תיקו ללא נקודות: 0:0 חלש בין יפו לכפר שלם

אורי קרגולה מאמן יפו (לירן דורף) אורי קרגולה מאמן יפו (לירן דורף)
הרבה דיבורים היה השבוע סביב המשחק בין השתיים, אבל בפועל - דיבורים לחוד ומציאות לחוד. אם חשבנו על יריבות ספורטיבית או נקמה מצדה של יפו, קיבלנו את המשחק החלש ביותר העונה בליגה א' דרום

מה שהתחיל כקול תרועה גדול בין שתי קבוצות עם היסטוריה עשירה, הסתיים בקול ענות חלושה. לעיני 350 צופים אירחה יפו בשכונת התקווה את הפועל כפר שלם, שתי קבוצות עם יומרה להיות בפלייאוף העליון.

לאחר גישושים של שתי הקבוצות בעט חלוצה של יפו צ'יקו דננבאום כדור חופשי מ-27 מטרים גבוה מעל השער. בחצי שעה הראשונה לא ראינו אף התקפה מתוכננת של שתי הקבוצות עם משחק מחריד של מרבית השחקנים שהיו על כר הדשא. לכפר שלם לקח 35 דקות לבעוט לשערו של רוזנקוביץ' כששי מזור שיגר את הכדור מ-25 מטרים שחלף סמוך לקורת שער יפו. 0:0 נוראי במחצית כששני המאמנים, אורי קרגולה ושרון ברנשטיין הבינו שעליהם לשנות את המערכים אם ברצונם לנצח.

בחצי השני ראינו כניסות של מהדלה, אפללו ובובליל ביפו, ומנגד את אשכנזי ומתנה בשורות כפר שלם שהחלה להשתלט על כר הדשא. בדקה ה-62 בעט יובל אשכנזי כדור חזק מ-25 מטרים שיצא החוצה. כפר שלם המשיכה ללחוץ בדקות טובות כשלאחר 10 דקות מאור לובין טיווח את שער יפו שרק במזל הסתיים במשקוף והחוצה. בתוספת הזמן יכול היה תום מהדלה מיפו לקנות את עולמו כשכדור ארוך הגיע אליו ומ-20 מטרים ניסה לסובב כדור שיצא החוצה.

השחקן הבולט היה שוערה של יפו, דורון רוזנקוביץ', שהציל לפחות שני שערים בטוחים. בסיום 0:0 חלש וליבי עם האוהדים (בייחוד של יפו) שנאלצו לראות משחק דל באירועים.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
חלשים מאוד מאוד
(מני ההולגרי: 15:26 25-02-2017)
יפו מאוד חלשים אפילו בעיטה אחת למסגרת לא היתה כפר שלם גם היתה חלשה.הכתב שלכם ציין את השוער של יפו שבאמת היה טוב מעל כולם
2
צודק
(יפואיסט: 22:39 25-02-2017)
משחק חלש שמתסכל את האוהדים
3
אביחי ממן בלט
(היידה יפו : 21:31 26-02-2017)
מי שלח את הכתב הזה לסקר משחק? ברור כשמש שמאז שאביחי ממן חזר לשחק יפו חזקה מאוד הגנתית ולראיה 2 משחקים ללא ספיגה לראשונה העונה.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?