וזאת ללא המאמן ארז בנודיס על הקווים. יוסי אסייג בלט עם שלושער, עידן שריקי, דוד רביבו ועידן חג'ג' כבשו שער אחד כל אחד.

שיכון המזרח - הכח עמידר רמת גן 1:1
משחק חלש בין שתי קבוצות שאחת נלחמת על הירידה ובדרך הבטוחה לליגה ב', והשנייה פשוט סיימה מזמן את העונה ונראת כקבוצה שבדרך לים. שער עצמי נכבש לזכות הכח רמת גן וארז שמואלי השווה לשיכון המזרח.

ליגה א' צפון
הפועל אסי גלבוע - הפועל איכסל 2:0
הפועל איכסל ממשיכה לדהור, וקשה לראות היום קבוצה שיכולה לעצור את המכונה המשומנת של איימן חלאיילה ואבי מלכה שפשוט בוער, ונראה בשיא הקריירה. מלכה כבש צמד שערים ונמצא במאזן מדהים של 20 שערים, כל זאת לפני משחק העונה בשבוע הבא מול הפועל חדרה. אין ספק כי נכון למחזור הזה הפועל איכסל היא הטובה במחוז הצפוני.

איכסל עם ניצחון נוסף (עודד חסין)
מכבי צור שלום - הפועל בית שאן 1:0
בית שאן אומנם עשתה את בעבודה, אך הציגה משחק חלש ומי שהצטיין בשורותיה הוא השוער חיים זיסקינד.מנגד, צור שלום יצאה פראיירית כאשר הציגה משחק טוב, אך שחקניה היו לא מרוכזים מול שוער בית שאן והקבוצה של מיכה כהן נמצאת עמוק במאבקי התחתית. אלדר שפשה כבש את שער הניצחון לבית שאן.

הפועל מגדל העמק - מכבי קריית אתא 1:0
שתי הקבוצות שהציגו משחק חלש שלא מתאים גם לליגה ג' במשך תשעים דקות, אבל אז הגיעה הדקה התשעים כשהמגן שלו ברוור, שלאחר התקפה נהדרת הצליח לכבוש את שער הניצחון וממשיך את התקופה הטובה של קריית אתא.

הפועל חדרה - מכבי דליית אל כרמל 2:4
ניצחון סופר חשוב להפועל חדרה ומומו ניסטל. ניסטל, הבטיח ליו"ר אורן גולן השבוע כי הוא מתכוון לקחת שש נקודות בשני משחקים הקרובים, והוא עמד בחצי ההבטחה. חדרה אומנם פיגרה 1:0 אבל לאורך כל המשחק הייתה טובה יותר והשיגה שלוש נקודות יקרות. אלירן חודדה, סלים עמאש, ויטלי גנון ואסי גומה כבשו לחדרה. ידין אשכנזי ואסף בן מוחה הורחקו אצל דלייה.

שחקני חדרה בסיום המשחק (דאפר מחאמיד)
מ.ס. צעירי כפר כנא - הפועל כפר כנא 1:1
תיקו בדרבי של כפר כנא שרע לשני הצדדים. בקבוצה של צחי אילוז רצו עוד יותר לברוח מהפועל באקה אל גרבייה ואף לנסות ולהתקדם מקום אחד קדימה, ואילו בקבוצה של פאיד חסון רצו כלל להתרחק מהתחתית הבוערת. בסופו של משחק טעון וחם שתי הקבוצות לא ביצעו את המשימה. אדהם שבלי כבש להפועל, ואילו אבי חי בפנדל לצעירי כפר כנא. שלום אדרי הורחק במשחק.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
דימונה תעלה מהפלייאוף
(Ultras dimona: 18:04 24-02-2017)
לא יעזור כלום דימונה תעלה ליגה מהפלייאוף כי היא יותר טובה משאר הקבוצות
2
מרמורק". מתלוננים"
(עובד: 17:28 24-02-2017)
מרמורק. 13 פנדלים ב 19 מחזורים. טוב שיש הוד השרון. והכוח.....תמשיכו לכתוב כתבות ספין....מתלוננים על שחקני הוד השרון. יאללה ויצמן יער
3
ויצמן יער לבדוק דחוף את המשחק בחדרה
(מודיעין אזרחי: 19:15 24-02-2017)
דקה 37 דליה מובילים 1-0 ואז פנדל ואדום לחדרה ומי עושה את הפנדל והאדום צדקתם אסף בן מוחא חייבים לעצור את ליגה א צפון עד לבדיקה של המשחק והשחקן
4
שלום תתפטר
(אוהד מגדל: 18:01 25-02-2017)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?