חולוניות במגמות שונות: עוד ניצחון לעוצמה, עוד תיקו להפועל

עוצמה חולון חוגגת עוד ניצחון (אלי שמואלי) עוצמה חולון חוגגת עוד ניצחון (אלי שמואלי)
עוצמה חולון ממשיכה בפורמה הטובה שלה ועם 0:4 קליל על השקמה המפורקת פתחה מחדש את המאבק על המקום השני. הפועל חולון שוב סיימה בתיקו, אך הגדילה את הפער בפסגה

לחובבי הכדורגל בחולון הייתה הזדמנות לצפות ביום שישי בשתי קבוצות הצמרת שלה. מצד אחד, עוצמה חולון, שאירחה את השקמה בקרב על המקום השני בליגה ג' ת"א ומצד שני, הפועל חולון, שממשיכה להתקדם לעבר ליגה א'.

המנה הראשונה בהצגה הכפולה הפגישה את עוצמה חולון, שנמצאת בכושר מצוין, עם השקמה חן, שעד לפני חודש עוד הייתה צמודה למוליכה מבית דגן, אבל סדרת משחקים לא טובה הרחיקה אותה מאוד מהפסגה. השקמה גם התייצבה ללא הבלם שי משיח והקשר אלמוג כהן-סמט, שהורחקו בשבוע שעבר, אבל עם בן דיין, אקס עוצמה, שחזר מהרחקה.

34 דקות של גישושים הסתיימו עם שער של אבירן אלקריף שהעלה את עוצמה ל-0:1. ממש לפני תוספת הזמן אלקריף כבש את השני שלו ועוצמה ירדה להפסקה עם 0:2 מבטיח. 

השקמה ניסתה לחזור למשחק במחצית השנייה אבל הקבוצה של אבי עזר הייתה עדיין תחת השפעת ההפסד בשבוע שעבר לבית דגן. בדקה ה-80 אמיל אלייב קיבל כדור מצוין ומקרוב עשה 0:3. רגע לפני שזה נגמר אלייב קבע 0:4 כשהקשית מעל השוער וחתם את תוצאת המשחק. השקמה, שעד לפני ארבעה מחזורים לא נוצחה אפילו פעם אחת, סופרת כבר שלושה הפסדים העונה, כאשר שני האחרונים באותה תוצאה וחלום העלייה מתרחק עד כדי 12 נקודות. מנגד, עוצמה צמצמה את הפער מהשקמה לנקודה אחת בלבד ותנסה בהמשך גם לחלוף על פניה בטבלה. 


למנה השנייה קיבלנו את מוליכת ליגה ב' דרום א', הפועל חולון, שאירחה את קבוצת התחתית של בית"ר ר"ג. חולון, שבשבוע שעבר סיימה רק ב-0:0 עם בית"ר פ"ת, לא רצתה למעוד פעם נוספת ועלתה למגרש בידיעה שיריבתה לצמרת, שמשון ת"א, הפסידה וזו ההזדמנות להגדיל את הפער בצמרת לשבע נקודות. אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד. חולון אמנם פתחה היטב את המשחק ועלתה ליתרון 0:1 משער של חן מלכה בדקה ה-29, אבל שחר אלבז השווה ל-1:1 חמש דקות להפסקה.

במחצית השנייה שתי הקבוצות ניסו להכריע את המשחק אבל ללא הצלחה. בצד של חולון היו אלה אדיר שהרבני, אלירן מגול, אמיר עזרא, חן מלכה וגיל גילקרוב שהחמיצו ומנגד היו ניר שמש, רמי רוזוליו ושחר אלבז שלא הצליחו להכניע שוב את דניאל שערי בשער חולון ושתי הקבוצות חילקו ביניהן את הנקודות. 

הפועל חולון נגד בית"ר ר"ג (אלי שמואלי)
מבחינת חולון היה זה תיקו שאמנם הגדיל את הפער בצמרת לחמש נקודות אבל משחק שני ברציפות שהקבוצה לא מנצחת. מבחינתה של ר"ג כל נקודה היא חשובה במאבקי התחתית.




 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
900.000 צריכים כבר להיות 20 פור מהליגה
(איציק ששן תחליף את המאמן לא יא: 19:52 26-02-2017)
2
קצת כבוד
(צביקה לוי: 16:43 27-02-2017)
שהקבוצה ניצחה ורצה יפה בפיסגה אז מוסא היה המלך.עכשיו שיש קצת חריקות אז להחליף אותו.שכחתם מה מוסא נתן ליניב חולון קצת כבוד לא יזיק.חוץ מזה מאיפה אתה מביא את הסכומים האלה 900 אלף .נעלה ליגה עם מוסא ולא יעזור לאף אחד כי אנחנו הכי טובים בליגה.
3
ששון לא קובע
(י תשובה ל 1: 19:57 27-02-2017)
בסוף שואל את עופר

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?